Category Archives: news
Η αντίστροφή μέτρηση για τελευταίο εντός έδρας παιχνίδι του 2025 στο νησί μας άρχισε.. Α.Ο. Θήρας – Ολυμπιακός στις 17/12
Η αντίστροφή μέτρηση για τελευταίο εντός έδρας παιχνίδι του 2025 στο νησί μας άρχισε…
Ο Α.Ο. Θήρας υποδέχεται την Τετάρτη στις 19.30 στη Σαντορίνη τον Ολυμπιακό, σε έναν ιδιαίτερα σημαντικό αγώνα, στο πλαίσιο της εμβόλιμης 10ης και προτελευταίας αγωνιστικής του Α’ γύρου της Volley League γυναικών.
Οι αθλήτριες του Μανώλη Σκουλικάρη, όπως έδειξαν και στις τελευταίες εμφανίσεις υψηλού επιπέδου, είναι σε καλή κατάσταση και θέλουν στην τελευταία παράσταση της χρονιάς μπροστά στο κοινό της Σαντορίνης να επιβεβαιώσουν τη σταθερότητα και συνέπειά στο γήπεδο, με μία ανταγωνιστική εμφάνιση, απέναντι σε έναν πανίσχυρο αντίπαλο, όπου η στήριξη του κόσμου της Σαντορίνης είναι κομβικής σημασίας.
«Έχουμε μπροστά μας ένα δύσκολο ματς, αφού ο Ολυμπιακός είναι μία πάρα πολύ καλή ομάδα. Εμείς θα προσπαθήσουμε να τον πιέσουμε με το σερβίς, ούτως ώστε να χαλάσουμε την ανάπτυξη του παιχνιδιού του. Θέλουμε μπροστά στον κόσμο μας, που ελπίζω, αν και γιορτές, ότι θα έρθει στο γήπεδο να μας στηρίξει, να δείξουμε το ανταγωνιστικό μας πρόσωπο. Θα παλέψουμε, όπως και σε κάθε αγώνα, για να διεκδικήσουμε αυτό που μας αναλογεί, τη νίκη και να δώσουμε χαρά στους φίλους της ομάδας» τόνισε ο κ. Σκουλικάρης.
Aξιοσημείωτο πάντως είναι το γεγονός, πως οι αναμετρήσεις με τον Ολυμπιακό στον αποχαιρετιστήριο εντός έδρας αγώνα της χρονιάς, τείνουν για 3η φορά στις 4 τελευταίες σεζόν του πρωταθλήματος να αποτελέσουν… Χριστουγεννιάτικη παράδοση, σαν τα… μελομακάρονα!
Volley League Γυναικών – 10η αγωνιστική Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025 Γυμναστήριο Σαντορίνης,
19.00: Α.Ο. Θήρας – Ολυμπιακός Σ.Φ.Π.
Διαιτητές: Φραγκάκης, Αρβανίτης, Παρατηρητής: Μαυρικίδης, Επόπτες: Μουζακίτη, Μέκιος, Γραμματεία: Καλιγέρη.
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ, Α.Ο. ΘΗΡΑΣ – ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (17/12 – 19:00)
Μετά τη μεγάλη νίκη επί του ΖΑΟΝ, η ομάδα μας δίνει το τελευταίο της παιχνίδι για το 2025 μπροστά στο κοινό της.
Την Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου στις 19:00, ο Α.Ο. Θήρας υποδέχεται στην έδρα του τον Ολυμπιακό, σε έναν ιδιαίτερα σημαντικό αγώνα.
Κλείνουμε τη χρονιά όλοι μαζί στο γήπεδο.
Η παρουσία και η στήριξη του κόσμου μας είναι καθοριστικής σημασίας.
Τετάρτη 17/12 – 19:00
Μία ακόμη σπουδαία νίκη επί ενός ισχυρού αντιπάλου πανηγύρισε ο Α.Ο. Θήρας με τον κόσμο του στο κλειστό!
Μία ακόμη σπουδαία νίκη επί ενός ισχυρού αντιπάλου πανηγύρισε ο Α.Ο. Θήρας με τον κόσμο του στο ΔΑΠΠΟΣ.
Η ομάδα μας, στην εντός έδρας αναμέτρηση της 9ης αγωνιστικής της Volley League επικράτησε δίκαια με 3-0 (27-25, 25-21, 25-14) του ΖΑΟΝ.
Με τη στήριξη των φίλων τους στην κερκίδα οι αθλήτριες του Μανώλη Σκουλικάρη, μετά το αγχωτικό α’ σετ, επέβαλλαν πλήρως το ρυθμό τους στο παιχνίδι και κυριαρχώντας σε όλους τους τομείς έφτασαν στον «καθαρό» θρίαμβο απέναντι στη φετινή ομάδα έκπληξη του πρωταθλήματος με την 3η νίκη 3-0 σε ισάριθμα ματς των δύο ομάδων από το 2022.
Ικανοποιημένος ο κ. Σκουλικάρης μιλώντας μετά το ματς, αφιέρωσε τη νίκη στους φιλάθλους, αλλά και στην «ψυχή» του συλλόγου, κ. Σπύρο Πατηνιώτη για την χθεσινή ονομαστική του εορτή: «Είπαμε ότι όλα τα παιχνίδια είναι ντέρμπι. Πρέπει να είμαστε πολύ συγκεντρωμένοι στην τακτική μας, να έχουμε πάθος. Οπότε όταν τα έχουμε αυτά, επειδή δουλεύουν πολύ καλά τα παιδιά, δεν έχουμε να φοβηθούμε κανένα. Εμείς μπαίνουμε, να παίξουμε το παιχνίδι μας και έχουμε πει, ότι άμα είναι καλύτερο οι άλλοι, ας κερδίσουν. Σήμερα, αν και είχαμε άγχος στην αρχή, κάναμε λίγα λαθάκια, αλλά πιστεύω κερδίσαμε δίκαια! Θα ήθελα να αφιερώσω αυτή την νίκη στον κόσμο και στον κύριο Σπύρο Πατηνιώτη που γιόρταζε χθες και είναι κοντά μας» τόνισε ο προπονητής μας. Α.Ο. ΘΗΡΑΣ
(Μ. Σκουλικάρης): Αντσάντε 3 (2/3 επ., 1 μπλοκ), Πάβιτσιτς 4 (4/18 επ., 47% υπ. – 24% άριστες), Μάασε 13 (10/32 επ., 3 μπλοκ), Δημητριάδη 9 (5/10 επ., 1 άσσος, 3 μπλοκ), Τσιόγκα 12 (8/12 επ., 4 μπλοκ), Άμποτ 14 (12/29 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 42% υπ. – 16% άριστες) / Τουλγαρίδου (λ, 50% υπ. – 38% άριστες), Θωμαΐδου, Γενιτσαρίδη.
Ένα ακόμη ανταγωνιστικό παιχνίδι δίνει σήμερα ο Α.Ο. Θήρας και σας καλεί να τον στηρίξετε!
Ένα ακόμη ανταγωνιστικό παιχνίδι δίνει σήμερα ο Α.Ο. Θήρας, καθώς η ομάδα μας υποδέχεται το Σάββατο 13 Δεκεμβρίου (18.00, Youtube) στο ΔΑΠΠΟΣ Σαντορίνης τον φιλόδοξο ΖΑΟΝ, στο πλαίσιο της 9ης αγωνιστικής της Volley League γυναικών.
Οι αθλήτριες του Μανώλη Σκουλικάρη, με ανεβασμένη ψυχολογία μετά τη νέα σπουδαία εκτός έδρας νίκη τους, επιθυμούν να συνεχίσουν την πορεία στο δρόμο των επιτυχιών. Απέναντι στην νεοφώτιστη ομάδα και ασφαλώς φετινή «έκπληξη του πρωταθλήματος» ο Α.Ο. Θήρας ελπίζει ότι με τη συμπαράσταση των φίλων του στην κερκίδα, θα διατηρήσει την καλή παράδοση που «χτίζει» από το 2022, με δύο «καθαρές» νίκες 3-0 σετ σε ισάριθμες αναμετρήσεις με την ιστορική ομάδα της Κηφισιάς.
«Τα δύσκολα παιχνίδια συνεχίζονται απέναντι σε μία πολύ καλή ομάδα και θεωρώ πολύ οργανωμένη. Βάσει της φετινής του εικόνας ο αντίπαλός μας δείχνει ότι δικαίως κατέχει υψηλή θέση στην κατάταξη, ωστόσο είμαστε έτοιμοι να τα δώσουμε, όπως πάντα, όλα για να πάρουμε αυτό που θέλουμε σε κάθε ματς, τη νίκη. Ελπίζω ότι ο κόσμος της Σαντορίνης θα έρθει να μας στηρίξει σε ένα ακόμη ντέρμπι, να απολαύσει θέαμα υψηλού επιπέδου, από δύο ανταγωνιστικές και ποιοτικές ομάδες, δημιουργώντας παράλληλα αυτή τη μοναδική ατμόσφαιρα στο ΔΑΠΠΟΣ» δήλωσε με αισιοδοξία ο κ. Σκουλικάρης ενόψει του σαββατιάτικου αγώνα, όπου θα έχει κανονικά όλες τις αθλήτριες στη διάθεσή του.
Volley League Γυναικών – 9η αγωνιστική Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2025 Γυμναστήριο ΔΑΠΠΟΣ Σαντορίνης, 18.00 (Youtube): Α.Ο. Θήρας – Ζ.Α.Ο.Ν. Διαιτητές: Λιδωρικιώτη, Μενεσλής, Παρατηρητής: Παγκοζίδης, Επόπτες: Κοκορομύτη, Ανδρέου, Γραμματεία: Νικολάου.
Για 2η φορά φέτος αθλήτριας του Α.Ο. Θήρας στην κορυφαία 7άδα του πρωταθλήματος!
Για δεύτερη φορά φέτος ο Α.Ο. Θήρας εκπροσωπείται από αθλήτρια του στην κορυφαία 7άδα αγωνιστικής του πρωταθλήματος.
Μετά την πρόσφατη ανάδειξη της πασαδόρου μας Γιαδίρα Φερνάντα Αντσάντε (6η αγ.), σήμερα ήταν η σειρά της κεντρικής της ομάδας μας Αθηνάς Δημητριάδη να φιγουράρει στην Βest Team της 8ης αγωνιστικής Volley League γυναικών 2025-2026.
Η 24χρονη Ελληνογερμανίδα μπλοκέρ στην εκτός έδρας επικράτηση της ομάδας με 3-2 επί του ΠΑΟΚ, με την εξαιρετική της απόδοση και τους συνολικά 14π (12/18 επ., 2 μπλοκ) είχε καθοριστικό ρόλο στην επική ανατροπή της ομάδας και δεύτερη φετινή νίκη του Α.Ο. Θήρας μακριά από το ΔΑΠΠΟΣ.
Για την θηριώδη (1.96μ) άσο μας η διάκριση αυτή αποτελεί την 3η συνολικά παρουσία της στις κορυφαίες του πρωταθλήματος, μετά και τις δύο περσινές αντίστοιχες διακρίσεις (8η αγ., 19η αγ.) ως rookie στη Volley League.
Θερμά συγχαρητήρια Αθηνά!
Μια Γλυκιά & Αθλητική Γιορτή για τις Ακαδημίες μας!
Σήμερα πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το μίνι τουρνουά του Αθλητικού Ομίλου Θήρας, όπου δεκάδες παιδιά των ακαδημιών μας είχαν την ευκαιρία να έρθουν ακόμη πιο κοντά στο άθλημα του βόλεϊ.
Με πολύ παιχνίδι, χαμόγελα και διασκέδαση, οι μικροι αθλητές μας απόλαυσαν μια ημέρα γεμάτη δράση, υπό την καθοδήγηση όλων των προπονητών των ακαδημιών και με την παρουσία της διοίκησης του συλλόγου.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν διάφορα γλυκίσματα και κεράσματα, προσθέτοντας ακόμη περισσότερη χαρά και γλυκιά διάθεση στη σημερινή όμορφη αθλητική γιορτή.
Στο τέλος, ο πρόεδρος του Α.Ο. Θήρας απένειμε σε κάθε παιδί αναμνηστικό δίπλωμα – έπαινο, αναγνωρίζοντας τη συμμετοχή, την προσπάθεια και τον ενθουσιασμό όλων.
Η ημέρα αυτή μάς υπενθυμίζει πόσο σημαντικό είναι για τα παιδιά να έχουν χώρο να αθλούνται, να συνεργάζονται και να χαίρονται το βόλεϊ.
Ραντεβού στο επόμενο τουρνουά!
Α.Ο. Θήρας
Μία σπουδαία νίκη αλλά και δύο «χρυσούς» βαθμούς πανηγύρισε απόψε στη Θεσσαλονίκη ο Α.Ο. Θήρας!
Μία σπουδαία νίκη και μάλιστα με ανατροπή, αλλά και δύο «χρυσούς» βαθμούς πανηγύρισε στη Θεσσαλονίκη ο Α.Ο. Θήρας, που επέστρεψε έτσι με εμφατικό τρόπο στις επιτυχίες.
Η ομάδα μας σε ένα συναρπαστικό ματς, περίπου 2,5 ωρών, σε μία πολύ δύσκολη έδρα, μετά από αλλεπάλληλες διακυμάνσεις σε σκορ και συναισθήματα, επιβλήθηκε τελικά στα σημεία με 3-2 (22-25, 25-18, 21-25, 25-21, 15-13) του φιλόδοξου ΠΑΟΚ και πανηγύρισε στη Μίκρα τη 2η φετινή εκτός έδρας νίκη της, στο πλαίσιο της 8ης αγωνιστικής Volley League γυναικών.
Οι αθλήτριες του Μανώλη Σκουλικάρη, παρά την ταλαιπωρία και την ακύρωση της χθεσινής πτήσης, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, κατάφεραν, αν και βρέθηκαν δις πίσω στο σκορ, με το σύνθημα της εξαιρετικής απόψε Παβιτσιτς, δείχνοντας μαχητικότητα και πάθος να φτάσει στην ολική ανατροπή.
Αυτή ήταν η πρώτη μας νίκη επί του «δικέφαλου του Βορρά», έπειτα από 4 σερί αρνητικά αποτελέσματα.
«Ήταν μία τεράστια νίκη σε ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι. Οι αθλήτριες ξεκινήσανε σήμερα στις 04.00 η ώρα τα ξημερώματα από τη Σαντορίνη για να έρθουν στη Θεσσαλονίκη και έδειξαν πως έχουνε πάθος, έχουνε θέληση και δουλεύουνε καλά. Πιστεύω ότι αν κερδίζαμε το α’ σετ, όπου είχαμε προβάδισμα 20-16, θα ήταν αλλιώς το σκορ.
Κερδίσαμε δίκαια, συνεχίζουμε την προσπάθεια, σήμερα χαιρόμαστε, αύριο το ξεχνάμε, γιατί έχουμε μπροστά μας ένα ακόμη δύσκολο παιχνίδι με τον ΖΑΟΝ» δήλωσε εμφανώς ικανοποιημένος ο κ. Σκουλικάρης από την απόδοση των αθλητριών, από τις οποίες ουδεμία υστέρησε .
ΑΟ Θήρας (Μανώλης Σκουλικάρης): Αντσάντε 4 (3/6 επ., 1 μπλοκ), Πάβιτσιτς 17 (14/24 επ., 3 μπλοκ, 57% υπ.-30% άριστες), Δημητριάδη 14 (13/20 επ., 1 μπλοκ), Μάασε 16 (13/42 επ., 3 μπλοκ), Τσιόγκα 12 (8/17 επ., 4 μπλοκ), Γενιτσαρίδη 5 (5/19 επ., 50% υπ.-43% άριστες) / Τουλγαρίδου (λ, 67% υπ.-33% άριστες), Θωμαΐδου, Άμποτ 14 (12/39 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 43% υπ.-21% άριστες).
Με στόχο την επιστροφή στις επιτυχίες ο Α.Ο. Θήρας αντιμετωπίζει απόψε στη Μίκρα τον ΠΑΟΚ (live link)
Με στόχο την επιστροφή στις επιτυχίες ο Α.Ο. Θήρας ταξίδεψε για πρώτη φορά φέτος στη Θεσσαλονίκη, όπου απόψε στις 19.00 αντιμετωπίζει τον ΠΑΟΚ στη Μίκρα, στο πλαίσιο της 8ης αγωνιστικής της Volley League γυναικών.
Μετά την απόπειρα πτήσης της Παρασκευής 5/12, που λόγω της κακοκαιρίας Byron, απέτυχε, η ομάδα μας αναχώρησε τελικά το πρωί του Σαββάτου 6/12 πλήρης για τη «Νύμφη του Βορρά, με ανεβασμένη ψυχολογία, παρά τη μεγάλη ταλαιπωρία.
Μάλιστα οι αθλήτριές μας, στη Θεσσαλονίκη θα κάνουν μία χαλαρή προπόνηση στο κλειστό της Μίκρας.
Ο τεχνικός της ομάδας μας, Μανώλης Σκουλικάρης δήλωσε ενόψει του αποψινού αγώνα: «Μολονότι ο ΠΑΟΚ προέρχεται από συνεχόμενα αρνητικά αποτελέσματα, θα είναι ένα ακόμη δύσκολο παιχνίδι, με μία μεγάλη ομάδα, κόντρα σε πολύ καλές αθλήτριες. Εμείς ωστόσο, έχουμε δουλέψει καλά, θα κάνουμε το παιχνίδι μας και στόχος μας είναι για άλλη μια φορά η νίκη».
Volley League Γυναικών – 8η αγωνιστική Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2025 Γυμναστήριο Μίκρας, 19.00: Π.Α.Ο.Κ. F&U – Α.Ο. Θήρας Διαιτητές: Δημητρίου, Κουκουμάκας Π., Παρατηρητής: Δεληκωστίδης, Επόπτες: Κοτσικάρη, Μαλεφκερίδης, Γραμματεία: Παναγιωτίδου
Mini Volleyball Tournament για τις Ακαδημίες του Α.Ο. Θήρας την Κυριακή 7/12
Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε τη διοργάνωση του Mini Volleyball Tournament για τις Ακαδημίες μας!
Την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2025, από τις 12:30 έως τις 15:30 οι μικροί μας αθλητές θα γεμίσουν το γήπεδο με ενέργεια, παιχνίδι, χαμόγελα και αγάπη για το βόλεϊ.
Το τουρνουά θα αποτελέσει μια ξεχωριστή εμπειρία για όλα τα παιδιά, που θα έχουν την ευκαιρία να αγωνιστούν, να διασκεδάσουν και να μάθουν μέσα από το άθλημα και τη συνεργασία.
Στο τέλος της διοργάνωσης θα δοθεί Έπαινος Συμμετοχής σε όλα τα παιδιά.
Θα υπάρχουν επίσης γλυκίσματα και κεράσματα για όλους!
Στόχος μας είναι μια ημέρα γεμάτη χαρά, αθλητικό πνεύμα, παιχνίδι και όμορφες στιγμές. Σας περιμένουμε όλους για να στηρίξουμε και να χειροκροτήσουμε τα παιδιά μας!
Α. Πατηνιώτης: «Με τα παιδιά μας θα γέμιζαμε άλλο ένα ΔΑΠΠΟΣ…»
Την αγάπη της διοίκησης του Α.Ο. Θήρας για το βόλεϊ και την προσπάθεια για ανάπτυξη του αθλήματος όχι μόνο στο νησί, αλλά σε ολόκληρες τις Κυκλάδες εξέφρασε σε δηλώσεις του στο Pre Game της εντός έδρας αναμέτρησης με τον Παναθηναϊκό στην κάμερα της ΕΡΑ 2 ΣΠΟΡ ο Αντιπρόεδρος του συλλόγου της Σαντορίνης κ. Ανδρέας Πατηνιώτης.
«Το νησί μας αγαπάει τον αθλητισμό και το βόλεϊ. Αυτή η διοίκηση έχει επενδύσει στα παιδιά και στις ακαδημίες. Αν είχαμε κι άλλο ένα κλειστό, θα ήταν γεμάτο από τα εκατοντάδες παιδιά που έχουμε στο νησί και είμαστε πάρα πολύ υπερήφανοι και χαρούμενοι να έχουμε δεκάδες παιδιά στις ακαδημίες μας. Αυτό είναι το κίνητρό μας…» δήλωσε χαρακτηριστικά το μέλος της διοίκησης του Α.Ο. Θήρας, που με αφορμή την ονομαστική του εορτή δε σταμάτησε να δέχεται τις ευχές και την αγάπη του κόσμου της Σαντορίνης, που βρέθηκε στο ΔΑΠΠΟΣ , για να στηρίξει το «καμάρι του νησιού».
Παράλληλα ο ισχυρός άνδρας του συλλόγου και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΑΚΑ, δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει δημόσια, όλους όσοι μέχρι σήμερα έχουν βοηθήσει και έχουν στηρίξει το όραμα της διοίκησης, στα εύκολα και στα δύσκολα, όπως στους πρόσφατους σεισμούς που έπληξαν το νησί.
«Κινητήριοι μοχλοί της προσπάθειας που κάνουμε, είναι όλοι αυτοί οι άνθρωποι που μας υποστηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια και στέκονται δίπλα μας από την πρώτη ημέρα, όπως τρεις από τους βασικούς μας υποστηρικτές: η αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines, ο Σαντορινιός βιομήχανος Μανώλης Καραμολέγκος και ο κ. Γιάννης Βάλβης, του Aqua Carpatica. Είναι “συμπαίκτες” μας, όπως και δεκάδες άλλοι υποστηρικτές και χορηγοί που είναι στο πλευρό μας όλα αυτά τα χρόνια και μας βοηθούν σε αυτό που αγαπάμε πάρα πολύ, την ανάπτυξη του αθλητισμού στις Σαντορίνη και στις Κυκλάδες» επεσήμανε συγκινημένος, αλλά και περήφανος ο κ. Πατηνιώτης για την πολυετή επιτυχημένη παρουσία του Α.Ο. Θήρας στα σαλόνια του ελληνικού και ευρωπαϊκού βόλεϊ γυναικών.”
Πηγή : volleyplanet.gr
Την ήττα γνώρισε ο Α.Ο. Θήρας αντιμετωπίζοντας ενα δυνατό και αήττητο Παναθηναικο
Την ήττα με 3-1 (2514, 21-25, 25-16, 25-17) σετ από τον Παναθηναϊκό γνώρισε στο ΔΑΠΠΟΣ Σαντορίνης ο Α.Ο. Θήρας στον αγώνα της 7ης αγωνιστικής της Volley League.
Η ομάδα μας, αν και βρέθηκε πίσω στο σκορ, έβγαλε αντίδραση ισοφαρίζοντας εύκολα σε 1-1, αλλά στη συνέχεια του αγώνα «προδόθηκε» από κάποια κενά διαστήματα στο παιχνίδι της και την αδυναμία της στο τελείωμα των φάσεων σε κρίσιμα σημεία.
Στα ευχάριστα της αναμέτρησης η στήριξη του κόσμου, που για μια ακόμη φορά βοήθησε με τη φωνή και το χειροκρότημα του την ομάδα για το καλύτερο, αλλά και η επιστροφή της Αμερικανίδας ακραίας, Σιμόν Άμποτ, που έπειτα από απουσία 4 εβδομάδων, λόγω τραυματισμού, αγωνίστηκε ως αλλαγή στο α’ σετ.
«Ξέραμε ότι θα αντιμετωπίσουμε έναν πολύ δυνατό και αήττητο αντίπαλο, αλλά παρόλα αυτά εμείς προσπαθήσαμε για το καλύτερο. Είχαμε κάποια κενά διαστήματα στην υποδοχή, τα οποία προέκυψαν όμως από το ποιοτικό σερβίς του Παναθηναϊκού, που βρέθηκε γενικά σε πολύ καλή ημέρα και για αυτό κέρδισε. Θα δούμε τα λάθη μας και θα τα διορθώσουμε, ώστε να παρουσιαστούμε ακόμη πιο ανταγωνιστικοί στη συνέχεια.
Ευχαριστώ πολύ τον κόσμο μας που βρέθηκε στο γήπεδο και στήριξε την ομάδα» δήλωσε ο τεχνικός μας Μανώλης Σκουληκάρης.
Εξάλλου, πριν από τον αγώνα ο εορτάζων Αντιπρόεδρος του Α.Ο. Θήρας, κ. Ανδρέας Πατηνιώτης σε δηλώσεις του στην κάμερα της ΕΡΤ2 ΣΠΟΡ, τόνισε πως «το νησί στηρίζει έντονα τον αθλητισμό, ενώ η διοίκηση έχει επενδύσει ιδιαίτερα στα παιδιά και στις ακαδημίες. «Αν υπήρχε ακόμη ένα κλειστό γήπεδο, θα ήταν γεμάτο, καθώς υπάρχουν εκατοντάδες παιδιά που συμμετέχουν, γεγονός που προκαλεί μεγάλη υπερηφάνεια και χαρά» τόνισε ο κ. Πατηνιώτης.
Παράλληλα στάθηκε σε όλους όσοι υποστηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια την ομάδα και στέκονται δίπλα μας, την αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines, τον Σαντορινιό βιομήχανο κ. Μανώλη Καραμολέγκο, τον ιδιοκτήτη της Aqua Carpatica κ. Γιάννη Βάλβη και δεκάδες άλλους υποστηρικτές και χορηγούς, που όπως επεσήμανε ο κ. Πατηνιώτης «μας βοηθούν και μας στηρίζουν σε αυτό που αγαπάμε πάρα πολύ, την ανάπτυξη του αθλητισμού στις Σαντορίνη και στις Κυκλάδες».
Α.Ο. ΘΗΡΑΣ (Μανώλης Σκουλικάρης): Αντσάντε 3 (1/2 επ., 2 μπλοκ), Πάβισιτς 15 (12/32 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ, 35% υπ. – 22% άριστες), Σιρίνινα 10 (6/18 επ., 4 μπλοκ), Μάασε 6 (6/32 επ.), Γενιτσαρίδη 8 (7/29 επ., 1 μπλοκ, 41% υπ. – 11% άριστες), Τσιόγκα 3 (2/11 επ., 1 μπλοκ) / Τουλγαρίδου (λ, 67% υπ. – 37% άριστες), Μπαρμπαλιού, Δημητριάδη 3 (2/6 επ., 1 μπλοκ), Θωμαΐδου, Άμποτ 1 (1/10 επ., 50% υπ. – 25% άριστες).
Νίκη των Νεανίδων στην Πάρο!
Μια όμορφη εμφάνιση πραγματοποίησαν οι νεανίδες του Α.Ο. Θήρας στην Πάρο, κατακτώντας τη νίκη απέναντι στον Νηρέα με 0-3 σετ.
Τα κορίτσια μας έδειξαν σοβαρότητα, ενέργεια και πάθος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, αποδεικνύοντας τη συνεχή αγωνιστική τους πρόοδο.
Μπράβο σε όλες για την προσπάθεια και τη θετική παρουσία στο γήπεδο. Συνεχίζουμε δυνατά!
Ένα ακόμη παιχνίδι εκτός έδρας για τις νεάνιδες του Α.Ο. Θήρας, έναντι του Νηρέα στην Πάρο
Άλλο ένα ταξίδι για τις νεανίδες του Α.Ο. Θήρας αυτή τη φορά στην Πάρο, όπου θα αντιμετωπίσουν τις αθλήτριες του ΑΜΕΣ «ΝΗΡΕΑΣ» στο πλαίσιο του Πρωταθλήματος Κ20 της Ζ’ Περιφέρειας για τη σεζόν 2025–2026.
Ο αγώνας θα διεξαχθεί σήμερα, Σάββατο 29 Νοεμβρίου, στις 20:30.
Ο Α.Ο. Θήρας σε ανακοίνωσή του εύχεται στις αθλήτριές του καλή επιτυχία και ένα δυνατό παιχνίδι! Πάμε Θήρα!
Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΟ ΘΗΡΑΣ ΚΑΙ Η MΑΡΙΑ ΓΕΝΙΤΣΑΡΙΔΗ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΗΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ
Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΟ ΘΗΡΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΣΚΟΥΛΙΚΑΡΗΣ ΚΑΙ Η ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗς ΟΜΑΔΑΣ MΑΡΙΑ ΓΕΝΙΤΣΑΡΙΔΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΑΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΗΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΜΙΛΏΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.
https://www.neasantorinis.gr/athlitika/31192/o-proponitis-toy-ao-thiras-kai-i-maria-genitsaridi-sto-kanali-tis-santorinis/
Αυτή την Κυριακή στις 16.00 ο Α.Ο. Θήρας υποδέχεται τον Παναθηναϊκό και σας καλεί να τον στηρίξετε
Αγαπητοί φίλαθλοι, αυτή την Κυριακή 30/11 στις 16:00 παίζουμε ένα σημαντικό παιχνίδι απέναντι στον Παναθηναϊκό, στο κλειστό γυμναστήριο Σαντορίνης. Θα χαρούμε πολύ να σας έχουμε δίπλα μας.
Η παρουσία σας και η υποστήριξή σας δίνουν πάντα δύναμη στην ομάδα και κάνουν την προσπάθειά μας ακόμα πιο όμορφη.
Σας περιμένουμε να παρακολουθήσουμε όλοι μαζί έναν ωραίο αγώνα και να στηρίξουμε την ομάδα του νησιού μας.
Ραντεβού την Κυριακή στις 16:00.
ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ ΕΝΟΨΕΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ
Στο μήνυμά του ενόψει της αναμέτρησης με τον Παναθηναικό, ο προπονητής του ΑΟ Θήρας Μανώλης Σκουλικάρης αναφέρει τα ακόλουθα :
“Η νίκη μας απέναντι στην ΑΕΚ ήταν μια νίκη ψυχολογίας και βαθμολογικής ανάσας. Τη αφιερώνω στην οικογένειά μου και στον κόσμο της Σαντορίνης, που στηρίζει διαρκώς αυτή την προσπάθεια. Η ομάδα αξίζει τη συμπαράσταση του κόσμου, όπως και η διοίκηση που μοχθεί καθημερινά για να προχωρήσουμε μπροστά.
Ενόψει του αγώνα με τον ΠΑΟ, την Κυριακή στις 16:00 στο Κλειστό Γυμναστήριο Σαντορίνης, καλώ όλους τους φιλάθλους να βρίσκονται στο πλευρό μας. Η παρουσία σας μπορεί να κάνει τη διαφορά και να δώσει στις παίκτριες την ενέργεια που χρειάζονται. Σας περιμένουμε στο γήπεδο.”
Η πασαδόρος του Α.Ο. Θήρας, Γιαδίρα Αντσάντε η πρώτη αθλήτρια της ομάδας μας στην καλύτερη επτάδα της φετινής Volley League
Σε ανακοίνωσή του ο Α.Ο. Θήρας αναφέρει οτι :
Η πασαδόρος του Α.Ο. Θήρας, Γιαδίρα Φερνάντα Αντσάντε είναι η πρώτη αθλήτρια της ομάδας μας που «φιγουράρει» στην καλύτερη επτάδα της φετινής Volley League 2025-2026.
H 23χρονη διεθνής «μαέστρος» από το Περού (1.80μ), με το αριστοτεχνικό μοίρασμα παιχνιδιού και τους 2 πόντους (1/6 επ., 1 άσος) που πέτυχε στην αναμέτρηση της 6ης αγωνιστικής με την ΑΕΚ στο Κλειστό του Ολυμπιακού Χωριού, οδήγησε την ομάδα μας στο θρίαμβο με 3-0 (25-19, 25-21, 25-23) σετ επί των γηπεδούχων και δικαίως αναδείχθηκε κορυφαία πασαδόρος της αγωνιστικής.
Με την πρώτη ατομική της διάκριση στα ελληνικά γήπεδα η Αντσάντε συνδύασε την καλύτερη εμφάνισή της με την παρθενική εκτός έδρας επιτυχία του Α.Ο. Θήρας στο φετινό πρωτάθλημα θέτοντας τις βάσεις στις προσεχείς αγωνιστικές για ανάλογες παρουσίες αθλητριών της ομάδας μας στη «Dream Team» της Volley League.
Felicitaciones Γιαδίρα!!!
Ευχαριστήριο του Α.Ο. Θήρας στον γιατρό Χρήστο Θέο
Στην ευχαριστήρια ανακοίνωση στον γιατρο Χρήστο Θέο η διοικηση του Α.Ο. Θήρας αναφερει τα ακόλουθα :
Τα τελευταία χρόνια, ένας από τους σημαντικότερους συνεργάτες και σταθερούς υποστηρικτές του συλλόγου μας είναι ο γιατρός μας, Χρήστος Θέος, ο οποίος βρίσκεται δίπλα στην ομάδα σε κάθε ανάγκη, οποιαδήποτε στιγμή και με απόλυτη αφοσίωση.
Αισθανόμαστε την ανάγκη, για άλλη μία φορά, να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες για τη συνεχή παρουσία, τη στήριξη και την ανεκτίμητη προσφορά του.
Η συμβολή του στην υγεία και την ασφάλεια των αθλητριών μας είναι πραγματικά καθοριστική και αποτελεί θεμέλιο της προσπάθειάς μας μέσα και έξω από το γήπεδο.
Μια νίκη και μια ήττα για τα κορίτσια του Α.Ο. Θήρας στο Περιφερεικό Πρωτάθλημα
Ο Α.Ο. Θήρας ανακοινώνει τα αποτελέσματα των τμημάτων Κ18 και Κ20 για τα Πρωταθλήματα της Ζ’ Περιφέρειας.
Κ18 – Α.Σ. Απόλλων Νάξου – Α.Ο. Θήρας: 3–0
(25-12,25-18,25-12)
Κ20 – Α.Μ.Σ. Φιλωτίου – Α.Ο. Θήρας: 1–3
(16–25, 16–25, 25–22, 21–25)
Αισθανόμαστε την ανάγκη, για άλλη μία φορά, να ευχαριστήσουμε τη Blue Star Ferries για την ασφαλή και συνεπή μετακίνησή μας. Η στήριξή της αποτελεί πολύτιμο σύμμαχο για την ανάπτυξη του αθλητισμού στις Κυκλάδες και για τη συμμετοχή των νεαρών αθλητριών μας στις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις.
2 σημαντικοί αγώνες στη Νάξο το Σ/Κ για τις Νεάνιδες και Κορασίδες μας
Την πρώτη του εκτός έδρας νίκη στο φετινό πρωτάθλημα με 0-3 έναντι της ΑΕΚ πανηγύρισε αποψε ο Α.Ο. Θήρας
Την πρώτη του εκτός έδρας νίκη στο φετινό πρωτάθλημα πανηγύρισε στο Κλειστό του Ολυμπιακού Χωριού ο Α.Ο. Θήρας.
Η ομάδα μας στον αποψινό αγώνα που άνοιξε την αυλαία της 6ης αγωνιστικής Volley League γυναικών επικράτησε με 3-0 (25-19, 25-21, 25-23) της ΑΕΚ και με τη δεύτερη σερί «καθαρή» νίκη, συνέχισε την επιτυχημένη αγωνιστική της πορεία.
Με το νέο τρίποντο η ομάδα του Μανώλη Σκουλικάρη, που και στις Αχαρνές είχε τη συμπαράσταση, λιγοστών, αλλά ηρωικών φίλων του από το νησί, έφτασε τους 10 βαθμούς και σκαρφάλωσε προσωρινά στην 4η θέση της βαθμολογίας, έχοντας ένα παιχνίδι περισσότερο.
Μανώλης Σκουληκάρης: «Παίξαμε πάρα πολύ καλά και κρατήσαμε την τακτική μας σε υψηλό επίπεδο. Θεωρώ ότι οι αθλήτριες αξίζουν τα περισσότερα συγχαρητήρια, γιατί εκτέλεσαν όσα είπαμε και βγάλανε διάθεση, μαχητικότητα και πάθος.
Περιμένουμε και τις άλλες δύο αθλήτριες (σ.σ. Άμποτ, Κεραμιτσοπούλου) για να είμαστε ακόμη καλύτεροι. Είναι μία νίκη ψυχολογίας, αλλά και βαθμολογικής αναπνοής, γιατί είχαμε χάσει δύο ματς. Αφιερώνω τη νίκη στην οικογένειά μου και στον κόσμο της Σαντορίνης, ο οποίος ελπίζω ότι θα γεμίσει ξανά το ΔΑΠΠΟΣ. Αυτά τα κορίτσια αξίζουν τη συμπαράστασή τους και η διοίκηση μοχθεί για αυτό το πράγμα και τους περιμένουμε κοντά μας στο επόμενο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό»
Μαρία Γενιτσαρίδη: «Ξέραμε ότι αυτό το παιχνίδι θα ήταν δύσκολο και έπρεπε να είμαστε συγκεντρωμένες μέχρι τέλους. Θέλαμε αυτούς του 3 βαθμούς, καθώς στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος κάναμε δύο ήττες που μας κόστισαν βαθμολογικά. Τώρα προσπαθούμε να ανέβουμε και να κερδίσουμε αυτούς τους πόντους στα επόμενα ματς»
Α.Ο. ΘΗΡΑΣ (Μανώλης Σκουλικάρης): Αντσάντε 2 (1/5 επ., 1 άσσος), Πάβιτσιτς 15 (14/40 επ., 1 μπλοκ, 56% υπ. – 12% άριστες), Σιρίνινα 5 (3/8 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Μάασε 18 (17/37 επ., 1 μπλοκ), Γενιτσαρίδη 12 (10/26 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 31% υπ. – 15% άριστες), Τσιόγκα 5 (4/7 επ., 1 άσσος) / Τουλγαρίδου (λ, 80% υπ. – 40% άριστες), Μπαρμπαλιού.
Την πρώτη του εκτός έδρας νίκη και 3η στο πρωτάθλημα αναζητά σήμερα έναντι της ΑΕΚ ο Α.Ο. Θήρας
Την πρώτη του φετινή εκτός έδρας νίκη και 3η συνολικά στο πρωτάθλημα αναζητά απόψε το βράδυ στις Αχαρνές ο Α.Ο. Θήρας.
Μετά τη σημερινή πρωινή προπόνηση στο ΔΑΠΠΟΣ Σαντορίνης η αποστολή της ομάδας μας αναχώρησε το απόγευμα αεροπορικώς για την Αθήνα. Εκεί, την Παρασκευή 21/11 στις 21.30 θα βρεθεί αντιμέτωπη στο Κλειστό του Ολυμπιακού Χωριού με την ΑΕΚ, στην αναμέτρηση της 6ης αγωνιστικής Volley League γυναικών, που θα μεταδοθεί απευθείας από την ΕΡΤ-2 ΣΠΟΡ.
Στόχος των αθλητριών του Μανώλη Σκουλικάρη, σε ένα ακόμη δυνατό ματς, είναι να δώσουν συνέχεια στις επιτυχημένες εμφανίσεις τους, δείχνοντας το ανταγωνιστικό τους πρόσωπο και να αναρριχηθούν ακόμη περισσότερο στην βαθμολογία.
«Είναι ένα δύσκολο παιχνίδι, αλλά εμείς θα πάμε να διεκδικήσουμε ό,τι μας αξίζει και αυτό δεν είναι τίποτε άλλο από τη νίκη. Αντιμετωπίζουμε μία πολύ καλή ομάδα, η οποία βάσει της εικόνας των πρόσφατων παιχνιδιών, βρίσκεται σε καλό αγωνιστικό ρυθμό και παλεύει μέχρι τέλους όλα τα ματς. Παρά το βραδινό της ώρας, είμαι βέβαιος πως αν πιάσουμε την αναμενόμενη απόδοσή μας, θα γίνει ένας όμορφος αγώνας και οι θεατές θα απολαύσουν θέαμα υψηλού επιπέδου» δήλωσε ενόψει της αυριανής αναμέτρησης ο κ. Σκουλικάρης, που το πρωί της Παρασκευής έχει προγραμματίσει μια τελευταία προπόνηση της ομάδας μας στο γήπεδο του αγώνα.
Volley League Γυναικών – 6η αγωνιστική
Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2025
Γυμναστήριο Ολυμπιακού Χωριού, 21.30 (ΕΡΤ-2 ΣΠΟΡ): Α.Ε.Κ. – Α.Ο. Θήρας
Διαιτητές: Κυριοπούλου, Αντωνόπουλος, Παρατηρητής: Ονόπας, Επόπτες: Κώτσιας, Δημόπουλος, Γραμματεία: Καπελλάκη.
Με το «καθαρό» 3-0 στη Σαντορίνη επί του μαχητικού Ηλυσιακού η ομάδα μας επέστρεψε στις νίκες και στα τρίποντα
Με το «καθαρό» 3-0 (25-16, 25-23, 25-23) στο ΔΑΠΠΟΣ Σαντορίνης επί του μαχητικού Ηλυσιακού η ομάδα μας επέστρεψε στις νίκες και στα τρίποντα.
Στο παιχνίδι της 4ης αγωνιστικής της Volley League, οι αθλήτριες μας μετά από την απόλυτη κυριαρχία του α’ σετ, κατάφεραν, παρά κάποια λάθη, να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στις απαιτήσεις της δύσκολης αναμέτρησης, φτάνοντας έτσι στην 2η φετινή νίκη, παρά την απουσία της Άμποτ.
«Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι και ήθελε σοβαρότητα, αφού ο Ηλυσιακός διαθέτει πολύ καλά στοιχεία. Εμείς παρόλο που κερδίσαμε εύκολα το α’ σετ, δεν παίξαμε σε κάποια σημεία καλά, δεν είχαμε καλή υποδοχή, κάτι που φάνηκε και στη διάρκεια, αφού μείναμε πίσω στο σκορ. Κάναμε ένα παιχνίδι, διαφορετικό από τα προηγούμενα, καθώς παίξαμε ίσα – ίσα για να κερδίσουμε. Κάναμε δύο ήττες στην αρχή του πρωταθλήματος, που δεν ήταν στο πρόγραμμα, αλλά πρέπει να τις καλύψουμε με κάθε τρόπο. Συγχαρητήρια στις αθλήτριες, είμαι πολύ ευχαριστημένος από αυτές, αν και ήταν και λίγο κουρασμένες γιατί προσπαθούμε να βάλουμε κάποια νέα στοιχεία στο παιχνίδι μας. Συνεχίζουμε και περιμένουμε να επιστρέψουν οι Άμποτ, Κεραμιτσοπούλου για να μπορέσουμε να δουλέψουμε καλύτερα ως ομάδα» δήλωσε ικανοποιημένος ο τεχνικός μας Μανώλης Σκουλικάρης.
ΑΟ Θήρας (Μανώλης Σκουλικάρης): Αντσάντε 1 (1/3 επ.), Πάβιτσιτς 12 (11/27 επ., 1 άσσος, 31% υπ.- 6% άριστες), Σιρίνινα 7 (5/9 επ., 2 μπλοκ), Μάασε 19 (17/32 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Τσιόγκα 9 (6/11 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Γενιτσαρίδη 8 (6/16 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 56% υπ.-24% άριστες) / Τουλγαρίδου (λ, 57% υπ.-43% άριστες), Σαουλίδου (λ, 40% υπ.-20% άριστες), Δημητριάδη, Θωμαΐδου.
Ο Α.Ο. Θήρας επιστρέφει σημερα ξανα στον αγαπημένο του κόσμο στο κλειστό αντιμετωπιζοντας τον Ηλυσιακο
Έπειτα από μία εβδομάδα και δύο σερί παιχνίδια για Ευρώπη και Ελλάδα στη Νέα Σμύρνη ο Α.Ο. Θήρας επιστρέφει σήμερα ξανά στο ΔΑΠΠΟΣ και στον αγαπημένο του κόσμο.
Το Σάββατο 15/11/2025 στις 19.00 (Live streaming Youtube) η ομάδα μας υποδέχεται τον Ηλυσιακό στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής της Volley League.
Στόχος των αθλητριών μας, που θέλουν διακαώς να επιστρέψουν στις επιτυχίες και να καλύψουν το χαμένο έδαφος στο πρωτάθλημα, είναι ένα ακόμη θετικό αποτέλεσμα.
Στην προσπάθεια αυτή θα έχουν δίπλα τους, όχι μόνο την πολύτιμη στήριξη του 7ου συμπαίκτη τους, αλλά και τη δύναμη της παράδοσης. Το ιστορικό των αναμετρήσεων των ομάδων από τον Νοέμβριο του 2019 θέλει τον Α.Ο. Θήρας αήττητο σε συνολικά 8 αναμετρήσεις με το σύλλογο των Ιλισίων.
«Για μας το αυριανό παιχνίδι με τον Ηλυσιακό είναι από αυτά που λέμε “must win”, δηλαδή δεν υπάρχει άλλο αποτέλεσμα, πλην της νίκης. Ωστόσο περιμένω ένα δύσκολο παιχνίδι, καθώς ο αντίπαλός μας φέτος διαθέτει πολύ καλά στοιχεία και παλεύει για το καλύτερο σε κάθε ματς. Εκτιμώ πάντως πως αν η ομάδα μας πιάσει τα γνωστά της στάνταρντ απόδοσης, θα φτάσουμε στην επίτευξη του στόχου μας» δήλωσε ο τεχνικός μας Μανώλης Σκουλικάρης.
5η αγωνιστική Volley League γυναικών
Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2025
Γυμναστήριο ΔΑΠΠΟΣ Σαντορίνης, 19.00 (Live streaming Youtube): Α.Ο. Θήρας – Ηλυσιακός Α.Ο.
Διαιτητές: Πρέντζας, Μαλλιάρα, Παρατηρητής: Καπάνταης, Επόπτες: Κώτσιας, Πολάτος, Γραμματεία: Μισιάκα.
Σε τακτική Γενική Συνέλευση καλεί τα μέλη του ο Α.Ο. Θήρας, την Πέμπτη 20/11 στις 11.00
Δυνατές αναμετρήσεις απο τις ομάδες των ακαδημιών μας στο Περιφερειακό Πρωτάθλημα
Ο Αθλητικός Όμιλος Θήρας ανακοινώνει τα αποτελέσματα των αγώνων του Σαββατοκύριακου για τα αναπτυξιακά πρωταθλήματα της Ζ’ Περιφέρειας.
Οι ομάδες μας έδωσαν δυνατές αναμετρήσεις, δείχνοντας αγωνιστικότητα και ομαδικό πνεύμα.
Κ20 | Πρωτάθλημα 2025-2026 Α.Σ. Απόλλων Νάξου – Α.Ο. Θήρας 3-1 σετ (25-18, 25-17, 26-28, 25-20)
Κ18 | Πρωτάθλημα 2025-2026 Α.Μ.Σ. Φιλωτίου – Α.Ο. Θήρας 3-2 σετ (26-24, 25-14, 21-25, 19-25, 18-16)
Συνεχίζουμε με αφοσίωση και σκληρή δουλειά στις προπονήσεις, προετοιμαζόμενοι για τη συνέχεια των αγωνιστικών μας υποχρεώσεων.
Την ήττα με 3-1 από τον Πανιώνιο γνώρισε ο Α.Ο. Θήρας, μολονότι άξιζε σίγουρα κάτι περισσότερο στο ματς της 4ης αγωνιστικής
Την ήττα με 3-1 (20-25, 25-15, 25-20, 25-22) σετ από τον Πανιώνιο, γνώρισε ο Α.Ο. Θήρας, μολονότι στη δεύτερη παρουσία του στο «Ανδρέας Βαρίκας» άξιζε σίγουρα κάτι περισσότερο στο ματς της 4ης αγωνιστικής της Volley League.
Η ομάδα μας, που αγωνίστηκε ξανά χωρίς την Αμερικανίδα Άμποτ, προηγήθηκε 1-0, ωστόσο στο β’ σετ, έχασε τη συγκέντρωσή της. Αποτέλεσμα της ολιγωρίας, ήταν να «κολλήσουμε» σε μία περιστροφή με τη Ραχίμοβα των γηπεδούχων στο σερβίς, κάτι που έδωσε το δικαίωμα στον αντίπαλο να μπει ξανά στο παιχνίδι και να φτάσει με την εμπειρία της στην ολική ανατροπή.
«Σήμερα θεωρώ ότι η ομάδα που έπρεπε να κερδίσει στο γήπεδο ήταν ο Α.Ο. Θήρας. Αδικήσαμε τον εαυτό μας, γιατί σε ένα δικό μας παιχνίδι, δώσαμε την ευκαιρία στον αντίπαλο, να πάρει ψυχολογία και να κερδίσει το ματς, λόγω της εμπειρίας του στα κρίσιμα σημεία.
Συγχαρητήρια στον Πανιώνιο που κέρδισε, αλλά κυρίως συγχαρητήρια στις αθλήτριές μου, γιατί έπαιξαν πάρα πολύ καλά και έδειξαν πως έχουν πολύ καλή φυσική κατάσταση. Κολλήσαμε στο 2ο σετ σε εκείνη την περιστροφή, όπου ένα μόνο σερβίς της Ραχίμοβα ήταν δύσκολο, τα υπόλοιπα ήταν θέμα ψυχολογίας και συγκέντρωσης. Συνεχίζουμε και είμαι βέβαιος πως στο μέλλον θα δείξουμε ακόμη καλύτερο πρόσωπο.» δήλωσε ο προπονητής Μανώλης Σκουληκάρης.
Α.Ο. ΘΗΡΑΣ (Μανώλης Σκουλικάρης): Αντσάντε 2 (2/5 επ., 1 μπλοκ), Πάβισιτς 19 (18/40 επ., 1 μπλοκ, 52% υπ. – 30% άριστες), Μάασε 9 (9/32 επ.), Σιρίνινα 12 (8/13 επ., 1 άσος, 3 μπλοκ), Γενιτσαρίδη 9 (8/21 επ., 1 άσος, 42% υπ. – 19% άριστες), Τσιόγκα 12 (7/17 επ., 1 άσσος, 4 μπλοκ) / Τουλγαρίδου (λ, 68% υπ. – 53% άριστες), Σαουλίδου (λ, 50% υπ. – 25% άριστες), Μπαρμπαλιού 1 (1 άσος), Θωμαΐδου.
2 παιχνίδια στο Περιφερειακό πρωτάθλημα θα δώσουν το Σ/Κ στη Νάξο οι νεάνιδες του Α.Ο. Θήρας
Σε ανακοίνωση του Α.Ο. Θήρας αναφέρονται τα ακόλουθα :
Το επόμενο αγωνιστικό ταξίδι των μικρών μας αθλητριών είναι στη Νάξο, όπου η ομάδα μας θα δώσει δύο παιχνίδια στο πλαίσιο του Πρωταθλήματος Ζ’ Περιφέρειας 2025–2026.
Κ18 Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2025 Ώρα: 09:30 Α.Μ.Σ. Φιλωτίου – Α.Ο. Θήρας
Κ20 Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2025 Ώρα: 19:30 Α.Σ. Απόλλων Νάξου – Α.Ο. Θήρας
Η αποστολή του συλλόγου μας θα ταξιδέψει στη Νάξο για δύο σημαντικούς αγώνες, με στόχο όμορφες εμφανίσεις, εμπειρίες και τη νίκη.
Καλή επιτυχία στις αθλήτριές μας και στους προπονητές μας.
Σε ρυθμούς πρωταθλήματος επιστρέφει ξανά ο ο Α.Ο. Θήρας, αντιμετωπίζοντας τον Πανιώνιο
Σε ρυθμούς πρωταθλήματος επιστρέφει ξανά ο ο Α.Ο. Θήρας. Η ομάδα μας, που από την περασμένη Τρίτη βρίσκεται στην Αθήνα, θα αντιμετωπίσει στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής της Volley League τον Πανιώνιο, το Σάββατο 8/11 στις 19.00 στο κλειστό «Α. Βαρίκας» της Νέας Σμύρνης.
Για τις αθλήτριες του Μανώλη Σκουλικάρη, αυτό θα είναι το δεύτερο συνεχόμενο «κρας τεστ» με τη φιλόδοξη αθηναϊκή ομάδα, περίπου 72 ώρες μετά την πρόσφατη ευρωπαϊκή αναμέτρηση στο πλαίσιο της προκριματικής φάσης του Challenge Cup.
Ένα παιχνίδι σημαντικό, για το οποίο η ομάδα μας προετοιμάστηκε όσο το δυνατόν καλύτερα σε αυτό το μικρό χρονικά διάστημα, πραγματοποιώντας δύο προπονήσεις επί αθηναϊκού εδάφους στις έδρες των Μίλωνα & Ολυμπιακού, προκειμένου να αγωνιστεί χωρίς άγχος για τη νίκη και τους πολύτιμους βαθμούς.
«Είναι ένα παιχνίδι διαφορετικό από εκείνο της Τετάρτης και πιστεύω ότι θα δείξουμε μία διαφορετική εικόνα στο γήπεδο. Θέλουμε να βελτιώσουμε τα στοιχεία εκείνα του παιχνιδιού μας που δεν πήγαν καλά και να εμφανίσουμε ένα πιο ανταγωνιστικό πρόσωπο, για να διεκδικήσουμε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη μας στο φετινό πρωτάθλημα» δήλωσε ο κ. Σκουλικάρης ενόψει της 3ης φετινής αναμέτρησης με τον Πανιώνιο.
4η αγωνιστική Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2025 Γυμναστήριο «Ανδρέας Βαρίκας» Νέα Σμύρνη,
19.00: Πανιώνιος Betsson – Α.Ο. Θήρας
Διαιτητές: Φραγκάκης, Μιχαήλογλου, Τσάλεντζ ρέφερι: Μουλά Λ., Παρατηρητής: Μαυρικίδης, Επόπτες: Μέκιος, Πολάτος, Γραμματεία: Μπίτσικα.
Στη Νέα Σμύρνη ολοκληρώθηκε απόψε 5/11 η φετινή ευρωπαϊκή περιπέτεια του Α.Ο. Θήρας
Στη Νέα Σμύρνη ολοκληρώθηκε απόψε η φετινή ευρωπαϊκή περιπέτεια του Α.Ο. Θήρας, που πλέον συγκεντρώνεται αποκλειστικά στην προσπάθεια διάκρισης εντός συνόρων.
Στο πλαίσιο του β’ αγώνα της 1ης προκριματικής φάσης του Challenge Cup η ομάδα μας, που στερήθηκε της υπηρεσίες της Αμερικανίδας Άμποτ, ηττήθηκε από τον Πανιώνιο με 3-0 (25-21, 25-17, 25-23) σετ στο κατάμεστο «Α. Βαρίκας». Έτσι παρά το νικηφόρο 3-2 σετ της α’ αναμέτρησης της Σαντορίνης, η αθηναϊκή ομάδα ήταν αυτή που συνεχίζει στη διοργάνωση.
«Ήταν ένα ωραίο παιχνίδι με πολύ ωραία ατμόσφαιρα και σε πολύ ωραίο γήπεδο. Είχαμε ένα πρόβλημα της τελευταίας στιγμής με την Άμποτ αλλά δεν είναι δικαιολογία αυτό. Μας πίεσαν πολύ στην υποδοχή και είχαμε θέμα και στο μπλοκ άμυνα στην αρχή. Στο τρίτο σετ κολλήσαμε σε ένα σημείο και βάλαμε τον Πανιώνιο πίσω στο ματς, ενώ ήμασταν μπροστά. Συνολικά όμως ο Πανιώνιος πήρε δίκαια τη νίκη» δήλωσε ο τεχνικός μας Μανώλης Σκουλικάρης.
Η διεθνής κεντρικήΑνδρομάχη Τσιόγκα είπε: «Το τρίτο σετ μας αφήνει πικρή γεύση. Χάσαμε τη συνέχεια στο ευρωπαϊκό, σήμερα δεν βγάλαμε αυτό που θέλαμε στο γήπεδο και κάναμε πολλά αχρείαστα λάθη. Μπράβο και στον Πανιώνιο, ο οποίος ήταν πολύ καλός. Σίγουρα το υλικό για να πρωταγωνιστήσουμε υπάρχει, έχουμε την ικανότητα να κάνουμε μεγάλα πράγματα. Με τον νέο κόουτς δουλεύουμε, πρέπει να προσαρμοστούμε και ελπίζουμε για το καλύτερο».
Α.Ο. ΘΗΡΑΣ (Μανώλης Σκουλικάρης): Αντσάντε 2 (2/4 επ.), Πάβισιτς 7 (5/19 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 45% υπ. – 27% άριστες), Μάασε 11 (10/29 επ., 1 μπλοκ), Δημητριάδη, Γενιτσαρίδη 8 (8/25 επ., 42% υπ. – 19% άριστες), Τσιόγκα 9 (6/9 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ) / Τουλγαρίδου (λ, 20% υπ. – 20% άριστες), Σαουλίδου (λ), Σιρίνινα 6 (3/6 επ., 3 μπλοκ), Μπαρμπαλιού, Θωμαΐδου.
Πολύ όμορφο βόλει απο τα κορίτσια της Κ20 του Α.Ο. Θήρας που επικράτησαν του Α.Μ.Σ. Φιλωτίου
Άλλη μια πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησε η νεανική ομάδα Κ20 του Α.Ο. Θήρας, που επικράτησε με 3-0 σετ ( 25-20..27-25….25-21 ) του Α.Μ.Σ. Φιλωτίου.
Οι αθλήτριές της ομάδας της Σαντορίνης έπαιξαν με πάθος, συγκέντρωση και ομαδικότητα, δείχνοντας για άλλη μια φορά τη σταθερότητά τους μέσα στο γήπεδο.
Συγχαρητήρια σε όλες για την προσπάθεια και το όμορφο βόλεϊ που παρουσίασαν.
Την πρώτη της νίκη στο φετινό πρωτάθλημα πέτυχε απόψε η ομάδα μας υπερισχύοντας με 3-0 έναντι του Άρη
Την πρώτη της νίκη στο φετινό πρωτάθλημα πέτυχε απόψε η ομάδα μας, η οποία επικράτησε με 3-0 (25-23, 25-16,19) σετ του Άρη Θεσσαλονίκης στο ΔΑΠΠΟΣ Σαντορίνης, στο πλαίσιο της τρίτης αγωνιστικής της Volley League.
Παρουσία περίπου 300 φίλων του στο κλειστό ο Α.Ο. Θήρας, μπήκε αγχωμένος στο παιχνίδι και παρά την πίεση του Άρη, κατάφερε όσο πέρναγε η ώρα να ανεβάζει την απόδοσή του, κυριαρχώντας σε όλους τους τομείς και να φτάσει σε μία πολύτιμη νίκη, τόσο από βαθμολογικής πλευράς, όσο και ψυχολογίας, ενόψει της συνέχειας σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Ακολουθεί στις 5/11, το β’ ματς στη Ν. Σμύρνη με τον Πανιώνιο για την α’ προκριματική φάση του Challenge Cup.
Ο τεχνικός Μανώλης Σκουλικάρης, ικανοποιημένος μετά τη 2η νίκη σε ισάριθμα παιχνίδια στον πάγκο της ομάδας μας δήλωσε: «Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι. Υπήρχε άγχος μετά τις δύο ήττες στο πρωτάθλημα, ενώ στην Ευρώπη ήμασταν λίγο πιο χαλαροί. Έπρεπε να το διαχειριστούμε και γι’ αυτό πηγαίναμε πόντο πόντο στο πρώτο σετ. Στη διάρκεια του αγώνα “χτυπήσαμε” στις αδυναμίες του Άρη, πατήσαμε σε αυτό και νικήσαμε».
Στη συνέχεια ο Θεσσαλονικιός προπονητής, αναφερόμενος στο προσεχές παιχνίδι του Challenge Cup με τον Πανιώνιο, χαρακτήρισε τη σημερινή νίκη «πιο σημαντική από την προηγούμενη, γιατί υπήρχαν τα δύο αρνητικά αποτελέσματα. Τώρα το παιχνίδι της Τετάρτης θα είναι διαφορετικό, γιατί θα πρέπει να διαχειριστούμε τον κόσμο που θα υπάρχει στο γήπεδο, αλλά εμείς θα πάμε να κερδίσουμε αυτό που μας αναλογεί και γιατί όχι τη νίκη και την πρόκριση.
Το Σάββατο θα είναι πάλι ένα άλλο παιχνίδι και εκεί θα φανεί ποιος έχει καλύτερη φυσική κατάσταση και είναι καλύτερα προετοιμασμένος, ψυχολογικά και σωματικά».
Τέλος ο κ. Σκουλικάρης μιλώντας για τα τακτικά στοιχεία που πρόσθεσε στην ομάδα αλλά και τις πρώτες του εντυπώσεις, όντας μόλις τέσσερα 24ωρα στη Σαντορίνη, τόνισε: «Βάλαμε κάποια τακτικά στοιχεία και κυρίως ψυχολογίας. Ανεβάσαμε πάρα πολύ σε ποσοστά την υποδοχή μας και τα υπόλοιπα στοιχεία θα μπούνε μετά τον αγώνα με τον Πανιώνιο που θα έχουμε ολόκληρη εβδομάδα προπόνησης. Πιστεύω τα κορίτσια σιγά σιγά θα αφομοιώσουνε κάποια πράγματα και θα είμαστε πολύ καλύτερα, γιατί είναι καλά παιδιά, καλές αθλήτριες και δουλεύουνε πολύ. Ο Α.Ο. Θήρας είναι μια πάρα πολύ οργανωμένη ομάδα και μαζί άλλες 2-3 είναι οι καλύτερες σε οργάνωση ομάδες για μια αθλήτρια και για έναν προπονητή, ώστε να μπορούν να δουλέψουν στις καλύτερες συνθήκες. Πιστεύω πως ο σύλλογος μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα προς μίμηση και για άλλες ομάδες, προκειμένου να βελτιώσουν το επίπεδο οργάνωσης και τα υπόλοιπα έπονται, εφόσον αγαπάνε τις ομάδες τους».
Από την πλευρά της η διεθνής κεντρική Αναστασία Σιρίνινα, που αγωνίστηκε βασική σε όλο το παιχνίδι με τον Άρη, στάθηκε στις δηλώσεις της στη σημασία της πρώτης φετινή νίκη της ομάδας: «Σίγουρα υπήρχε λίγο άγχος, αλλά νομίζω το ξεπεράσαμε, συγκεντρωθήκαμε στο παιχνίδι και στο τέλος κατακτήσαμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Αυτές οι δύο νίκες ενόψει του αγώνα με τον Πανιώνιο, είναι αμφότερες πολύ σημαντικές, γιατί ο αντίπαλός μας διαθέτει πολύ καλό ρόστερ. Το να μπορείς να παίζεις με αυτές τις ομάδες και να διεκδικείς πράγματα, όχι μόνο ανεβάζει την αυτοπεποίθηση, αλλά δείχνει πως είμαστε σε ένα πολύ καλό επίπεδο. Οπότε τέτοιες επιτυχίες μας δίνουν τη βάση για να προχωρήσουμε».
Σχολιάζοντας τη συνεργασία της με τον κ. Σκουλικάρη, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, μετά την περσινή παρουσία τους στη Θέτιδα Βούλας, η κορυφαία μπλοκέρ μας με 3 μπλοκ στον αποψινό αγώνα, είπε: «Ο κ. Σκουλικάρης είναι ένας άνθρωπος που έχει πάθος και το βγάζει σε κάθε φάση την ώρα του αγώνα. Και αυτό σου δίνει ώθηση! Αυτό νομίζω είναι το πιο σημαντικό κομμάτι…» υπογράμμισε η Σιρίνινα, που έκλεισε λέγοντας πόσο απολαμβάνει τη διαμονή της στο όμορφο νησί μας, παρά την… υγρασία που υπάρχει!
*Οι πόντοι του Α.Ο. Θήρας προήλθαν από 6 άσσους, 43 επιθέσεις, 7 μπλοκ και 19 λάθη αντιπάλων και του Άρη προήλθαν από 2 άσσους, 40 επιθέσεις, 2 μπλοκ και 14 λάθη αντιπάλων.
Α.Ο. ΘΗΡΑΣ (Μ. Σκουλικάρης): Αντσάντε 4 (2/5 επ., 2 άσσοι), Πάβιτσιτς 12 (9/22 επ., 3 άσσοι, 52% υπ. – 20% άριστες), Σιρίνινα 7 (4/12 επ., 3 μπλοκ), Μάασε 12 (11/31 επ., 1 μπλοκ), Τσιόγκα 5 (2/6 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Άμποτ 16 (15/31 πε., 1 μπλοκ, 42% υπ. – 17% άριστες) / Τουλγαρίδου (λ, 54% υπ. – 23% άριστες).
Σήμερα Σάββατο 1/11 στις 19.00 ο Α.Ο. Θήρας υποδέχεται τον Άρη και σας καλεί να τον στηρίξετε με την παρουσία σας!
Μετά τη σπουδαία νίκη επί του Πανιωνίου στον πρώτο ευρωπαϊκό μας αγώνα, το βλέμμα μας είναι στραμμένο στο επόμενο μεγάλο ραντεβού!
Το Σάββατο 1 Νοεμβρίου στις 19:00, υποδεχόμαστε τον Άρη στο κλειστό γήπεδο Σαντορίνης για την 3η αγωνιστική του πρωταθλήματος 2025-2026.
Η ομάδα χρειάζεται τη φωνή και τη στήριξή σας! Ελάτε όλοι στο γήπεδο να γίνουμε ένα και να δώσουμε μαζί τη δύναμη για μια ακόμα νίκη!
Ξανά μετά από 4 χρόνια στις ευρωπαϊκές επιτυχίες ο Α.Ο. Θήρας, στοχεύοντας στην πρόκριση στην επόμενη φάση του Challenge Cup
Τις βάσεις για την πρόκρισή στην επόμενη φάση του Challenge Cup έβαλε στο ΔΑΠΠΟΣ Σαντορίνης ο Α.Ο. Θήρας, που με την παρθενική του νίκη στη φετινή σεζόν επέστρεψε ξανά έπειτα από 4 χρόνια στις ευρωπαϊκές επιτυχίες.
Η ομάδα μας, στο ντεμπούτο του Μανόλη Σκουλικάρη στον πάγκο της, αν και βρέθηκε πίσω στο σκορ (0-1) στον α’ «εμφύλιο» της 1ης προκριματικής φάσης του Chlallenge Cup με τον ισχυρό Πανιώνιο, κατάφερε, μετά από πάνω από δύο ώρες παιχνιδιού, να επιβληθεί 3-2 (23-25, 25-23, 25-19, 16-25, 15-12) σετ των φιλοξενούμενων και να κάνει το α’ βήμα πρόκρισης, ενόψει του β’ ματς στη Νέα Σμύρνη (5/11, 19.00).
Πλέον στο κλειστό «Ανδρέας Βαρίκας» ο Α.Ο. Θήρας χρειάζεται νίκη με οποιοδήποτε σκορ, η τουλάχιστον να αποφύγει την ήττα με 3-0 ή 3-1, ώστε να διεκδικήσει την πρόκριση στο «χρυσό» σετ. “Αν αναλογιστούμε πως έχουμε κάνει με την ομάδα μία προπόνηση, είναι μεγάλη νίκη!
Οι αθλήτριες κατάφεραν να ανταπεξέλθουν σε αυτά που είπαμε και αξίζουν συγχαρητήρια.
Όταν έχουμε διάθεση και πίστη στον εαυτό μας, μπορούμε να κερδίσουμε τους πάντες!
Θα μπορούσε το ματς να πάει και 3-1 υπέρ μας, αν δε γινόταν η διακοπή στο 4ο σετ, που ωφέλησε τον αντίπαλο» δήλωσε ο νέος τεχνικός Μανώλης Σκουλικάρης.
Α.Ο. ΘΗΡΑΣ (Μ. Σκουλικάρης): Αντσάντε 3 (2/6 επ., 1 άσσος), Πάβιτσιτς 15 (12/35 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ, 60% υπ. – 27% άριστες), Μάασε 24 (22/59 επ., 2 άσσοι), Δημητριάδη 7 (5/14 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Τσιόγκα 16 (9/18 επ., 1 άσσος, 6 μπλοκ), Άμποτ 16 (14/39 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 52% υπ. – 21% άριστες) / Τουλγαρίδου (λ, 43% υπ. – 7% άριστες), Σαουλίδου (λ), Μπαρμπαλιού, Θωμαΐδου, Γενιτσαρίδη, Κεραμιτσοπούλου 1 (1/1 επ.).
Έτοιμος για μια νέα ευρωπαϊκή αρχή είναι ο Α.Ο. Θήρας, που σήμερα ρίχνεται στη μάχη της φετινής διάκρισης του Challenge Cup
Έτοιμος για μια νέα ευρωπαϊκή αρχή είναι ο Α.Ο. Θήρας, που σήμερα ρίχνεται στη μάχη της φετινής διάκρισης του Challenge Cup.
Η ομάδα σήμερα 29/10 στις 20.00 υποδέχεται στο ΔΑΠΠΟΣ Σαντορίνης τον Πανιώνιο, στο πλαίσιο της 1η φάσης της ευρωπαϊκής διοργάνωσης της CEV.
Με νέο τεχνικό τον Μανόλη Σκουλικάρη στον πάγκο, οι αθλήτριες μας θέλουν να ξεκινήσουν “με το δεξί” τις φετινές ευρωπαϊκές τους
υποχρεώσεις, ώστε να βάλουν τις βάσεις για την πρόκριση στην επόμενη φάση.
Στην προσπάθεια αυτή η βοήθεια του κόσμο είναι πολύτιμη, καθώς με το χειροκρότημά του και τη μοναδική ατμόσφαιρα που αναμένεται να δημιουργήσει στην πρεμιέρα των φετινών ευρωπαϊκών αγώνων, θα αποτελέσει ξανά τον 7ο παίκτη της ομάδας μας.
«Για μένα ο Α.Ο. Θήρας αποτελεί μία νέα πρόκληση στην καριέρα μου. Μια πολύ καλή ομάδα, με οργανωμένη διοίκηση που “κοιτάει πάντα ψηλά” και κόσμο που αγαπά την ομάδα και είναι πάντα στο πλευρό της.
O αγώνας με τον Πανιώνιο θα είναι μία δύσκολη αναμέτρηση, καθώς γνωρίζουμε πως ο αντίπαλός μας έχει επενδύσει φέτος, για να “χτυπήσει” ευρωπαϊκό και εγχώριους τίτλους.
Εμείς από την πλευρά μας, με το πολύ καλό και ανταγωνιστικό σύνολο που διαθέτουμε θα προσπαθήσουμε για τη νίκη, καθώς ο Α.Ο. Θήρας είναι “φτιαγμένος” για επιτυχίες και διακρίσεις. Στόχος μας λοιπόν απέναντι σε έναν ισχυρό αντίπαλο είναι η νίκη, για να μπορέσουμε να δούμε που βρισκόμαστε, αλλά και να προετοιμαστούμε καλύτερα για τα επόμενα δύσκολα παιχνίδια» δήλωσε ο κ. Σκουλικάρης που έφτασε το απόγευμα στο νησί μας και ήδη έκανε την πρώτη του προπόνηση στο ΔΑΠΠΟΣ.
Διαιτητές της ευρωπαϊκής αναμέτρησης θα είναι ο Κύπριος Κουκούνης και η Ελληνίδα Ε. Μουλά.
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας καλωσορίζει με ιδιαίτερη χαρά τον Μανώλη Σκουλικάρη
Σε ανακοίνωσή της η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας αναφέρει τα ακόλουθα :
Η διοίκηση του Αθλητικού Ομίλου Θήρας καλωσορίζει με ιδιαίτερη χαρά τον Μανώλη Σκουλικάρη στην οικογένεια της ομάδας μας, αναλαμβάνοντας καθήκοντα προπονητή για την αγωνιστική περίοδο 2025–2026.
Ευχόμαστε καλή επιτυχία, μια δημιουργική και γεμάτη υγεία αγωνιστική χρονιά, με πολλές χαρές και διακρίσεις!
Η Διοίκηση Α.Ο. ΘΗΡΑΣ
Ο Α.Ο. Θήρας ευχαριστεί τον κ. Φρεσκι για την άριστη τριετή τους συνεργασία αποδεχόμενος την παραίτησή του
Ο Α.Ο. Θήρας ανακοινώνει ότι, μετά από τρία χρόνια επιτυχημένης συνεργασίας, ο Ιταλός προπονητής Ματέο Φρέσκι υπέβαλε την παραίτησή του, η οποία και έγινε αποδεκτή από τη διοίκηση.
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας ευχαριστεί τον κ. Φρέσκι για την άριστη συνεργασία και τη σημαντική συμβολή του στην αγωνιστική πορεία της ομάδας μας. Εξίσου σημαντική υπήρξε και η παρουσία του στην ανάπτυξη των Ακαδημιών του συλλόγου.
Ευχόμαστε στον κ. Φρέσκι καλή συνέχεια στην επαγγελματική του πορεία, με υγεία και επιτυχίες σε κάθε του βήμα.
Με εκτίμηση,
Για τον Α.Ο. Θήρας
Το Διοικητικό Συμβούλιο
Δύο νίκες για τις Νεάνιδες και τις Κορασίδες του Α.Ο. Θήρας!
Δύο αγώνες έδωσαν αυτό το Σαββατοκύριακο οι αγωνιστικές ομάδες Νεανίδων και Κορασίδων του Α.Ο. Θήρας, σημειώνοντας ισάριθμες νίκες απέναντι στον ΑΜΕΣ «Νηρέας».
Οι αθλήτριές μας έδειξαν πολύ καλή παρουσία, συνοχή και αγωνιστικό πάθος, αφήνοντας εξαιρετικές εντυπώσεις.
Νεάνιδες (Κ20) | Σάββατο 25.10.25 | Α.Ο. Θήρας – ΑΜΕΣ «Νηρέας» Αποτέλεσμα: 3–0 σετ (25–21, 25–23, 25–17)
Κορασίδες (Κ18) | Κυριακή 26.10.25 | Α.Ο. Θήρας – ΑΜΕΣ «Νηρέας» Αποτέλεσμα: 3–0 σετ (25–21, 25–23, 25–17)
Σε ανακοίνωσή της η ομάδα αναφέρει:
“Συγχαρητήρια στις αθλήτριες και στο προπονητικό επιτελείο για την προσπάθεια και τη συνολική τους παρουσία. Συνεχίζουμε με την ίδια διάθεση, δουλειά και προσήλωση στους στόχους της ομάδας!”
Λύγισε μετα απο σκληρή μάχη ο Α.Ο. Θήρας. Στα ευρωπαϊκά παιχνίδια στρέφεται το ενδιαφέρον
O Α.Ο. Θήρας ηττήθηκε με 3-1 (27-25, 18-25, 25-21, 25-19) σετ στη Νέα Σμύρνη από τον Μίλωνα, στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής της Volley League.
Η ομάδα μας στο α’ εκτός έδρας παιχνίδι της σεζόν, είχε τις ευκαιρίες σε πολλά σημεία των σετ, να πάρει το ματς, αλλά όπως και στον αγώνα της πρεμιέρας, δεν τις εκμεταλλεύτηκε κατάλληλα.
«Είναι κρίμα γιατί στα τέλη του α’ σετ προηγηθήκαμε. Το δεύτερο σετ το κερδίσαμε, στο 3ο παλέψαμε και τελικά το χάσαμε. Το ζήτημα είναι να εκμεταλλευτείς τις στιγμές του αγώνα, όταν πηγαίνεις καλά. Ασφαλώς είναι δική μου ευθύνη που δεν κατάφερα να περάσω την αυτοπεποίθηση στις αθλήτριές μου. Και είμαι στενοχωρημένος για την ήττα, γιατί όπως και το προηγούμενο παιχνίδι, έτσι και αυτό δεν ήταν από αυτά, που δεν αξίζαμε να κερδίσουμε» δήλωσε απογοητευμένος από το τελικό αποτέλεσμα ο Ιταλός τεχνικός Ματέο Φρέσκι.
Πλέον η προσοχή και το ενδιαφέρον του Α.Ο. Θήρας στρέφεται στην Ευρώπη και τον εντός έδρας «εμφύλιο» της 1η φάσης του Challenge Cup με τον Πανιώνιο (29/10, ΔΑΠΠΟΣ 20.00), όπου η παρουσία όλων των φιλάθλων μας είναι απαραίτητη για το α’ βήμα πρόκρισης.
Α.Ο. ΘΗΡΑΣ (Ματέο Φρέσκι): Αντσάντε 2 (1/2 επ., 1 άσσος), Πάβιτσιτς 10 (8/34 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 12% υπ. – 12% άριστες), Μάασε 19 (16/43 επ., 3 μπλοκ), Δημητριάδη 12 (6/14 επ., 4 άσσοι, 2 μπλοκ), Τσιόγκα 1 (1 μπλοκ), Άμποτ 15 (15/40 επ., 46% υπ. – 23% άριστες) / Τουλγαρίδου (λ, 67% υπ. – 58% άριστες), Σιρίνινα 4 (3/10 επ., 1 μπλοκ), Μπαρμπαλιού 1 (1/3 επ.), Γενιτσαρίδη 1 (1 άσσος, 35% υπ. – 24% άριστες).
Ξεκινούν και οι μικρές αθλήτριες των ακαδημιών του Α.Ο. Θήρας και μας καλούν στους πρώτους τους αγώνες!
Με ανακοίνωσή του ο Α.Ο. Θήρας μας ενημερώνει για την έναρξη των επίσημων αγώνων των αναπτυξιακών τμημάτων του!
Στην ανακοίνωσή του ο Α.Ο. Θήρας μας ενημερώνει οτι :
Αυτό το Σαββατοκύριακο, το μέλλον της ομάδας μας μπαίνει δυναμικά στη δράση!
Κ20: Σάββατο 25.10.25 |
18:00 Α.Ο. ΘΗΡΑΣ
ΑΜΕΣ “ΝΗΡΕΑΣ”
Κ18: Κυριακή 26.10.25 |
11:30 Α.Ο. ΘΗΡΑΣ
ΑΜΕΣ “ΝΗΡΕΑΣ”
Σας περιμένουμε όλους στο Κλειστό Γήπεδο Σαντορίνης να στηρίξουμε τις μικρές μας αθλήτριες, να γεμίσουμε τις κερκίδες και να τις ενθαρρύνουμε με το χειροκρότημά μας!
Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η πρεμιέρα του Πρωταθλήματος για τον Α.Ο. Θήρας
Με ήττα άνοιξε απόψε στο ΔΑΠΠΟΣ Σαντορίνης η αυλαία της φετινής Volley Leaegue για τον Α.Ο. Θήρας, που έχασε 3-2 (13-25, 25-22, 21-25, 30-28, 15-13) από τον Α.Ο. Μαρκοπούλου Revoil.
Η ομάδα μας στο ντεμπούτο της στο πρωτάθλημα έχασε μπροστά στον κόσμο της μία τεράστια ευκαιρία για ένα ιδανικό ξεκίνημα στη σεζόν, σε ένα δικό της παιχνίδι, καθώς προηγήθηκε 1-0 και 2-1 σετ σε ένα συναρπαστικό ματς. «Κλειδί» ωστόσο της αναμέτρησης στάθηκε το 3ο σετ, όπου οι αθλήτριες του Ματέο Φρέσκι, μετά από μία εντυπωσιακή αντεπίθεση, έφτασαν με 25-24 μια ανάσα από την τελική επικράτηση, αλλά οι λεπτομέρειες του ατελείωτου σετ (30-28) ευνόησαν τις φιλοξενούμενες, που ισοφάρισαν 2-2 και έφτασαν μετά από 2,5 ώρες παιχνιδιού στο πολύτιμο δίποντο.
«Πάντα μια πρεμιέρα είναι ένα περίεργο παιχνίδι… Είναι κρίμα γιατί αρχίσαμε πολύ καλά το πρώτο μέρος του αγώνα, στη συνέχεια ως συνήθως, εμείς οι ίδιοι βάλαμε… τρικλοποδιές στους εαυτούς μας, αλλά τελικά προηγηθήκαμε 2-1 σετ και είχαμε προβάδισμα και στο 4ο σετ. Πρέπει να δουλέψουμε, γιατί φτάσαμε κοντά στη νίκη και τελικά τη χάσαμε μέσα από τα χέρια μας» δήλωσε προβληματισμένος από την έκβαση και το τελικό αποτέλεσμα του αγώνα ο Ιταλός τεχνικός μας, Ματέο Φρέσκι.
ΑΟ Θήρας (Ματέο Φρέσκι): Αντσάντε 3 (2/4 επ., 1 άσσος), Πάβιτσιτς 17 (16/50 επ., 1 μπλοκ, 21% υπ.- 08% άριστες), Σιρίνινα 5 (3/9 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Μάασε 32 (31/64 επ., 1 μπλοκ), Τσιόγκα 9 (3/6 επ., 2 άσσοι, 4 μπλοκ), Άμποτ 23 (20/55 επ., 3 άσσοι, 45% υπ.-25% άριστες) / Τουλγαρίδου (λ, 62% υπ.-25% άριστες), Δημητριάδη 2 (1/2 επ., 1 μπλοκ), Μπαρμπαλιού, Γενιτσαρίδη.
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας εκφράσει τη συγκίνησή της για την επιστροφή της διεθνούς κεντρικής, Aλίσια Όγκομς στα γήπεδα
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας αισθάνεται την ανάγκη να εκφράσει τη συγκίνηση και τον άκρατο ενθουσιασμό της για τη χαρμόσυνη είδηση της επιστροφής της διεθνούς Καναδής κεντρικής, Aλίσια Όγκομς στα γήπεδα.
Ένα σπουδαίο γεγονός που ξεπερνά τα αθλητικά πλαίσια! Η «δικιάς μας» Αλίσια, κέρδισε με το μπλοκ της… ζωής της τον αγώνα που έδινε εδώ και ένα χρόνο με τον καρκίνο. Μία άνιση μάχη, που η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας, στήριξε αθόρυβα από την πρώτη στιγμή.
Μια δοκιμασία στην οποία η Όγκομς δεν ήταν ποτέ μόνη. Γιατί είχε τη συμπαράσταση ενός ολόκληρου νησιού! Του κόσμου που τη θαύμασε στο γήπεδο, να ξεχωρίζει για το ήθος, τη μαχητικότητα, την αγωνιστικότητα και το πάθος της για τη νίκη. Αυτή όμως η νίκη της Αλίσια υπερβαίνει τον αθλητισμό! Αποτελεί πηγή έμπνευσης και μας γεμίζει όλους με πίστη και σθένος να αντιμετωπίσουμε τους πιο σκοτεινούς φόβους μας.
Αλίσια, είμαστε τόσο περήφανοι για σένα! Η δύναμη και το φως σου μας γεμίζουν ελπίδα.
Ήσουν και θα είσαι πάντα μέλος της οικογένειας του Α.Ο. Θήρας.
Η Αλίσια Όγκομς κέρδισε τη μάχη με τον καρκίνο – «Ο τρόπος που ενήργησε ο ΑΟ Θήρας μου έσωσε τη ζωή»
Η πιο ευχάριστη είδηση ήρθε από την άλλη άκρη του Ατλαντικού και αφορά την Αλίσια Όγκομς, η οποία βγήκε νικήτρια από τη μάχη με τον καρκίνο.
Η Αμερικανίδα ξεκίνησε την περσινή αγωνιστική σεζόν στον ΑΟ Θήρας, αλλά ήρθε γρήγορα η πιο δύσκολη διάγνωση της ζωής της. Παρόλα αυτά πάλεψε σκληρά και μετά από 3 χειρουργεία βγήκε νικήτρια.
Η ίδια δημοσίευσε μήνυμα στα social media για τη σκληρή μάχη που έδωσε, τονίζοντας ότι ο ΑΟ Θήρας όχι απλώς ήταν δίπλα της, αλλά με τον τρόπο που ενήργησε της έσωσε τη ζωή.
Το μήνυμα της στα social media:
Φέτος, η ευγνωμοσύνη έχει άλλη αίσθηση. Είναι πιο βαριά, πιο βαθιά και πιο απλή ταυτόχρονα. Γιατί μετά από 8 γύρους χημειοθεραπείας, 3 χειρουργεία και 25 συνεδρίες ακτινοβολίας, μπορώ επιτέλους να πω ότι είμαι σε ύφεση.
Η χρονιά που πέρασε ήταν η πιο δύσκολη της ζωής μου, σωματικά, ψυχικά και συναισθηματικά. Αλλά ακόμα και στα πιο σκοτεινά διαστήματα, ήμουν περιτριγυρισμένη από φως. Έμαθα τι σημαίνει πραγματική αγάπη και υποστήριξη, πώς νιώθει η αληθινή ανθεκτικότητα, και πόσο δυνατοί είναι οι άνθρωποι γύρω μου.
Κυριολεκτικά δεν θα ήμουν εδώ χωρίς την ομάδα μου, τον ΑΟ Θήρας, που πήρε τα συμπτώματά μου στα σοβαρά από την αρχή. Ενέργησαν γρήγορα, και αυτές οι πρώτες αποφάσεις και εξετάσεις μου έσωσαν τη ζωή. Καθοδηγήθηκα από παγκοσμίου επιπέδου γιατρούς και νοσηλευτές στο CancerCare Manitoba, οι οποίοι με πήγαν από τη διάγνωση στην ύφεση σε λιγότερο από έναν χρόνο. Ξέρω καλά πόσο σπάνιο είναι αυτό. Αντιμετώπισαν εμένα και την οικογένειά μου με συμπόνια, γνώση και ανθρωπιά σε κάθε βήμα, και είμαι ευγνώμων για το προνόμιο να έχω πρόσβαση σε τέτοια φροντίδα.
Μέσα σε όλα αυτά, είχα ακόμα την τύχη να ζω πραγματικά. Παντρεύτηκα τον άνθρωπο της ζωής μου, καλωσόρισα μια τριποδούλα τριχωτή κόρη στην οικογένειά μας, γιόρτασα την αγάπη και τη ζωή με φίλους και συγγενείς κοντινούς και μακρινούς, και είχα στιγμές γέλιου που μου θύμισαν πως υπάρχει ακόμα τόση ομορφιά, ακόμα και στις πιο δύσκολες εποχές.
Είμαι επίσης απίστευτα ευγνώμων στη Volleyball Canada που με στήριξε σε όλη αυτή τη διαδρομή, με κράτησε συνδεδεμένη με το άθλημα και μου θύμισε ότι η ανάρρωση δεν αφορά μόνο το σώμα. Η στήριξή τους με βοήθησε να μείνω συγκεντρωμένη σε αυτό που έρχεται: την επιστροφή στο γήπεδο.
Αυτό το επόμενο κεφάλαιο είναι για να ξαναχτίσω τη δύναμη, να βρω τον ρυθμό μου και να επιστρέψω στο παιχνίδι. Θα είναι μια νέα πρόκληση, αλλά μια πρόκληση που καλωσορίζω. Είμαι εδώ, επουλώνομαι, και έχω ξανά την ευκαιρία να κάνω αυτό που αγαπώ — κάτι που δεν θα θεωρήσω ποτέ δεδομένο.
Αυτή η χρονιά μου θύμισε ότι αυτό που πραγματικά έχει σημασία στη ζωή είναι η υγεία, η αγάπη και οι άνθρωποι που κάνουν τη μάχη να αξίζει. Δεν ξέρω τι με περιμένει, αλλά ξέρω ότι προχωράω μπροστά ευγνώμων, πιο δυνατή και πιο ο εαυτός μου από ποτέ.
Προέλευση : volleynews.gr
Ο Α.Ο. Θήρας στην επίσημη παρουσίαση της Volley League Γυναικών 2025-2026
Για μια ακόμη χρονιά ο Α.Ο. Θήρας εκπροσωπήθηκε δυναμικά στην επίσημη παρουσίαση του νέου πρωταθλήματος της Volley League 2025-2026 γυναικών που διοργάνωσε η ΕΟΠΕ.
Η όμορφη εκδήλωση πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2025 στο all day εστιατόριο Caretta Athens, στην παραλία της Γλυφάδας και σηματοδότησε την έναρξη μιας απαιτητικής και ανταγωνιστικής νέας αγωνιστικής σεζόν.
Ο Α.Ο. Θήρας εκπροσωπήθηκε από τον Αντιπρόεδρο του συλλόγου, Ανδρέα Πατηνιώτη, τον Ιταλό τεχνικό, Ματέο Φρέσκι, την Κροάτισσα ακραία, Καταρίνα Πάβιτσιτς και τον έφορο, Πάνο Ντρέλλα.
Κατά την παρουσίαση του φετινού ρόστερ της ομάδας μας, ο Ιταλός προπονητής, και η αρχηγός μας, Καταρίνα Πάβιτιστς, αναφέρθηκαν στις δηλώσεις τους, μεταξύ άλλων, στο υψηλό επίπεδο του φετινού πρωταθλήματος, αλλά και τις προκλήσεις που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν στο γήπεδο. Παράλληλα έθεσαν τους νέους υψηλούς στόχους της ομάδας, με τον Α.Ο. Θήρας, όπως πάντα, πρωταγωνιστή με τίτλους & διακρίσεις σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Ματέο Φρέσκι (Προπονητής): «Όλες οι ομάδες φέτος θα είναι πάρα πολύ καλές, θα έχουμε πολλές μάχες. Σε κάθε αγώνα θα βλέπουμε μάχες.
Εμείς δεν σκεφτόμαστε τους στόχους μας, σκεφτόμαστε πώς να κερδίζουμε κάθε αγώνα».
Καταρίνα Πάβιτσιτς (Αθλήτρια): «Είναι η πρώτη μου σεζόν στην Ελλάδα. Το επίπεδο είναι πολύ υψηλό και υπάρχει ποιότητα. Ο Α.Ο. Θήρας ήταν τρίτος στην προηγούμενη σεζόν, οπότε οι προσδοκίες είναι υψηλές».
Στο περιθώριο της λαμπερής εκδήλωσης, που τίμησαν επίσης με την παρουσία τους ο Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού Γιώργος Μαυρωτάς, ο Πρόεδρος της Ε.Σ.Α.Π. Παντελής Ταρνατόρος, ο Πρόεδρος της Ο.Δ.Β.Ε. Σταύρος Μαυρικίδης και η Αντιπεριφερειάρχης Νοτίου Τομέα Αθηνών Τζίνα Αδαμοπούλου, μέλη των διοικήσεων, αρχηγοί, προπονητές των 12 ομάδων και φίλοι του αθλήματος, πραγματοποιήθηκε και η βράβευση των κορυφαίων της σεζόν 2024-25.
Σε πανηγυρική ατμόσφαιρα η αυλαία του τουρνουά «Νομίκεια 2025» το Σάββατο 10 Οκτωβρίου στο γυμναστήριο της Σαντορίνης
Μέσα σε πανηγυρική ατμόσφαιρα, η αυλαία του τουρνουά «Νομίκεια 2025» το Σάββατο 10 Οκτωβρίου στο ΔΑΠΠΟΣ Σαντορίνης και οι απονομές του τροπαίου στον πρωταθλητή Α.Ο. Θήρας, των μεταλλίων στις ομάδες και του τίτλου της MVP της διοργάνωσης.
Αναλυτικά οι απονομές 1η θέση:
Ο βασικός χορηγός και στυλοβάτης του συλλόγου μας, Σπύρος Πατηνιώτης με τον Σαντορινιό, βουλευτή Κυκλάδων της ΝΔ, κ. Καφούρο, απένειμαν το τρόπαιο του πρωταθλητή του τουρνουά στην αρχηγό του Α.Ο. Θήρας Καταρίνα Πάβιτσιτς και τα χρυσά μετάλλια στην ομάδα μας.
2η θέση: Την απονομή στον φιναλίστ Παναθηναϊκό πραγματοποίησαν ο Αντιπεριφερειάρχης Υγείας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, κ. Δαρζέντας και η Έπαρχος Θήρας κα Καραμολέγκου.
3η θέση: Τα μετάλλια στην ομάδα του Α.Ο Μαρκοπούλου Revoil, που λόγω της προγραμματισμένης πτήσης του, δεν κατέστη δυνατόν να παραστεί στην τελετή απονομής, παρέλαβε ο πρόεδρος του Α.Ο. Θήρας κ. Γιώργος Σκοπελίτης για να τα παραδώσει στην ομάδα των Μεσογείων σε μία εβδομάδα (18/10), στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος της Volley League γυναικών στη Σαντορίνη.
4η θέση: Τα μετάλλια στην ομάδα της Α.Ο.Ν.Σ Μίλων απένειμε ο Αντιδήμαρχος Πολεοδομίας, Εκκλησιαστικών θεμάτων και υπεύθυνος για την Δημοτική Κοινότητα Έξω Γωνιάς, κ. Αργυρός.
Βραβείο MVP: Το βραβείο στην πολυτιμότερη αθλήτρια του 12ου τουρνουά «Νομίκεια», την Γερμανίδα διαγώνια του Α.Ο. Θήρας, Ρίκα Μάασε απένειμε ο εκπρόσωπος της εταιρείας «Eurolife» και εκ των χορηγών του συλλόγου μας, κ. Παπαδάκης.
Με απόλυτη οργανωτική και αγωνιστική επιτυχία στέφθηκαν για τον Α.Ο. Θήρας τα “Νομίκεια”!
Με απόλυτη οργανωτική και αγωνιστική επιτυχία στέφθηκε για τον Α.Ο. Θήρας και το νησί μας το Τουρνουά «Νομίκεια 2025».
Η ομάδα μας παίζοντας σε έναν συναρπαστικό τελικό μπροστά στον υπέροχο κόσμο της, που δημιούργησε μία εκπληκτική ατμόσφαιρα στο ΔΑΠΠΟΣ Σαντορίνης με 3-1 (36-34, 22-25 25-17, 25-21) σετ του Παναθηναϊκού Α.Ο. και κατέκτησε τον 3ο τίτλο της στη 12ετή ιστορία του θεσμού, αφιερωμένο στη μνήμη των μεγάλων ευεργετών του νησιού Ευάγγελου & Λούλας Νομικού.
Αυτός ήταν ο 2ος φετινός τίτλος, στο πλαίσιο της προετοιμασίας της ομάδας, μετά την κατάκτηση της 1ης θέσης στο διεθνές τουρνουά της Βουδαπέστης. MVP του τουρνουά αναδείχθηκε η Γερμανίδα διαγώνια του Α.Ο. Θήρας, Ρίκα Μάασε.
Την 3η θέση κατέλαβε ο Α.Ο. Μαρκοπούλου Revoil, ενώ 4ος κατετάγη ο Α.Ο.Ν.Σ. Μίλωνα. «Το βασικό που θέλαμε να δούμε από αυτό το τουρνουά ήταν πως θα είναι η ομάδα μετά την προετοιμασία. Σκοπός μου είναι να μεταφέρω τη νοοτροπία του νικητή, οπότε για να “χτίσεις” αυτή τη νοοτροπία πρέπει να κερδίζεις. Είναι η 3η σεζόν που είμαι εδώ και κάθε χρόνο προσπαθώ να δώσω κάτι παραπάνω. Θέλουμε να δημιουργήσουμε μία ομάδα ανταγωνιστική» δήλωσε ικανοποιημένος ο Ιταλός τεχνικός μας κ. Ματέο Φρέσκι.
ΑΟ ΘΗΡΑΣ (Φρέσκι): Αντσάντε 8 (4/9 επ., 3 άσοι, 1 μπλοκ), Πάβιτσιτς 19 (13/45 επ., 2 άσοι, 4 μπλοκ, 31% υπ. – 19% άριστες), Σιρίνινα 10 (7/14 επ., 3 μπλοκ), Μάασε 21 (19/50 επ., 2 άσοι), Τσιόγκα 6 (2/5 επ., 1 άσος, 3 μπλοκ), Άμποτ 8 (8/27 επ., 43% υπ. – 29% άριστες) / Τουλγαρίδου (λ., 49% υπ. – 26% άριστες), Μπαρμπαλιού 2 (2 άσοι), Δημητριάδη 1 (1 μπλοκ), Γενιτσαρίδη (0/4 επ.), Κεραμιτσοπούλου
Με επιτυχία στέφθηκαν στο ΔΑΠΠΟΣ τα φετινά «αποκαλυπτήρια» του Α.Ο. Θήρας, στο πλαίσιο του τουρνουά «Νομίκεια 2025»
Στο παρθενικό επίσημο παιχνίδι μπροστά στον κόσμο της, η ομάδα μας επικράτησε στο συναρπαστικό β’ ημιτελικό της διοργάνωσης με 3-1 (25-21, 19-25, 25-21, 25-17) σετ του μαχητικού Α.Ο Μαρκοπούλου και προκρίθηκε στον αυριανό τελικό της διοργάνωσης (19.30).
Εκεί ο Α.Ο. Θήρας, θα διεκδικήσει την 3η του «κούπα» στο θεσμό, για 7η φορά κόντρα στον Παναθηναϊκό, που νωρίτερα επιβλήθηκε με 3-2 σετ του σκληροτράχηλου Μίλωνα.
«Την πρώτη μας φετινή εμφάνιση στη Σαντορίνη είναι δύσκολο να τη χαρακτηρίσουμε ως “φιλικό” παιχνίδι, γιατί ήμασταν ενθουσιασμένοι με τον κόσμο μας και παράλληλα είχαμε μία αίσθηση αγώνα πρωταθλήματος. Ως ομάδα βελτιωνόμαστε, προοδεύουμε μέρα με τη μέρα, αλλά πρέπει να μεταφέρουμε μέρος της εμπειρίας μας στο παιχνίδι μας, γιατί πολλές φορές βάζουμε «τρικλοποδιές» στον εαυτό μας, χωρίς ο αντίπαλος να κάνει κάτι το ιδιαίτερο. Πρέπει να προσπαθούμε να αναλύουμε το παιχνίδι και να κρατάμε τα θετικά στοιχεία, που θα μας βοηθήσουν να βελτιωνόμαστε» δήλωσε συγκινημένος ο Ιταλός προπονητής Ματέο Φρέσκι, που δοκίμασε ξανά σχήματα και πρόσωπα, ενόψει των επίσημων αγωνιστικών υποχρεώσεων σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Α.Ο. Θήρας (Μ. Φρέσκι): Αντσάντε 3π (1/2 επ., 1μπλοκ), Πάβιτσιτς 18π (15/40 επ, 1 άσος, 2 μπλοκ, 35% υπ. – 16% αρ.) Σιρίνινα 8π (4/13 επ., 4 μπλοκ), Μάασε 33π (31/51 επ., 1 άσος, 1 μπλοκ), Δημητριάδου 1π (0/5 επ., 1μπλοκ), Άμποτ 8π (8/32 επ., 52% υπ. – 11% αρ.), Τουλγαρίδου (λ, 9% υπ. – 11% αρ.), Γενιτσαρίδη 1π (1/3 επ.), Τσιόγκα 5π (1/4επ., 4 μπλοκ), Σαουλίδου (λ), Μπαρμπαλιού 4π (3/6 επ.,1 μπλοκ).
“Η ομάδα είναι η βιτρίνα των παιδιών μας” γράφει ο Ανδρέας Πατηνιώτης
“Η ομάδα είναι η βιτρίνα των παιδιών μας” γράφει ο Ανδρέας Πατηνιώτης σε άρθρο του για τα επερχόμενα “Νομίκεια 2025” την αθλητική διοργάνωση που αποτελεί θεσμό για τη Σαντορίνη και που φέτος αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις 10 και 11 Οκτωβρίου.
Στο κείμενό του ο αντιπρόεδρος του Α.Ο. Θήρας αναφέρει τα εξής:
Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, η Σαντορίνη φορά τα «αθλητικά» της και υποδέχεται το δικό της μεγάλο ραντεβού με τον αθλητισμό και τη συγκίνηση. Τα Νομίκεια δεν είναι απλώς ένα τουρνουά είναι μια γιορτή, μια στιγμή περηφάνιας για όλους εμάς που πιστεύουμε στη δύναμη της ομάδας, της προσπάθειας και της ενότητας.
Ο Αθλητικός Όμιλος Θήρας, με συνέπεια και πάθος, εκπροσωπεί το νησί μας σε Ελλάδα και Ευρώπη και διοργανώνει για ακόμη μία χρονιά το τουρνουά, τιμώντας την ιστορία και τις αξίες του αθλητισμού.
Γιατί η Σαντορίνη δεν καμαρώνει μόνο για την πρωτιά της στον τουρισμό, αλλά και για την ομάδα της μια ομάδα που με ήθος, δουλειά και ψυχή δείχνει ότι το νησί μας μπορεί να ξεχωρίζει και στα γήπεδα.
Μια ομάδα που είναι η εικόνα των παιδιών μας, η προσπάθεια, το χαμόγελο και η ελπίδα για το αύριο.
Στις 10 και 11 Οκτωβρίου τα φετινά Νομίκεια
Στην ανακοίνωση του Α.Ο. Θήρας για τη φετινή διοργάνωση αναφέρονται τα ακόλουθα:
Ο Αθλητικός Όμιλος Θήρας για ακόμη μία χρονιά μένει πιστός στο μεγάλο τουρνουά-θεσμό «Νομίκεια» και σας προσκαλεί όλους να βρεθείτε δίπλα μας, στηρίζοντας την ομάδα μας στα πρώτα επίσημα φιλικά παιχνίδια στη Σαντορίνη.
Στις 10 & 11 Οκτωβρίου 2025, το κλειστό γυμναστήριο Δ.Α.Π.Π.Ο.Σ. ανοίγει τις πόρτες του και φιλοξενεί σπουδαίες ομάδες της Volley League: Παναθηναϊκός, Μίλωνας, Μαρκόπουλο και φυσικά ο Α.Ο. Θήρας.
Την Παρασκευή 10 Οκτωβρίου θα διεξαχθούν οι ημιτελικοί:
• 17:30 Παναθηναϊκός – Μίλωνας
• 19:30 Α.Ο. Θήρας – Μαρκόπουλο
Το Σάββατο 11 Οκτωβρίου ακολουθούν οι τελικοί:
• 17:30 Μικρός Τελικός
• 20:00 Μεγάλος Τελικός
Η διοργάνωση αποτελεί την καλύτερη ευκαιρία για να δείτε από κοντά τη νέα μας ομάδα και να γνωρίσετε τις αθλήτριες του Α.Ο. Θήρας, λίγο πριν από την έναρξη της αγωνιστικής χρονιάς.
Η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους. Σας περιμένουμε να γεμίσουμε το γήπεδο με τη φωνή και την ενέργειά σας!
Με τιμή,
Α.Ο. Θήρας
Κορυφή στη Βουδαπέστη ο Α.Ο. Θήρας!
Με εντυπωσιακές εμφανίσεις, ο Α.Ο. Θήρας κατέκτησε την 1η θέση στο διεθνές τουρνουά «Ibis Styles Budapest Citywest» στη Βουδαπέστη, σημειώνοντας μια ιστορική επιτυχία για τον σύλλογο.
Ένα τουρνουά προετοιμασίας υψηλού επιπέδου, που εξελίχθηκε σε «γιορτή του βόλεϊ», καθώς η ομάδα μας στάθηκε ισάξια απέναντι σε συλλόγους επιπέδου Champions League, στέλνοντας ξεκάθαρο μήνυμα ενόψει της νέας σεζόν και των υψηλών στόχων μας σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Παράλληλα πέρα από τις πλούσιες εμπειρίες και τις σημαντικές παραστάσεις αγώνων υψηλού επιπέδου που απέκτησαν οι αθλήτριες, ο Ιταλός τεχνικός Ματέο Φρέσκι, δοκιμάζοντας σχήματα και πρόσωπα, έβγαλε πολύτιμα συμπεράσματα για τη συνέχεια της προετοιμασίας.
Ενδεικτικό της αξίας της επιτυχίας είναι το γεγονός ότι, μέσα σε 48 ώρες, ο Α.Ο. Θήρας κέρδισε 3-2 σετ τη νταμπλούχο Ρουμανίας & φιναλίστ CEV Cup CSM Volei Alba-Blaj και 3-0 σετ την Κυπελλούχο Γερμανίας & φιναλίστ της Μπουντεσλίγκα, Dresdner SC 1898. Μοναδική ήττα στα σημεία με 3-2 σετ, αυτή από τη νταμπλούχο Ουγγαρίας και διοργανώτρια του τουρνουά, Vasas Óbuda.
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι με αυτή τη νίκη σε ένα τουρνουά υψηλού επιπέδου. Ήταν μια σπουδαία ευκαιρία για εμάς να αναπτυχθούμε ως ομάδα και να δοκιμάσουμε τους εαυτούς μας απέναντι σε ποιοτικούς αντιπάλους. Για μένα, ήταν σημαντικό να δώσω χρόνο συμμετοχής σε όλα τα κορίτσια, επειδή η καθεμία από αυτές συνέβαλε σε αυτό το αποτέλεσμα και στην πορεία μας» δήλωσε ικανοποιημένος ο κ. Φρέσκι.
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες προς τη Vasas Óbuda για την άψογη φιλοξενία και την εξαιρετική διοργάνωση. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στον καταξιωμένο Έλληνα προπονητή, Γιάννη Αθανασόπουλο, για την τιμητική πρόσκληση και την προσωπική του συμβολή στην ενίσχυση των ήδη άριστων σχέσεων μεταξύ των δύο συλλόγων.
Ευχόμαστε καλή επιτυχία στη Vasas Óbuda για τη φετινή σεζόν και αναμένουμε με χαρά μελλοντικές συνεργασίες.
Πολύτιμες εμπειρίες και αγωνιστικά οφέλη απο τους αγώνες των κοριτσιών του Α.Ο. Θήρας στην Κρήτη
Ο Α.Ο. Θήρας ολοκλήρωσε το διήμερο των φιλικών αναμετρήσεων στην Κρήτη, αποκομίζοντας πολύτιμες εμπειρίες και αγωνιστικά οφέλη.
Σάββατο 27/9 – ΑΘΛ.ΕΣ.Η – Α.Ο. ΘΗΡΑΣ Ο Α.Ο.
Θήρας γνώρισε την ήττα με 3-1 σετ (25-21, 25-22, 20-25, 25-21).
Όλες οι αθλήτριες πήραν χρόνο συμμετοχής, δοκιμάστηκαν διαφορετικά σχήματα και καταγράφηκαν τα σημεία που χρειάζονται περαιτέρω δουλειά. Το σημαντικότερο, όμως, ήταν οι εμπειρίες που αποκόμισαν οι παίκτριες μέσα από τη διαδικασία.
Κυριακή 28/9 – Γ.Ε.Η – Α.Ο. ΘΗΡΑΣ
Την Κυριακή ο Α.Ο. Θήρας επικράτησε με 3-1 σετ (25-27, 16-25, 17-25, 25-16), δείχνοντας σαφή βελτίωση και αφήνοντας θετικά δείγματα αγωνιστικής εικόνας και διάθεσης.
Η ομάδα μας επιστρέφει σήμερα το βράδυ αργά στη Σαντορίνη, συνεχίζοντας την προετοιμασία της για τις επίσημες αγωνιστικές υποχρεώσεις.
Συγχαρητήρια κορίτσια!
«Φιλική» νίκη-σταθμός του Α.Ο. Θήρας επί της φιναλίστ του CEV Cup στη Βουδαπέστη
Μεγάλες στιγμές για το ελληνικό βόλεϊ και τον Α.Ο. Θήρας στη Βουδαπέστη, όπου στο πλαίσιο του τουρνουά προετοιμασίας «Ibis Styles Budapest Citywest» η ομάδα της Σαντορίνης επιβλήθηκε με 3-2 (25-19, 25-23, 23-25, 23-25, 15-10) σετ της ρουμανικής Άλμπα Μπλάι και πανηγύρισε την πρώτη επιτυχία της ιστορίας της σε διεθνές τουρνουά προετοιμασίας εκτός συνόρων. Την Κυριακή 28/9 (12.00) το τελευταίο παιχνίδι της ελληνικής ομάδας κόντρα στη γερμανική Δρέσδη.
Μετά την ήττα 3-2 από τη διοργανώτρια και νταμπλούχο Ουγγαρίας Βάσας Ομπούντα και τη μαραθώνια αναμέτρηση 2,5 ωρών, η νησιωτική ομάδα έδειξε κόντρα στην νταμπλούχο Ρουμανίας και φιναλίστ του CEV Cup, ότι δίκαια συγκαταλέγεται στην ελίτ των ευρωπαϊκών ομάδων.
Οι αθλήτριες του Ματέο Φρέσκι, παρά την κόπωση, μπήκαν πολύ δυνατά στο ματς με τις Ρουμάνες πρωταθλήτριες του Ισπανού πρώην προπονητή της Εθνικής Ελλάδας Γυναικών, Γκιγιέρμο Ερνάντεζ και με απόλυτη κυριαρχία στο μπλοκ προηγήθηκαν 2-0 σετ. Μάλιστα το “καμάρι της Σαντορίνης” θα μπορούσε με λίγη παραπάνω τύχη σε κάποιες φάσεις να “καθαρίσει” το ματς πιο νωρίς και να δώσει διαστάσεις θριάμβου στη νίκη της.
Ωστόσο, ακολούθησαν δύο “κλειστά” σετ, όπου οι δύο ομάδες δύσκολα μπορούσαν να ξεφύγουν στο σκορ, αλλά η Άλμπα Μπλάι με βελτιωμένη εικόνα στην επίθεση και λιγότερα λάθη, έμεινε “ζωντανή” στο παιχνίδι, ισοφαρίζοντας στα… σημεία σε 2-2. Στο τάι μπρέικ όμως ο Α.Ο. Θήρας, ακολουθώντας πιστά το πλάνο του κ. Φρέσκι και περιορίζοντας τα δικά του λάθη, πήρε κεφάλι από νωρίς 5-3 , 12-7 και δίκαια πανηγύρισε μια νίκη “ορόσημο” στην ιστορία του, αλλά και στο πολύ δυνατό τουρνουά της Ουγγαρίας.
Απέναντι σε μία ακόμη σπουδαία αντίπαλο, που θα διεκδικήσει τη διάκριση στο φετινό Τσάμπιονς Λιγκ, η νησιώτικη ομάδα, έδειξε ενόψει της νέας σεζόν πως διαθέτει τις βάσεις και την ποιότητα που απαιτούνται για την επίτευξη και των φετινών υψηλών στόχων.
Ο κ. Φρέσκι σε σχέση με το χθεσινό ματς, “κατέβασε” ένα πιο νεανικό σχήμα, δίνοντας χρόνο συμμετοχής σε όλες τις αθλήτριες και δοκιμάζοντας σχήματα και πρόσωπα, μεταξύ των οποίων η Κεραμιτσοπούλου, στο πρώτο της παιχνίδι με τη φανέλα του Α.Ο. Θήρας, η νεαρή πασαδόρος Μπαρμπαλιού, που αγωνίστηκε βασική σε όλα τα σετ, αλλά και η Σαουλίδου ως λίμπερο, αντί της χθεσινής παρουσίας της Τουλγαρίδου.
Πρώτη σκόρερ του Α.Ο. Θήρας ήταν και πάλι η Πάβιτσιτς με 15π, η Γενιτσαρίδη πρόσθεσε άλλους 11π , ενώ επιβλητική στο κέντρο του φιλέ η διεθνής Τσιόγκα με 10π εκ των οποίων οι 7 από μπλοκ! Για τις Ρουμάνες τοπ σκόρερ του αγώνα ήταν με 22π ήταν η Οτκουπάρου, ενώ ακολούθησε με 19π η Ιβάνοβα.
Στο άλλο ματς της ημέρας η Βάσας Ομπούντα του Γιάννη Αθανασόπουλου αντιμετωπίζει αυτή την ώρα τη γερμανική Δρέσδη, αυριανή αντίπαλο του Α.Ο. Θήρας.
Στην αναμέτρηση με την Κυπελλούχο Γερμανίας & φιναλίστ της Bundesliga, που θα ανοίξει στις 12.00 την αυλαία της 3ης και τελευταίας ημέρας του τουρνουά, η Ρίκα Μάασε θα βρεθεί αντιμέτωπη με την παλιά της ομάδα, στα “χρώματα” της οποίας κατέκτησε, υπό τις οδηγίες του νυν τεχνικού, Αλεξ Βάιμπλ ένα Κύπελλο Γερμανίας. Και από το γερμανικό “στρατόπεδο” όμως υπάρχουν γνώριμα πρόσωπα, αφού στην Δρέσδη τα δύο τελευταία χρόνια αγωνίζεται η διεθνής Σλοβένα ακραία και πρώην άσος της Σαντορίνης, Λορένα Λόρμπερ Φίτζοκ.
Α.Ο. Θήρας – Άλμπα Μπλάι (Ρουμανία): Πόντοι: 111-102, Επίθεση 50-59, Άσοι 5-7, Μπλοκ 20-10, Λάθη αντιπάλου 36-26
Α.Ο. Θήρας (Μ. Φρέσκι): Μπαρμπαλιού 1π, Κεραμιτσοπούλου 8π, Δημητριάδου 6π, Άμποτ 5π, Γενιτσαρίδη 11π, Τσιόγκα 10π, Σαουλίδου (λ), Πάβιτσιτς 15π, Σιρίνινα 9π, Μάασε 8π, Αντσάντε 2π, Θωμαϊδου.
Πηγη: Volleyplanet.gr
2 φιλικοί αγώνες για τα νεαρά κορίτσια του Α.Ο. Θήρας στην Κρήτη
Η ομάδα κορασίδων του ΑΟ Θήρας βρίσκεται στην Κρήτη για δύο φιλικά παιχνίδια προετοιμασίας, συνεχίζοντας τη δυναμική της πορεία με στόχο την αγωνιστική βελτίωση και την απόκτηση πολύτιμων εμπειριών.
Η αναχώρηση πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής, ενώ η επιστροφή θα γίνει το βράδυ της Κυριακής.
Η διοίκηση του συλλόγου στέκεται διαχρονικά δίπλα στις ακαδημίες, στηρίζοντας έμπρακτα τις προσπάθειες των παιδιών και του τεχνικού επιτελείου, προσφέροντας πάντα τα βέλτιστα δυνατά εφόδια για την ανάπτυξή τους.
Ευχόμαστε στα κορίτσια μας καλή επιτυχία και ένα όμορφο και παραγωγικό αγωνιστικό διήμερο!
Αναχώρησε για το τουρνουά «Ibis Styles Budapest Citywest» στη Βουδαπέστη 26-28/9 ο Α.Ο. Θήρας
Μετά το πρώτο και νικηφόρο φιλικό της νέας σεζόν με τον Φ.Ο. Βριλησσίων, ήρθε η ώρα για τη συμμετοχή του Α.Ο. Θήρας, στο πρώτο του εκτός συνόρων διεθνές τουρνουά προετοιμασίας.
Η ομάδα μας, αναχωρεί το μεσημέρι της Πέμπτης 25 Σεπτεμβρίου αεροπορικώς για την Ουγγαρία, όπου από 26-28/9, στο πλαίσιο του τουρνουά «Ibis Styles Budapest Citywest» θα δώσει στη Βουδαπέστη τρία πολύ δυνατά φιλικά, με ισάριθμες πανίσχυρες ομάδες του ευρωπαϊκού βόλεϊ.
Η πρόσκληση και συμμετοχή της ομάδας του Ιταλού τεχνικού Ματέο Φρέσκι σε ένα τέτοιο διεθνές ραντεβού προετοιμασίας, αποτελεί αναμφίβολα για τον Α.Ο. Θήρας όχι μόνο τιμή, αλλά και αναγνώριση της σπουδαίας και σταθερής πορείας που πραγματοποιεί τα τελευταία χρόνια σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Ιστορικό όμως χαρακτήρα έχει και για τη διοργανώτρια Βάσας το διεθνές τουρνουά προετοιμασίας, καθώς είναι το παρθενικό που φιλοξενεί η τρεμπλούχος ομάδα του Έλληνα τεχνικού, Γιάννη Αθανασόπουλου.
Εκτός από την “οικοδέσποινα” Βάσας την τριπλέτα των αντιπάλων μας συμπληρώνουν ακόμη νταμπλούχος Ρουμανίας & φιναλίστ του CEV Cup, CSM Volei Alba-Blaj και η Κυπελλούχος Γερμανίας & φιναλίστ της Bundesliga, Dresdner SC 1898.
Ενδεικτικό του υψηλού επιπέδου του ουγγρικού τουρνουά και του βαθμού δυσκολίας, αποτελεί το γεγονός πως και οι τρεις ξένες ομάδες συμμετέχουν στο φετινό Champions League γυναικών.
Το πρόγραμμα των αγώνων του Α.Ο. Θήρας
Παρασκευή 26/9, 20.00: Βάσας Ομπουντα– Α.Ο. Θήρας
Σάββατο 27/9, 16.00: CSM Volei Alba-Blaj – Α.Ο. Θήρας
Κυριακή 28/9, 12.00 π.μ. Dresdner SC – Α.Ο. Θήρας
Πραγματοποιήθηκε ο καθιερωμένος Αγιασμός της ομάδας μας
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος πραγματοποιήθηκε ο Αγιασμός της ομάδας μας, σηματοδοτώντας την έναρξη της νέας αθλητικής χρονιάς.
Ο Πρόεδρος του Αθλητικού Ομίλου Θήρας, κ. Σκοπελίτης, ευχήθηκε σε όλους μια χρονιά γεμάτη υγεία, επιτυχίες και αγωνιστικότητα.
Το παρών έδωσαν και τίμησαν με την παρουσία τους:
• ο Αντιπεριφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Χαράλαμπος Δαρζέντας, ο οποίος απηύθυνε έναν σύντομο χαιρετισμό,
• ο Πρόεδρος και Αντιδήμαρχος του Κλειστού Γυμναστηρίου Θήρας,
• καθώς και ο καλός φίλος της ομάδας, ιδρυτικό μέλος του Ομίλου
και Πρόεδρος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης του Δήμου Θήρας, κ. Εμμανουήλ Ορφανός.
Στον Αγιασμό παρευρέθηκε σύσσωμη η Διοίκηση του Αθλητικού Ομίλου Θήρας, οι προπονητές, οι αθλήτριες, καθώς και μέλη της μεγάλης οικογένειας του συλλόγου μας.
Μετά το πέρας της τελετής, ο κ. Ορφανός παρέθεσε ένα εξαιρετικό γεύμα το μεσημέρι στο εστιατόριο Drunkfish, ιδιοκτησίας του, όπου όλοι απολαύσαμε μοναδικές γεύσεις και πιάτα, φτιαγμένα με αγάπη και επαγγελματισμό.
Η θέα στη θάλασσα, σε συνδυασμό με το καλό κρασί και την υπέροχη φιλοξενία, έκαναν την ημέρα πραγματικά ξεχωριστή.
Ο Αθλητικός Όμιλος Θήρας εύχεται σε όλους μια δημιουργική και επιτυχημένη αγωνιστική χρονιά.
Έναρξης συνεργασίας με τον Μανώλη Πρασανάκη στις ακαδημίες μας
Ο Αθλητικός Όμιλος Θήρας με χαρά ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον Μανώλη Πρασανάκη, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα Προπονητή Ακαδημιών για την αγωνιστική περίοδο 2025-2026.
Με πολυετή εμπειρία στον χώρο του βόλεϊ και αποδεδειγμένη ικανότητα στην ανάπτυξη νεαρών αθλητριών, ο Μανώλης Πρασανάκης έρχεται να ενισχύσει το προπονητικό μας επιτελείο με στόχο την οργάνωση, την καθοδήγηση και τη συνεχή εξέλιξη των Ακαδημιών μας.
Η συνεργασία αυτή αποτελεί ένα ακόμη σημαντικό βήμα για το μέλλον του συλλόγου μας, επενδύοντας στη σωστή εκπαίδευση και διαπαιδαγώγηση των νεαρών αθλητριών που αποτελούν το αύριο του Α.Ο. Θήρας.
Καλωσορίζουμε τον Μανώλη Πρασανάκη στην οικογένειά μας και του ευχόμαστε καλή αρχή και πολλές επιτυχίες!
«Με το δεξί» μπήκε στα φιλικά προετοιμασίας της νέας σεζόν ο Α.Ο. Θήρα
«Με το δεξί» μπήκε στα φιλικά προετοιμασίας της νέας σεζόν ο Α.Ο. Θήρας.
Η ομάδα μας στο πρώτο της φετινό τεστ επικράτησε στα Βριλήσσια με 1-2 (14-25, 15-25, 25-23) σετ του Φ.Ο. Βριλησσίων και έδειξε θετικά δείγματα.
Στο παιχνίδι που διεξήχθη στο Κλειστό Βριλησσίων οι αθλήτριες της ομάδας μας, έπειτα από 4 εβδομάδες σκληρής προετοιμασίας, αν και πολύ νωρίς, έδειξαν κάποια καλά στοιχεία και παιχνίδι με παιχνίδι αναμένεται να βελτιωθούν.
Ο Ιταλός τεχνικός Ματέο Φρέσκι χρησιμοποίησε όλες τις διαθέσιμες παίκτριες, καθώς δοκίμασε σχήματα και πρόσωπα, προκειμένου να έχει μια πρώτη εικόνα και να βγάλει τα πρώτα του συμπεράσματα.
Μετά τον αγώνα ο κ. Φρέσκι δήλωσε: «Ήταν το πρώτο ματς φετινό τεστ και ήταν σημαντικό να δούμε το επίπεδο συνοχής μας μετά από 4 εβδομάδες προπονήσεων. Για την ώρα προσπαθούμε να κάνουμε όσο το δυνατόν περισσότερο “rotation”, ώστε να δούμε στο γήπεδο όλες τις αθλήτριες, γιατί από την επόμενη εβδομάδα μας περιμένουν τρία πολύ δυνατά παιχνίδια στο τουρνουά της Βουδαπέστης».
*Οι πόντοι του Φ.Ο.Β. προήλθαν από 4 άσους, 28 επιθέσεις, 7 μπλοκ και 15 λάθη αντιπάλων ενώ του Α.Ο. Θήρας από 3 άσους, 39 επιθέσεις, 10 μπλοκ και 21 λάθη αντιπάλων
Α.Ο. Θήρας (Μ. Φρέσκι): Αντσάντε 2π (1/2 επ., 2μπλοκ), Πάβιτσιτς 11π (10/24 επ, 1 άσος, 50% υπ. – 14% αρ.) Σιρίνινα 3π (2/4 επ., 1 μπλοκ), Μάασε 13π (12/21 επ., 1 μπλοκ), Δημητριάδη 9π (5/10 επ., 4 μπλοκ), Άμποτ 8π (7/18 επ., 1 άσος, 57% υπ. – 29% αρ.), Τουλγαρίδου (λ, 36% υπ.), Γενιτσαρίδη 2π (1/6 επ., 1 άσος, 20% υποδοχή – 20% αρ.), Τσιόγκα 2π (1/7επ., 1 άσος), Σαουλίδου (λ, 50% υπ. – 50% αρ.) Θωμαϊδου 1π (1 μπλοκ), Μπαρμπαλιού.
Τον πρώτο του φιλικό θα δώσει σημερα Παρασκευή 19/9 στα Βριλήσσια ο Α.Ο. Θήρας
Τον πρώτο του φιλικό αγώνα, στο πλαίσιο της προετοιμασίας ενόψει των επίσημων υποχρεώσεων σε Ελλάδα και Ευρώπη για τη σεζόν 2025-2026 θα δώσει την Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου, στα Βριλήσσια ο Α.Ο. Θήρας.
Οι αθλήτριες του Ιταλού τεχνικού, Ματέο Φρέσκι θα αντιμετωπίσουν στις 17.30 στο Δημοτικό Στάδιο Βριλησσίων τον τοπικό Φ.Ο.Β. στο πρώτο αγωνιστικό τεστ της ομάδας μας, έπειτα από 4 εβδομάδες σκληρής προετοιμασίας.
Α.Ο. Θήρας: Ιστορική προετοιμασία για… Champions League στο τουρνουά της Βουδαπέστης
Έπειτα από 5 σεζόν συμμετοχών στα Ευρωπαϊκά Κύπελλα της CEV (Cev Cup & Challenge Cup) και δύο παρουσίες στην 8άδα του Challenge Cup, με κορωνίδα την 5η θέση το 2020, ο Α.Ο. Θήρας ετοιμάζεται να προσθέσει ένα ακόμη ευρωπαϊκό «παράσημο» στο πέτο του!
Η επικείμενη συμμετοχή της ελληνικής ομάδας, από 26-28/9, στο διεθνές τουρνουά προετοιμασίας «Ibis Styles Budapest Citywest» της ουγγρικής Βάσας Βουδαπέστης θα αποτελέσει την παρθενική παρουσία της νησιώτικης ομάδας σε φιλικό τουρνουά εκτός συνόρων.
Μία παρουσία άκρως τιμητική, καθώς το όνομα του Α.Ο. Θήρας ήταν το πρώτο που «έπεσε στο τραπέζι» της ουγγρικής ομάδας. Κι αυτό γιατί ο πολυνίκης τεχνικός της Βάσας, Γιάννης Αθανασόπουλος, πέρα από τις εξαιρετικές σχέσεις που διατηρεί με τη διοίκηση του ελληνικού συλλόγου, ήθελε ενόψει των φετινών της αγωνιστικών υποχρεώσεων στην ουγγρική Εξτραλίγκα και το Τσάμπιονς Λιγκ να τεστάρει τις δυνάμεις κόντρα σε τρεις πολύ ισχυρούς αντιπάλους, με σταθερή παρουσία στην ευρωπαϊκή ελίτ.
«Θέλαμε να κάνουμε ένα ισχυρό τουρνουά, προκειμένου να προετοιμαστούμε όσο το δυνατόν καλύτερα για το πρωτάθλημα-Κύπελλο Ουγγαρίας και την Ευρώπη. Είναι το πρώτο διεθνές τουρνουά που διοργανώνουμε εδώ και 5 χρόνια που είμαι στην ομάδα. Για αυτό και προσκαλέσαμε τρεις πάρα πολύ δυνατές ομάδες, που μας είχαν φιλοξενήσει και εκείνες παλιότερα, τη ρουμανική Άλμπα Μπλάι, την Δρέσδη και τον Α.Ο Θήρας. Η Σαντορίνη έχει κάνει πολύ δυνατή ομάδα, το οποίο το απέδειξε και πέρυσι, αλλά και τα τελευταία χρόνια με τη σταθερή της πορεία» τόνισε ενθουσιασμένος στο Volleyplanet ο κ. Αθανασόπουλος.
Οι αντίπαλοι που θα αντιμετωπίσει η ομάδα του Ιταλού τεχνικού, Ματέο Φρέσκι στο διεθνές τουρνουά της Βουδαπέστης δε χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις, καθώς όλες συμμετέχουν στο Τσάμπιονς Λιγκ, με τα μπάτζετ των Άλμπα Μπλάι και Δρέσδης να… ξεφεύγουν.

- Η τρεμπλούχος «οικοδέσποινα» του καταξιωμένου Έλληνα τεχνικού Γιάννη Αθανασόπουλου και του συνεργάτη του Αργύρη Αντιφάκου, Vasas Óbuda με 10 πρωταθλήματα Ουγγαρίας, 17 Κύπελλα Ουγγαρίας, 1 χάλκινο Cev Cup & 2 χρυσά σε Πρωτάθλημα και Σούπερ Καπ MEVZA, είναι δικαίως η κορυφαία εκπρόσωπος του Ουγγρικού βόλεϊ. Αξίζει να σημειωθεί δε πως τα 4 σερί νταμπλ είναι με προπονητή τον Αθανασόπουλο, ο οποίος φέτος βρίσκεται για 5η χρονιά στο τιμόνι της Βάσας.
- Η νταμπλούχος Ρουμανίας & φιναλίστ του CEV Cup, CSM Volei Alba-Blaj, που σήμερα έχει στον πάγκο της τον Ισπανό πρώην ομοσπονδιακό τεχνικούς της Εθνικής Γυναικών και νυν της Ρουμανίας, Γκιγιέρμο Ερνάντεζ, έχει στο παλμαρέ της αντίστοιχα 8 τίτλους Πρωταθλήματος, 5 Κύπελλα Ρουμανίας, 2 Σούπερ Καπ Ρουμανίας, μία 2η θέση στο Κύπελλο Πρωταθλητριών, 1 ασημένιο & 1 χάλκινο στο Cev Cup και 1 χάλκινο στο Challenge Cup.
- H Κυπελλούχος Γερμανίας & φιναλίστ της Bundesliga, Dresdner SC 1898 του προπονητή Άλεξ Βάιμπλ με 6 Πρωταθλήματα, 7 Κύπελλα, 2 Σούπερ Καπ έχει ομοίως «λαμπερή» τροπαιοθήκη, από την οποία δε λείπουν και οι ευρωπαϊκές «κούπες» και διακρίσεις: 1 Τίτλος & 1 χάλκινο στο Challenge Cup, 1 χάλκινο στο CEV Cup.
Εν τω μεταξύ στη Σαντορίνη, η προετοιμασία του Α.Ο Θήρας έχει μπει στην 4η εβδομάδα, με τις αθλήτριες να ανταποκρίνονται με συνέπεια και ενθουσιασμό στις απαιτήσεις της σκληρής δουλειάς, του Ιταλού coach, Ματέο Φρέσκι «χτίζοντας» καθημερινά στέρεες βάσεις για τη δημιουργία ενός ανταγωνιστικού και «δεμένου» συνόλου, μέσα και έξω από τα γήπεδα.

Mε εξαίρεση την πρωταθλήτρια Ρουμανίας, Άλμπα Μπλάι, Βάσας και Δρέσδη δεν είναι άγνωστες στην «ομάδα του ηφαιστείου». Συγκεκριμένα η ομάδα της Βουδαπέστης είχε εμφανιστεί δις στα «Νομίκεια» με απολογισμό 1 νίκη – 1 ήττα, κατακτώντας μάλιστα και τον τίτλο το 2023.
Η γερμανική ομάδα έχει αναμετρηθεί δυο φορές με «το καμάρι της Σαντορίνης» στις «8» του Challenge Cup 2019-2020. Στο α’ ματς του ΔΑΠΠΟΣ η ομάδα μας είχε κερδίσει, 3-1 σετ, αλλά στη ρεβάνς της «Margon Arena» (φωτο), η Δρέσδη «απάντησε» με 3-1 σετ και πανηγύρισε στις λεπτομέρειες, με 15-13 στο «χρυσό σετ» την πρόκριση στα ημιτελικά! Στην Κυπελλούχο Γερμανίας εξάλλου αγωνίζεται και η Σλοβένα διεθνής ακραία, πρώην άσος του Α.Ο Θήρας, Λορένα Λόρμπερ Φίτζοκ.

Αναμφίβολα το τουρνουά της Βουδαπέστης, αποτελεί για τον Α.Ο. Θήρας, μετά τις περσινές ευρωπαϊκές αναμετρήσεις με την τουρκική Γαλατασαράϊ, το πιο δυνατό «crash test» των τελευταίων ετών και όπως δηλώνει ο κ. Αθανασόπουλος, πέρα από την εμπειρία, τα ματς προσφέρονται και για πολύτιμα συμπεράσματα, ενόψει των φετινών επίσημων εγχώριων & ευρωπαϊκών αναμετρήσεων των ομάδων.

«Όλες οι ομάδες θα παίξουν μεταξύ τους δυνατά ματς σε διάστημα λίγων ωρών, και αυτό θα είναι πάρα πολύ δύσκολο. Μπορεί να χάσεις ένα ματς ή να κάνεις ένα κακό παιχνίδι. Θα πρέπει όμως όλοι να κοντρολάρουμε τα συναισθήματά μας. Την επόμενη μέρα πρέπει να είσαι εκεί έτοιμος να παίξεις. Δεν υπάρχει καμία αδύναμη ομάδα σε αυτό το τουρνουά. Προσωπικά θεωρώ και τις τέσσερις ομάδες πάρα πολύ δυνατές. Οπότε νομίζω όλοι θα βγάλουμε πολύ χρήσιμα συμπεράσματα…» υπογράμμισε ο προπονητής της Βάσας και εκλέκτορας της Εθνικής Τσεχίας, με φόντο τις προσεχείς συναρπαστικές μονομαχίες στη Βουδαπέστη, όπου το κλειστό «Folyondar», αναμένεται να είναι κατάμεστο, αφού μέχρι την 1η Νοεμβρίου, αυτή θα είναι η μόνη ευκαιρία των Ούγγρων φιλάθλων να δούνε την ομάδα τους σε εντός έδρας παιχνίδια!
Αναλυτικά το πρόγραμμα (ώρες Ελλάδας)
Παρασκευή 26/09/2025
17.00: Άλμπα Μπλάι (Ρουμανία) – Δρέσδη (Γερμανία)
20.00: Βάσας (Ουγγαρία) – Α.Ο. Θήρας
Σάββατο 27/09/2025
16.00: A.Ο. Θήρας – Άλμπα Μπλάι (Ρουμανία)
19.00: Βάσας (Ουγγαρία) – Δρέσδη (Γερμανία)
Κυριακή 28/09/2025
12.00: Δρέσδη (Γερμανία) – Α.Ο. Θήρας
15.00: Βάσας (Ουγγαρία) – Άλμπα Μπλάι (Ρουμανία)
Προέλευση : www.volleyplanet.gr
Το νέο του προπονητικό επιτελείο για το 2025 – 2026 ανακοίνωσε ο Α.Ο. Θήρας
Το νέο του προπονητικό επιτελείο για το 2025 – 2026 ανακοίνωσε ο Α.Ο. Θήρας με την ακόλουθη ανακοίνωση.
Ο Αθλητικός Όμιλος Θήρας ανακοινώνει το προπονητικό επιτελείο που θα πλαισιώσει την ομάδα μας για την αγωνιστική περίοδο 2025-2026.
• Matteo Freschi – Προπονητής
• Vitus Rasshofer – Βοηθός Προπονητή
• Γιώργος Μυλωνάς – Στατιστικολόγος
• Πέτρος Μαρτινιδης – Γυμναστής
• Dominika Ana Bogaczyk – Φυσιοθεραπεύτρια
Με την καθοδήγηση του νέου προπονητικού team, ο Α.Ο. Θήρας συνεχίζει την προσπάθειά του με στόχο την αγωνιστική πρόοδο και την επίτευξη νέων διακρίσεων.
Έναρξη συνεργασίας με την Καταρίνα Πάβιτσιτς για τον Α.Ο. Θήρας
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη συνεργασίας με τη διεθνή αθλήτρια της Κροατίας, Καταρίνα Πάβιτσιτς για την αγωνιστική περίοδο 2025-2026 Volley League Γυναικών.
Γεννημένη στις 17/5/1999 στο Όσιγιεκ, η Πάβιτσιτς (1.80μ) αγωνίζεται ως ακραία και παρά το νεαρό της ηλικίας της, είναι μια ολοκληρωμένη παίκτρια, που αναμένεται ενισχύσει την ομάδα μας για την επίτευξη των φετινών στόχων.
Άρχισε την καριέρα της στην ΖOK Osijek 06, αλλά τους σημαντικότερους εγχώριους τίτλους – 6 Πρωταθλήματα & 6 Κύπελλα Κροατίας- τους κατέκτησε στα χρώματα της HAOK Mladost Zagreb. Επίσης έχει αγωνιστεί στην Anthea Vicenza (Α2 Ιταλίας) και φέτος στη γαλλική Volley Club Marcq-en-Barœul.
Σε ατομικό επίπεδο αναδείχθηκε 2 φορές κορυφαία ακραία & 1 φορά κορυφαία σέρβερ της κροατικής Λίγκας, 1 φορά κορυφαία ακραία του Κυπέλλου Κροατίας και καλύτερη σέρβερ στο Πρωτάθλημα MEVZA.
Πέρα από την πολύτιμη διεθνή εμπειρία από τις συμμετοχές σε Champions League, CEV Cup και Challenge Cup η Πάβιτσιτς με το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της Κροατίας έχει δύο ασημένια μετάλλια στο European Golden League (2019, 2021), πολύτιμες παραστάσεις από το FIVB World Grand Prix 2017, καθώς και από τα προκριματικά Ολυμπιακών Αγώνων, Παγκόσμιων & Ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων.
«Είμαι περήφανη και ενθουσιασμένη που θα αγωνιστώ στον Α.Ο. Θήρας! Είμαι ευγνώμων για την εμπιστοσύνη της διοίκησης και έτοιμη να τα δώσω όλα για να πετύχουμε τους φετινούς μας στόχους. Ανυπομονώ να αρχίζει η νέα σεζόν και να παλέψω για κάθε φάση στο γήπεδο!» δήλωσε το νέο μας απόκτημα.
Η διοίκηση του συλλόγου καλωσορίζει την Καταρίνα στην οικογένεια του Α.Ο. Θήρας και της εύχεται μια σεζόν πλούσια σε υγεία, επιτυχίες και διακρίσεις.
Η Αντσάντε της Σαντορίνης οδήγησε το Περού στην πρώτη νίκη επί της Βραζιλίας μετά από 32 χρόνια!
Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ του Περού, με κορυφαία τη νέα “μαέστρο” του Α.Ο. Θήρας Γιαδίρα Αντσάντε (Νο 1) πανηγύρισε μία ιστορική νίκη, επικρατώντας της γηπεδούχου Βραζιλίας με 3-1 σετ στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής Copa América 2025, στο Ρετσίφε.

Ασφαλώς πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες εκπλήξεις του τουρνουά καθώς η πανίσχυρη “σελεσάο” δεν είχε ηττηθεί εδώ και 32 χρόνια!
Το γεγονός μάλιστα πως το Περού βρέθηκε να χάνει με 1-0 σετ (25-22) και τελικά έφτασε στην επική ανατροπή κερδίζοντας τα επόμενα σετ (25-20, 25-23, 25-19) επί της πανίσχυρης αντιπάλου του δίνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις στον θρίαμβο της ομάδας της πασαδόρου της Σαντορίνης, που μετά την ήττα της πρεμιέρας από την Αργεντινή, διατηρεί ζωντανές τις ελπίδες της για πρόκριση στα ημιτελικά και παράλληλα επιβεβαιώνει την ανάπτυξη του Περού σε διεθνές επίπεδο, ιδιαίτερα μετά την δυναμική επιστροφή της Άντζελα Λέιβα στην Εθνική. Παράλληλα δικαιώνει και την επιλογή του Α.Ο. Θήρας για την απόκτηση της Περουβιανής διεθνούς πασαδόρου, Γιαδίρα Φερνάντα Αντσάντε.
Πανευτυχής ήταν μετά από την ιστορική επιτυχία της ομάδας της η Αντσάντε που σε δηλώσεις της δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό αλλά και την αισιοδοξία της: Πραγματικά είναι πολύ ευχάριστο να παίζουμε εδώ με το κοινό της Βραζιλίας… Ξέραμε ότι μπορούσαμε να δώσουμε παραπάνω.. Βγήκαμε με μια νέα νοοτροπία διαφορετική και μάθαμε από τα λάθη μας. Γνωρίζουμε ότι η Βραζιλία είναι μια πολύ δυνατή ομάδα και αυτή είναι μια απόδειξη ότι μπορούμε να «δώσουμε» περισσότερα…”
Προέλευση : www.volleyplanet.gr
Έναρξη συνεργασίας με την Ρίκα Μάασε για τον Α.Ο. Θήρας
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με τη διεθνή Γερμανίδα αθλήτρια, Ρίκα Μάασε, για την αγωνιστική περίοδο 2025-2026 της Volley League Γυναικών.
Η Μάασε γεννήθηκε στις 22 Νοεμβρίου 1999 στη Δρέσδη, έχει ύψος 1,87μ και αγωνίζεται ως διαγώνια. Προέρχεται από μια οικογένεια που λατρεύει τον αθλητισμό: η μητέρα της ήταν πρώην αθλήτρια του μπάσκετ, ο πατέρας της πρώην αθλητής του βόλεϊ, όπως και ο αδελφός της Λούκας, διεθνής κεντρικός.
«Βγαλμένη απ’ τα σπλάχνα» της σπουδαίας σχολής βόλεϊ της Δρέσδης, μέλος των ακαδημιών της τοπικής Ολύμπια (2013 – 2017), το νέο απόκτημα της ομάδας μας θεωρείται ως ένα από τα κορυφαία ταλέντα στο γερμανικό βόλεϊ.
Έχει αγωνιστεί με επιτυχία σε συνολικά 4 κορυφαίες ομάδες της Bundesliga: Δρέσδη SC 1898 (2016 – 2019), Έρφουρτ (2019 – 2022), Πότσδαμ (2022 -2023) και Μίνστερ (2023-2024). Έχει κατακτήσει ένα Κύπελλο Γερμανίας (2018) και ένα Super Cup Γερμανίας (2023), ενώ έχει αγωνιστεί σε τελικούς πρωταθλήματος, Κυπέλλου και Super Cup.
Τις τελευταίες δύο σεζόν η Μαάσε αγωνίστηκε στο ελληνικό πρωτάθλημα με Ηλυσιακό (2023-2024) και ΑΣΠ Θέτις Βούλας (2024-2025), ενώ τη σεζόν 2023-2024 αναδείχθηκε MVP της 18ης αγωνιστικής Volley League Γυναικών.
Παρά το νεαρό της ηλικίας της η νεοποακτηθείσα Γερμανίδα άσος, που αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά την επίθεση της ομάδας μας, διαθέτει σημαντικές παραστάσεις και πολύτιμες εμπειρίες, με διακρίσεις σε κορυφαίες διασυλλογικές διοργανώσεις όπως το Volleyball Nations League, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, το Τσάμπιονς Λιγκ, το CEV Cup.
Στις πρώτες της δηλώσεις μετά την επισημοποίηση της μεταγραφής της στον Α.Ο. Θήρας η 25χρονη «μπόμπερ» τόνισε: «Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη για αυτή τη νέα πρόκληση! Θα είναι το τρίτο μου βήμα στην Ελλάδα και ανυπομονώ να βγω στο γήπεδο και να παλέψω για κάθε πόντο με τη νέα μου ομάδα».
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας καλωσορίζει θερμά τη Ρίκα στην οικογένεια της ομάδας και της εύχεται υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες στη νέα αγωνιστική σεζόν.
Έναρξη συνεργασίας με την διεθνή Γιαντίρα Φερνάντα για τον Α.Ο. Θήρας
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη συνεργασίας με τη διεθνή αθλήτρια του Περού, Γιαντίρα Φερνάντα για την αγωνιστική περίοδο 2025-2026 Volley League Γυναικών.
Γεννημένη στις 19/11/2002 στη Λίμα, η Γιαντίρα Φερνάντα Αντσαντε Πένια, όπως είναι το πλήρες όνομα της 23χρονης πασαδόρου (1.80μ.), με την ποιότητα του παιχνιδιού της, αναμένεται να ενισχύσει σημαντικό το έργο της ομάδας μας για διάκριση.
Μετά το ντεμπούτο της στο βόλεϊ σε ηλικία 15 ετών στην περουβιανή Tupac Amaru, η διεθνής μας άσοςμεταπήδησε το 2019 στην Universidad San Martín.
Ακολούθησε η επιτυχημένη της παρουσία στο Κολλεγιακό πρωτάθλημα των ΗΠΑ, όπου ωςς παίκτρια των Iowa Western Community College και Marquette University αναδείχθηκε 2 φορές “Καλύτερη αθλήτρια της χρονιάς” και “Κορυφαία πασαδόρος Big East Conference 2022-23”. Τελευταία ομάδα της Γιαντίρα Φερνάντα ήταν η ιταλικη Περούτζια.
Σε επίπεδο Εθνικών ομάδων έχει αφήσει το στίγμα της ως αρχηγός, οδηγώντας το 2018 το Περού στην κατάκτηση του Παναμερικανικού Πρωταθλήματος U-18 στο Μεξικό, όπου αναδείχθηκε καλύτερη πασαδόρος της διοργάνωσης.
Στις πρώτες της επίσημες δηλώσεις ως “μαέστρος” του Α.Ο. Θήρας η Φερνάντα τόνισε: “Ειμαι πολύ ενθουσιασμένη που αρχίζω τη νέα σεζόν στην Ελλάδα και θα γνωρίσω νεα προσωπα στην ομάδα και στην κοινότητα. Ανυπομονώ να δω τα καταπληκτικά πράγματα που θα κάνουμε φέτος με τον Α.Ο. Θήρας”.
Η διοίκηση καλωσορίζει θερμά τη Φερνάντα στην οικογένεια του Α.Ο. Θήρας και της εύχεται μια πετυχημένη σεζόν, χωρίς τραυματισμούς και πολλες διακρίσεις με την ομαδα μας.
Έναρξη συνεργασίας με την διεθνή κεντρική Ανδρομάχη Τσιόγκα για τον Α.Ο. Θήρας
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη συνεργασίας με τη διεθνή κεντρική Ανδρομάχη Τσιόγκα για την αγωνιστική περίοδο Volley League Γυναικών 2025-2026.
Γεννημένη στις 3 Νοεμβρίου 2001 στη Νάουσα με ύψος 1.93μ η Τσιόγκα θεωρείται από τις πιο ταλαντούχες Ελληνίδες αθλήτριες και η παρουσία της στο ρόστερ θα ενισχύσει την προσπάθεια για διάκριση σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Το νέο μας απόκτημα άρχισε το βόλεϊ στις ακαδημίες του Ζαφειράκη Νάουσας, ενώ έχει παίξει επίσης σε Ποσειδώνα Βέροιας, ΑΟ Λαμίας και ΠΑΟΚ.
Στο παλμαρέ της έχει 1 Κύπελλο Ελλάδας Γυναικών και 2 Πανελλήνια Πρωταθλήματα U20. Επίσης τη σεζόν 2023-24 αναδείχθηκε κορυφαία μπλοκέρ της 2ης & 17ης αγωνιστικής της Volley League. Από το 2015 η Τσιόγκα αγωνίζεται με το Εθνόσημο στο στήθος, ως διεθνής με τις Εθνικές ομάδες Παγκορασίδων, Κορασίδων και Γυναικών.
Μετά την επικύρωση της συμφωνίας με τον Α.Ο Θήρας το νέο απόκτημα της ομάδας μας δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενη που θα βρίσκομαι στην ομάδα του Α.Ο. Θήρας τη νέα σεζόν. Εύχομαι να έχουμε μια χρονιά γεμάτη υγεία και χωρίς τραυματισμούς. Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση και το τεχνικό επιτελείο της ομάδας για την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπο μου. Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να πετύχουμε τους φετινούς μας στόχους».
Η διοίκηση του συλλόγου καλωσορίζει την Ανδρομάχη στην οικογένεια του Α.Ο. Θήρας και της εύχεται μια σεζόν γεμάτη υγεία, με πολλές επιτυχίες και διακρίσεις με την ομάδα μας.
Έναρξη συνεργασίας με την Ελευθερία Μπαρμπαλιού για τον Α.Ο. Θήρας
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη συνεργασίας με την Ελληνίδα πασαδόρο, Ελευθερία Μπαρμπαλιού για την αγωνιστική περίοδο 2025-2026 της Volley League Γυναικών.
Γεννημένη στις 10/01/2000 στη Θεσσαλονίκη η Μπαρμπαλιού (ύψους 1.76μ.) ξεκίνησε το βόλεϊ στα αναπτυξιακά τμήματα του ΟΠΑΘ Περσέα, όπου αγωνίστηκε μέχρι και την τελευταία σεζόν, με συμπαίκτρια τα 4 τελευταία χρόνια τη νεοπαοκτηθείσα ακραία μας, Χριστίνα Θωμαΐδου.
Το νέο απόκτημα της ομάδας μας, που θα κάνει ντεμπούτο στην κορυφαία κατηγορία του ελληνικού γυναικείου βόλεϊ, έχει συμμετοχές στις προεθνικές Παγκορασίδων και Νεανίδων Βορείου Ελλάδος.
Στις πρώτες της δηλώσεις ως αθλήτρια του Α.Ο. Θήρας η ταλαντούχα αθλήτρια είπε: «Είμαι πολύ χαρούμενη που μου δίνεται η ευκαιρία να αγωνιστώ στον ιστορικό σύλλογο της Σαντορίνης. Θέλω να ευχαριστήσω τους προπονητές και τη διοίκηση για την εμπιστοσύνη που δείχνουν προς το πρόσωπο μου και θα προσπαθήσω να δίνω καθημερινά το 100% του εαυτού μου για να πετύχουμε τους στόχους μας.
Ανυπομονώ να ζήσω την ατμόσφαιρα που δημιουργεί το κοινό της ομάδας στο ΔΑΠΠΟΣ Σαντορίνης και να έχουμε μια χρονιά με πολλές επιτυχίες και χωρίς τραυματισμούς».
Η διοίκηση του συλλόγου καλωσορίζει θερμά την Ελευθερία στην οικογένεια του Α.Ο. Θήρας και της εύχεται μία νέα σεζόν γεμάτη υγεία και πολλές προσωπικές και ομαδικές επιτυχίες.
Έναρξη συνεργασίας με την Αναστασία Σιρίνινα για τον Α.Ο. Θήρας
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη συνεργασίας της με την Αναστασία Σιρίνινα για την αγωνιστική περίοδο 2025-2026 στη Volley League Γυναικών.
Γεννημένη στις 25/10/1995 στο Σάρατοφ της Ρωσίας, αλλά μεγαλωμένη από 3 ετών στην Καλαμάτα, η 29χρονη Ελληνίδα κεντρική (ύψους 1.87μ.) αναμένεται με την εμπειρία της από εγχώριες και διεθνείς διοργανώσεις (Challenge Cup) να βοηθήσει σημαντικά στην επίτευξη των φετινών στόχων του Α.Ο. Θήρας σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Η Σιρίνινα μετά την ενασχόλησή της με μπαλέτο, ενόργανη γυμναστική, χορό και κολύμβηση έκανε τα πρώτα της βήματα στο βόλεϊ το 2010, ως αθλήτρια του Γ.Σ. Μεσσηνιακού. Μετά από τέσσερις σεζόν στην ομάδα της Καλαμάτας, το 2015 πήρε με την ομάδα του Α.Ο. Μαρκόπουλου το «βάπτισμα πυρός» στην Volley League, έχοντας συμπαίκτρια τη «δική» μας λίμπερο Ευαγγελία Τουλγαρίδου. Έχει αγωνιστεί ακόμη σε Πανιώνιο (2016-2017), ΑΣΠ Θέτις Βούλας (2017-2024), ΑΟΝΝΕ Αμαζόνες (2024-2025) και Παναθηναϊκό (2024-2025). Την τελευταία σεζόν 2024-2025 ήταν φιναλίστ του Σούπερ Καπ, ενώ παλιότερα αναδείχθηκε KYANA MVP της 9ης αγωνιστικής της Volley League Γυναικών 2023-2024.
Εκτός όμως από τις επιτυχίες της στη σάλα, η Σιρίνινα διαπρέπει και στην άμμο, με κορυφαία επιτυχία την πρόσφατη κατάκτηση του παρθενικού της τίτλου σε τουρνουά Masters, κερδίζοντας το χρυσό μετάλλιο στο Thessaloniki Grand Slam 2025.
Απόφοιτος του τμήματος Ρωσικής Φιλολογίας στο Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το νέο μας απόκτημα μετά την οριστικοποίηση της συμφωνίας με τον Α.Ο. Θήρας, δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενη που εντάσσομαι στον Α.Ο. Θήρας, έναν σύλλογο με έντονη παρουσία και υψηλές φιλοδοξίες στη Volley League Γυναικών. Ανυπομονώ να ξεκινήσουμε τη δουλειά και να συμβάλλω στην προσπάθεια για μια δυνατή και ανταγωνιστική χρονιά. Έρχομαι με ενέργεια, προσήλωση και διάθεση να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι της ομάδας. Ευχαριστώ τη διοίκηση και το τεχνικό επιτελείο για την εμπιστοσύνη».
Η διοίκηση του συλλόγου καλωσορίζει θερμά τη «Νάστα» στην οικογένεια του Α.Ο. Θήρας και της εύχεται υγεία και πολλές επιτυχίες.
Έναρξη συνεργασίας με την Ευαγγελία Τουλγαρίδου για τον Α.Ο. Θήρας
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας με την Ευαγγελία Τουλγαρίδου για την αγωνιστική περίοδο Volley League Γυναικών 2025-2026.
Γεννημένη στις 23/03/1998 στην Αθήνα η Τουλγαρίδου με ύψος 1.62μ αγωνίζεται ως λίμπερο και η παρουσία της στο ρόστερ θα «θωρακίσει» την πίσω ζώνη της ομάδας μας, στην προσπάθεια για νέες διακρίσεις σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Το νέο μας απόκτημα άρχισε την καριέρα της στη Volley League με το Μαρκόπουλο (2015-2018), ενώ έχει αγωνιστεί ακόμη σε Αρτέμιδα Κορυδαλλού (2018-2019), Πανναξιακό AON (2019-2020), ΑΕΚ (2020-2021, 2024-2025) και ΟΦΑ Απολλώνιο Κερατσινίου (2021-2024).
H Τουλγαρίδου κατέκτησε την 3η θέση στο Κύπελλο Ελλάδας 20216-2017, ενώ έχει στεφθεί πρωταθλήτρια σε Α2 Γυναικών (2021-2022) και Pre League (2022 – 2023). Σε ατομικό επίπεδο έχει αναδειχθεί δις κορυφαία λίμπερο της 6ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος 2023 και της 12ης αγωνιστικής της Volley League Γυναικών 2025.
Στις πρώτες της επίσημες δηλώσεις η Τουλγαρίδου τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενη που τη νέα σεζόν θα αγωνίζομαι για την ομάδα του Α.Ο Θήρας. Από την πρώτη επαφή που είχα με τους ανθρώπους της ομάδας, ένιωσα ότι πρόκειται για ένα οργανωμένο, υγιές και φιλόδοξο περιβάλλον και ανυπομονώ να ξεκινήσουμε δουλειά στο γήπεδο. Ευχαριστώ όλους όσους με εμπιστεύτηκαν, θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, ώστε να πετύχουμε τους στόχους που έχουμε θέσει.
Η διοίκηση καλωσορίζει θερμά την Ευαγγελία στην οικογένεια του συλλόγου και της εύχεται μια συναρπαστική, υγιή και επιτυχημένη σεζόν στα «κυανόλευκα»!
Μια ακόμη υπέροχη σεζόν ολοκληρώθηκε για τις ακαδημίες του Α.Ο. Θήρας
Καλό καλοκαίρι από τον Α.Ο. Θήρας!
Μια ακόμη υπέροχη σεζόν για τις ακαδημίες μας ολοκληρώθηκε με επιτυχία! Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς σε όλα τα παιδιά που μας χάρισαν χαμόγελα, προσπάθεια και αμέτρητες όμορφες στιγμές μέσα στο γήπεδο.
Ένα θερμό ευχαριστώ στους προπονητές και τις προπονήτριες μας, για την αφοσίωση, τη στήριξη και το έργο τους καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Είστε η δύναμη πίσω από κάθε πρόοδο και κάθε επιτυχία!
Και φυσικά, ευχαριστούμε όλους τους γονείς για την εμπιστοσύνη και τη συνεχή υποστήριξη – χωρίς εσάς τίποτα δεν θα ήταν δυνατό.
Σας ευχόμαστε ολόψυχα ένα όμορφο, ξεκούραστο και γεμάτο χαρές καλοκαίρι!
Ραντεβού ξανά τον Σεπτέμβρη, πιο δυνατοί και πιο ενωμένοι από ποτέ!
Με αγάπη,
Ο Αθλητικός Όμιλος Θήρας 💙
Ο Α.Ο. Θήρας καλωσορίζει την Αναστασία Κεραμιτσοπούλου
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με την αθλήτρια Αναστασία Κεραμιτσοπούλου για την αγωνιστική περίοδο Volley League Γυναικών 2025-2026.
Για χάρη του Α.Ο. Θήρας το νέο απόκτημα της ομάδας μας θα αγωνιστεί για πρώτη φορά στην επαγγελματική της καριέρα, εκτός Μακεδονίας και για δεύτερη φορά στη Volley League ενισχύοντας σημαντικά το δυναμικό μας, στη νέα προσπάθεια για διάκριση σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Γεννημένη στις 20 Αυγούστου 2003 και με ύψος 1,85 μέτρα, η Ελληνίδα διαγώνια, αγωνίζεται με την ίδια ευχέρεια και ως ακραία. Ξεκίνησε την αθλητική της πορεία από τη Γαία Δράμας και ακολούθως μεταγράφηκε στον Ναύαρχο Βότση (2021-2022). Τη σεζόν 2022-2023 πραγματοποίησε το ντεμπούτο της στη Volley League με την ομάδα του Άρη Θεσσαλονίκης. Την τελευταία διετία υπηρέτησε με επιτυχία τα χρώματα της Ελπίδας Αμπελοκήπων, συμβάλλοντας καθοριστικά στην παρουσία της στους φετινούς τελικούς ανόδου της Pre League.
Σε επίπεδο εθνικών ομάδων, η Κεραμιτσοπούλου έχει λάβει μέρος σε προπονήσεις και φιλικά παιχνίδια της Εθνικής Κορασίδων (γκρουπ Βορρά).
Μετά την επίτευξη της συμφωνίας με την ομάδα μας, η ταλαντούχα αθλήτρια δήλωσε: «Με ιδιαίτερη τιμή και χαρά εντάσσομαι στην οικογένεια του Α.Ο. Θήρας για την επερχόμενη αγωνιστική περίοδο. Ευχαριστώ θερμά τη διοίκηση και το τεχνικό επιτελείο για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν και δεσμεύομαι να προσφέρω το μέγιστο των δυνατοτήτων μου, τιμώντας την ιστορία και το κύρος της ομάδας. Είμαι αποφασισμένη να εργαστώ με συνέπεια και πάθος, να συνεργαστώ αρμονικά με τις συμπαίκτριές μου και να ζήσω μοναδικές στιγμές με τον υπέροχο κόσμο της Σαντορίνης, ανταποκρινόμενη στις υψηλές απαιτήσεις και στόχους του συλλόγου. Εύχομαι σε όλους υγεία, επιτυχίες και μια αγωνιστική περίοδο χωρίς τραυματισμούς.»
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας καλωσορίζει θερμά τη Σίσσυ στην οικογένεια της ομάδας και της εύχεται, υγεία και κάθε επιτυχία, τόσο σε ατομικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο.
Έναρξη συνεργασίας με τη Χριστίνα Θωμαΐδου για τον Α.Ο. Θήρας
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας με την αθλήτρια Χριστίνα Θωμαΐδου για την αγωνιστική περίοδο 2025-2026 της Volley League Γυναικών.
Το νέο απόκτημα της ομάδας μας γεννήθηκε στις 11/08/1999 στη Θεσσαλονίκη, έχει ύψος 1,77 και αγωνίζεται ως ακραία, ενώ στο παρελθόν έπαιξε και στη θέση της λίμπερο.
Άρχισε το βόλεϊ στην ΓΑΙΑ Δράμας και το 2014 μεταπήδησε στο Ναύαρχο Βότση, στα “χρώματα” του οποίου αγωνίστηκε έως το 2019. Τη σεζόν 2021-2022 πήγε στον ΟΠΑΘ Περσέας με τον οποίο αγωνίστηκε μέχρι φέτος στην Pre League γυναικών. Φέτος θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στην κορυφαία κατηγορία του ελληνικού βόλεϊ.
Η Θωμαϊδου, που εκτός από τη σάλα έχει διακρίσεις και στο μπιτς βόλεϊ, δήλωσε για τη μεταγραφή της στον Α.Ο. Θήρας: «Είμαι πολύ χαρούμενη με την έναρξη της συνεργασίας μου με την ομάδα της Σαντορίνης για τη νέα αγωνιστική σεζόν.
Αποτελεί μεγάλη τιμή για μένα να γίνομαι μέλος ενός συλλόγου με όραμα και φιλοδοξίες!
Ανυπομονώ να ξεκινήσει η σεζόν, να δουλέψουμε σκληρά με τις συμπαίκτριες μου και το προπονητικό επιτελείο, και να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό στο γήπεδο. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη διοίκηση για την εμπιστοσύνη και την ευκαιρία που μου δίνεται».
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας καλωσορίζει τη Χριστίνα στην οικογένεια του συλλόγου και της εύχεται μια υγιή και επιτυχημένη πορεία στο νέο σημαντικό κεφάλαιο της καριέρας της.
Έναρξη συνεργασίας με τη διεθνή ακραία Μαρία Γενιτσαρίδη για τον Α.Ο. Θήρας
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τη διεθνή ακραία Μαρία Γενιτσαρίδη για την αγωνιστική περίοδο 2025-2026 της Volley League Γυναικών.
Η 29χρονη αθλήτρια (1,84 μ.), με καταγωγή από το Ηράκλειο Κρήτης και προηγούμενη παρουσία στον ΑΟΝΣ Μίλων, επιστρέφει για τρίτη φορά στη Σαντορίνη (2017-2018, 2019-2021), έχοντας ήδη αφήσει το αγωνιστικό της αποτύπωμα με συμμετοχή σε σημαντικές διακρίσεις του συλλόγου.
Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν η 2η θέση στο Πρωτάθλημα (2019-2020), η 2η θέση στο Κύπελλο (2020-2021) και η 5η θέση στο Challenge Cup (2018-2019).
Με σημαντική εμπειρία τόσο από την ελληνική όσο και από τη διεθνή σκηνή του βόλεϊ, η Γενιτσαρίδη – η οποία έχει στεφθεί πρωταθλήτρια με τον Παναθηναϊκό – έχει αγωνιστεί σε ιστορικούς συλλόγους της χώρας, όπως ο Ολυμπιακός, η Ένωση Βύρωνα και η ΑΘΛΕΣΗ Ηρακλείου, καθώς και στο εξωτερικό με τις VfB Suhl Lotto Thüringen (Γερμανία) και Team Durham (Ηνωμένο Βασίλειο). Η εμπειρία και η αγωνιστική της ποιότητα αναμένεται να ενισχύσουν ουσιαστικά τη νέα προσπάθεια του Α.Ο. Θήρας για διάκριση σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Πέρα από τις επιδόσεις της στα γήπεδα, η Μαρία Γενιτσαρίδη έχει διακριθεί και στον ακαδημαϊκό τομέα. Είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Πίτσμπουργκ των Η.Π.Α., με πτυχία στη «Διαχείριση Δικαιοσύνης» (Administration of Justice) και στις Νομικές Σπουδές, ενώ είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στην Εγκληματολογία από το Πανεπιστήμιο του Ντάραμ, στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Φορώντας το εθνόσημο, η Γενιτσαρίδη κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στους Μεσογειακούς Αγώνες της Ταραγόνα το 2018, ενώ είχε προηγουμένως ανέβει στο βάθρο με την Εθνική Ομάδα και στο European League 2016, κατακτώντας την 3η θέση.
Στις πρώτες της δηλώσεις μετά την υπογραφή του συμβολαίου της, η Μαρία Γενιτσαρίδη ανέφερε:
«Είμαι πολύ χαρούμενη που επιστρέφω στον Α.Ο. Θήρας, έναν σύλλογο που γνωρίζω καλά και εκτιμώ βαθιά. Ευχαριστώ τη διοίκηση και το προπονητικό επιτελείο για την εμπιστοσύνη τους.
Εύχομαι να έχουμε μια χρονιά με υγεία και, μέσα από σκληρή δουλειά και ομαδικό πνεύμα, να πετύχουμε όλους τους στόχους μας.»
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας καλωσορίζει θερμά τη Μαρία και πάλι στην οικογένεια του συλλόγου και της εύχεται μία σεζόν γεμάτη υγεία, σταθερότητα και νέες επιτυχίες.
Έναρξη συνεργασίας με την Σιμόν Άμποτ για τον Α.Ο. Θήρας που επιστρέφει στην ομάδα
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας του με την Αμερικανίδα ακραία, Σιμόν Άμποτ, για την αγωνιστική περίοδο 2025-2026 της Volley League Γυναικών.
Η 28χρονη αθλήτρια με ύψος 1,85μ. κατάγεται από το Νόρθβιλ του Μίσιγκαν (ΗΠΑ) και επιστρέφει στη Σαντορίνη μετά τη σεζόν 2021-2022, όταν και συνέβαλε καθοριστικά στην πορεία του συλλόγου μέχρι τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας.
Την περσινή χρονιά, αγωνίστηκε με τη φανέλα του Άρη Θεσσαλονίκης, στην 2η συμμετοχή της στο ελληνικό πρωτάθλημα. Η Άμποτ ξεκίνησε την καριέρα της στο NCAA, με το Πανεπιστήμιο Northwestern, και διαθέτει πλούσια εμπειρία από κορυφαίες ευρωπαϊκές διοργανώσεις και Λίγκες, όπως της Ιταλίας (Liu Jo Nordmeccanica Modena, CBF Balducci HR Macerata) και της Τουρκίας (Karayolları Spor Kulübü). Επίσης, κατέκτησε το Κύπελλο Γαλλίας με την Saint-Raphaël Var Volley-Ball.
Έχει, επιπλέον, αγωνιστεί στη Grises de Humacao (Πουέρτο Ρίκο), καθώς και στις δύο κορυφαίες επαγγελματικές λίγκες των ΗΠΑ (USA Pro Volleyball και Athletes Unlimited Pro League).
Για την επιστροφή της στον Α.Ο. Θήρας και τους στόχους της, η Σιμόν Άμποτ δήλωσε:«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που επιστρέφω! Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στον σύλλογο και στο προπονητικό επιτελείο, και πιστεύω ότι μας περιμένει μια εξαιρετική αγωνιστική σεζόν».
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας καλωσορίζει εκ νέου τη Σιμόν στην οικογένεια της ομάδας και της εύχεται υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες στη νέα αγωνιστική χρονιά.
Ανανέωσε τη συνεργασία του με την Λίνα Σαουλίδου ο Α.Ο. Θήρας
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με τη Λίνα Σαουλίδου για την αγωνιστική περίοδο 2025-2026 της Volley League Γυναικών, με την ακόλουθη ανακοίνωση :
Η 21χρονη λίμπερο από τη Θεσσαλονίκη (ύψος 1,60μ), η οποία έχει αγωνιστεί στο παρελθόν με τις ομάδες της Ελπίδας Αμπελοκήπων, του Αίαντα Ευόσμου, του Ναύαρχου Βότση και του Άρη, είχε από την πρώτη της κιόλας χρονιά στον Α.Ο. Θήρας καθοριστική συμβολή στην επιτυχημένη πορεία της ομάδας.
Σε δήλωσή της για την παραμονή της στον σύλλογο, ανέφερε:
«Είμαι πολύ χαρούμενη που θα συνεχίσω για ακόμη μία χρονιά στην ομάδα! Η περσινή σεζόν ήταν γεμάτη εμπειρίες και στιγμές που με έκαναν να νιώσω πραγματικά μέρος αυτής. Ευχαριστώ όσους με στηρίζουν και με εμπιστεύονται, τόσο τη διοίκηση όσο και τον προπονητή. Ανυπομονώ για τη συνέχεια και είμαι έτοιμη να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, ώστε να πετύχει η ομάδα τους στόχους της».
Η οικογένεια του Α.Ο. Θήρας εύχεται στη Λίνα μια χρονιά γεμάτη υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες.
Ανανέωσε τη συνεργασία του με την Αθηνά Δημητριάδη ο Α.Ο. Θήρας
Σε ανακοίνωση της για την ανανέωση συνεργασίας με την Αθηνά Δημητριάδη, η διοίκηση του ΑΟ Θήρας ανακοίνωσε τα ακόλουθα:
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την ανανέωση της συνεργασίας της με την Αθηνά Δημητριάδη για τη σεζόν 2025-2026 της Volley League Γυναικών.
Η 24χρονη Ελληνογερμανίδα κεντρική, που είχε καθοριστική συμβολή στην επιτυχημένη πορεία της ομάδας την περασμένη χρονιά, θα συνεχίσει να αποτελεί μέρος του ρόστερ, στηρίζοντας την προσπάθεια του συλλόγου για νέες διακρίσεις σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Στην πρώτη της σεζόν στη Σαντορίνη, η Δημητριάδη – η ψηλότερη παίκτρια του πρωταθλήματος με ύψος 1,96 μ. – παρά το γεγονός ότι ήταν rookie, ξεχώρισε και αναδείχθηκε κορυφαία κεντρική στις 8η και 19η αγωνιστικές της Volley League.
Με αφορμή την ανανέωση της συνεργασίας, η μπλοκέρ της ομάδας μας δήλωσε:
«Είμαι πολύ χαρούμενη που θα συνεχίσω για δεύτερη χρονιά στον Α.Ο. Θήρας. Ανυπομονώ να συνεργαστώ ξανά με τους ανθρώπους της ομάδας και να συνεχίσουμε τη δουλειά με στόχο τη συνεχή βελτίωση. Έχω μεγάλο κίνητρο και πίστη πως μπορούμε να πετύχουμε σπουδαία πράγματα τη νέα χρονιά».
Η οικογένεια του Α.Ο. Θήρας εύχεται στην Αθηνά υγεία και πολλές επιτυχίες, τόσο σε προσωπικό όσο και σε ομαδικό επίπεδο.
Για 3η συνεχόμενη χρονιά προπονητής του Α.Ο. Θήρας ο Ματέο Φρέσκι. Ανανέωσε τη συνεργασία του η Διοίκηση της ομάδας
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Ιταλό προπονητή Ματέο Φρέσκι για την αγωνιστική περίοδο 2025-2026.
Την φετινή σεζόν, υπό την καθοδήγηση του 35χρονου τεχνικού από το Μοντόλφο του Πέζαρο και των συνεργατών του, η ομάδα μας σημείωσε σημαντικές επιτυχίες, κατακτώντας την 3η θέση στο πρωτάθλημα της Volley League Γυναικών, συμμετείχε στο Final Four του Κυπέλλου Ελλάδας και εκπροσώπησε το ελληνικό βόλεϊ στο ευρωπαϊκό Challenge Cup.
Η ουσιαστική συμβολή του κ. Φρέσκι στην εξαιρετική πορεία της ομάδας, παρά τις προκλήσεις που αντιμετώπισε o σύλλογος εντός και εκτός αγωνιστικών χώρων, ενίσχυσε περαιτέρω την παρουσία του Α.Ο. Θήρας στον χάρτη του ελληνικού γυναικείου βόλεϊ, καταξιώνοντας τον ως μία από τις πιο σταθερές και ανταγωνιστικές ομάδες του πρωταθλήματος.
Αναγνωρίζοντας το σημαντικό έργο και τη συνολική προσφορά του, η διοίκηση του συλλόγου αποφάσισε την ανανέωση της συνεργασίας με τον κ. Φρέσκι για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ως πρώτος προπονητής. Αυτή θα είναι συνολικά η τέταρτη σεζόν του στον πάγκο του Α.Ο. Θήρας, καθώς είχε προηγηθεί η θητεία του ως βοηθός προπονητή τη σεζόν 2020.
Ο Ιταλός τεχνικός, ο οποίος εξακολουθεί να βρίσκεται στη Σαντορίνη και συνεργάζεται στενά με τους προπονητές των τμημάτων υποδομής, συνεχίζει να προσφέρει πολύτιμες υπηρεσίες στις Ακαδημίες του συλλόγου.
Σε δήλωσή του, ο Ματέο Φρέσκι ανέφερε:
«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος και περήφανος για την ανανέωση της συνεργασίας μου με τον Α.Ο. Θήρας για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Η συνέχιση αυτού του κοινού μας ταξιδιού δεν αποτελεί μόνο πηγή ικανοποίησης, αλλά και ένα διαρκές κίνητρο για προσωπική και συλλογική πρόοδο. Τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε χτίσει σταθερές βάσεις, έχουμε αντιμετωπίσει σημαντικές προκλήσεις και έχουμε θέσει τα θεμέλια για ένα φιλόδοξο μέλλον.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τη διοίκηση για την εμπιστοσύνη της. Ανυπομονώ να ξεκινήσουμε τη νέα σεζόν με ενέργεια, αποφασιστικότητα και στόχο να ανεβάσουμε ακόμη περισσότερο τον πήχη.»
Η οικογένεια του Α.Ο. Θήρας εύχεται στον Ματέο μία δημιουργική αγωνιστική χρονιά, γεμάτη υγεία, επιτυχίες και νέες προκλήσεις!
Διπλή νίκη για τις μικρές αθλήτριες του Α.Ο. Θήρας στην Πάρο!
Σε ανακοίνωσή της η Διοίκηση του Α.Ο. Θήρας για τη νέα επιτυχία των αθλητριών της ομάδας αναφέρει τα ακόλουθα :
Το τμήμα Κ16 του Α.Ο. Θήρας συνεχίζει δυναμικά την πορεία του στο Πρωτάθλημα Ζ’ Περιφέρειας 2024-2025, σημειώνοντας δύο σπουδαίες νίκες εκτός έδρας στην Πάρο!
Σάββατο 17/5/25 | ΑΜΕΣ Νηρέας – Α.Ο. Θήρας: 0-3 Σετ: 10-25, 24-26, 14-25
Κυριακή 18/5/25 | Α.Ο. Πάρου – Α.Ο. Θήρας: 0-3 Σετ: 23-25, 10-25, 20-25
Οι μικρές μας αθλήτριες έδειξαν χαρακτήρα, ομαδικότητα και πάθος, καταφέρνοντας να επικρατήσουν σε δύο απαιτητικούς αγώνες με καθαρά σκορ.
Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα και το προπονητικό επιτελείο για τη σπουδαία εμφάνιση!
Συνεχίζουμε δυνατά, με πίστη και αγωνιστικότητα!
Το μέλλον μας είναι ήδη εδώ! Η ομάδα Κ18 του Α.Ο. Θήρας έδωσε δυναμικό παρών στο Final 4 του πρωταθλήματος Κυκλάδων
Δυναμικό παρόν έδωσαν οι νεαρές αθλήτριες του Α.Ο. Θήρας στο Final 4 του πρωταθλήματος Κυκλάδων 2024-2025, με τη Διοίκηση της ομάδας να ανακοινώνει τα ακόλουθα :
Η ομάδα Κ18 του Αθλητικού Ομίλου Θήρας έδωσε δυναμικό παρών στο Final 4 του πρωταθλήματος Κυκλάδων 2024-2025, αποδεικνύοντας ότι το μέλλον του βόλεϊ στη Σαντορίνη χτίζεται καθημερινά με πάθος, δουλειά και αγάπη για το άθλημα.
Τα παιδιά μας πάλεψαν με όλες τους τις δυνάμεις, δείχνοντας χαρακτήρα και μαχητικότητα απέναντι σε ισχυρούς αντιπάλους.
Στον ημιτελικό, η ομάδα μας ηττήθηκε στις λεπτομέρειες από τον Α.Σ.Ε. Νεωρίου με σκορ 3-2 σετ (20-25, 25-23, 25-14, 22-25, 15-7), ενώ στον μικρό τελικό απέναντι στον Α.Ο. Φοίνικα Σύρου, γνώρισε την ήττα με 3-0 σετ (25-15, 27-25, 25-18).
Πέρα όμως από τα αποτελέσματα, αυτό που κρατάμε είναι η συνολική επένδυση στον αθλητισμό, στα παιδιά μας και στις αξίες που πρεσβεύουμε ως σύλλογος.
Οι εμπειρίες που αποκομίζουν αυτά τα παιδιά είναι η βάση για ένα ακόμη πιο δυνατό αύριο.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τη Blue Star Ferries για τη στήριξή της στις μετακινήσεις της ομάδας μας – συμβάλλοντας σταθερά και ουσιαστικά στην προσπάθειά μας.
Επίσης, ευχαριστούμε ιδιαίτερα τον κύριο Μάριο Ηλιόπουλο και την εταιρεία SeaJets για τη διαρκή τους υποστήριξη, καθώς και την έπαρχο Θήρας, κυρία Ιουλία Καραμολέγκου, για την παρουσία και τη στήριξή της στον αθλητισμό του νησιού μας.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες και στον φίλο μας Μιχάλη Παραβάλο, που είναι πάντα δίπλα μας, για ό,τι κι αν χρειαστούμε. Η στήριξή του είναι συνεχής, έμπρακτη και πολύτιμη για όλους εμάς στον Α.Ο. Θήρας.
Τέλος, ένα μεγάλο μπράβο και ένα ειλικρινές «ευχαριστώ» στους προπονητές μας, που καθοδηγούν αυτά τα παιδιά με υπομονή, γνώση και πάθος.
Συνεχίζουμε με αφοσίωση, χτίζοντας το μέλλον του βόλεϊ στη Σαντορίνη!
Τα κορίτσια του Α.Ο. Θήρας αναχώρησαν για παιχνίδια στη Σύρο!
Σε ανακοίνωσή του ο Α.Ο. Θήρας μας ενημερώνει για τη νέα πρόκληση των νεαρών αθλητριών του, αυτή τη φορά αντιμετωπίζοντας τον ΑΣΕ Νεωρίου. Στην ανακοίνωσή του ο Α.Ο. Θήρας μας ενημερώνει για τα εξής :
Αναχωρούμε αύριο το πρωί για Σύρο!
Οι ακαδημίες του Α.Ο. Θήρας δίνουν δυναμικό «παρών» στο Final 4 U18 Κυκλάδων, εκπροσωπώντας επάξια το νησί μας!
Το πρώτο μας παιχνίδι είναι το Σάββατο 10/5 στις 17:30 απέναντι στον ΑΣΕ Νεωρίου, με στόχο την πρόκριση στον μεγάλο τελικό της Κυριακής 11/5 στις 17:30.
Η ομάδα μας είναι έτοιμη να τα δώσει όλα στο παρκέ και να δείξει το ήθος, την αγωνιστικότητα και την ποιότητα που τη διακρίνει!
Καλή επιτυχία παιδιά! Πάμε Θήρα!
Α.Ο. Θήρας : Τα κορίτσια μας προχωρούν δυναμικά!
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας οργάνωσε δύο φιλικά παιχνίδια για την ομάδα Κ18, δίνοντας την ευκαιρία στις νεαρές μας αθλήτριες να αποκτήσουν εμπειρίες ενόψει του Final-4. Η ενίσχυση της νέας γενιάς είναι για εμάς προτεραιότητα – και τίποτα απ’ όλα αυτά δεν θα ήταν εφικτό χωρίς τη στήριξη των σωστών ανθρώπων.
Ευχαριστούμε θερμά τις διοικήσεις των ΑΟΦ ΠΟΡΦΥΡΑ και Α.Γ.Σ. ΑΡΤΕΜΙΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ για την άψογη φιλοξενία και συνεργασία.
Ιδιαίτερη ευχαριστία στη Blue Star Ferries για τη διαχρονική της στήριξη και, φυσικά, στην NST TRAVEL και την οικογένεια Παγώνη – τον Αντώνη και τον Νίκο – που βρίσκονται πάντα δίπλα μας, εξασφαλίζοντας με επαγγελματισμό, συνέπεια και ευγένεια την ασφαλή μετακίνηση των ομάδων μας.
Μαζί χτίζουμε το μέλλον του αθλητισμού στη Σαντορίνη!
Δύο φιλικούς αγώνες στην Αθήνα θα δώσει η ομάδα των Κορασίδων (Κ18) του Α.Ο. Θήρας το Σ/Κ 3 και 4 Μαίου
Δύο φιλικούς αγώνες στην Αθήνα θα δώσει η ομάδα των Κορασίδων (Κ18) του Α.Ο. Θήρας το Σαββατοκύριακο 3 και 4 Μαίου, ύστερα απο επιλογή της διοίκησης της ομάδας ώστε οι νεαρές αθλήτριες να εξελιχθούν αγωνιστικά και να αποκτήσουν ευρύτερες εμπειρίες.
Σε ανακοίνωσή της η ομάδα αναφέρει τα εξής :
Ο Αθλητικός Όμιλος Θήρας ανακοινώνει τη διεξαγωγή δύο φιλικών αναμετρήσεων για την ομάδα Κορασίδων (Κ18), ως μέρος της στρατηγικής μας για την αγωνιστική εξέλιξη και την ευρύτερη εμπειρία των νεαρών αθλητριών μας.
Το Σάββατο 3 Μαΐου 2025 και ώρα 17:30 η ομάδα μας θα αγωνιστεί απέναντι στον Α.Ο.Φ. Πορφύρας, ενώ την Κυριακή 4 Μαΐου 2025 και ώρα 18:30 θα αντιμετωπίσει τον Α.Γ.Σ. Άρτεμις Κορυδαλλού.
Πρόκειται για ένα ταξίδι με ιδιαίτερη σημασία, που σχεδιάστηκε με φροντίδα και μεράκι από τη διοίκηση, αναγνωρίζοντας την αξία κάθε ευκαιρίας που προσφέρει στις αθλήτριές μας πολύτιμες εμπειρίες, εντός και εκτός γηπέδου. Με συνέπεια στις αξίες μας και με πίστη στο μέλλον αυτών των κοριτσιών, συνεχίζουμε να επενδύουμε σε δράσεις που διαμορφώνουν χαρακτήρες και αθλητικό ήθος.
Με εκτίμηση,
Η Διοίκηση του Α.Ο. Θήρας
Ολοκληρώθηκε και επίσημα στον Α.Ο. Θήρας η φετινή σεζόν της Volley League γυναικών
Με πολλά χαμόγελα και έντονα συναισθήματα ολοκληρώθηκε και επίσημα στον Α.Ο. Θήρας η φετινή σεζόν της Volley League γυναικών.
Στο καθιερωμένο γεύμα που οργανώθηκε την Κυριακή 13 Απριλίου σε πολυτελές ξενοδοχείο, αθλήτριες και τεχνικό επιτελείο ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό στην πρόσκληση των μελών διοίκησης.
Με θέα την ειδυλλιακή Καλντέρα, όλες και όλοι έχοντας αφήσει πίσω τους τις σκληρές προπονήσεις και την ένταση των αγώνων, απόλαυσαν τα υπέροχα εδέσματα και το εκλεκτό κρασί, σε αυτή την όμορφη εκδήλωση, όπου ο ενθουσιασμός ήταν διάχυτος.
Ο Πρόεδρος κ. Γιώργος Σκοπελίτης, ο Αντιπρόεδρος κ. Ανδρέας Πατηνιώτης αλλά και τα υπόλοιπα μέλη της διοίκησης ευχαρίστησαν μέσα από την καρδιά τους τα μέλη της “οικογένειας” της ομάδας για όλα όσα πέτυχαν στην προσπάθεια διάκρισης του Α.Ο. Θήρας σε μία απαιτητική και άκρως ανταγωνιστική χρονιά, κάτω από πολύ αντίξοες συνθήκες.
Στο τέλος, μέσα σε ιδιαίτερα συγκινητικό κλίμα, άπαντες αντάλλαξαν ευχές για το Πάσχα, αλλά και την επόμενη αγωνιστική σεζόν, που ενδεχομένως θα βρει κάποιες αθλήτριες στη Σαντορίνη και κάποιες άλλες, με “προίκα” τις όμορφες στιγμές αλλά και την αγάπη του κόσμου του νησιού, να αναζητούν κάπου αλλού τον επόμενο σταθμό στην επαγγελματική τους καριέρα.
Πασχαλινό τουρνουά βόλεϊ για όλα τα παιδιά των ακαδημιών του διοργάνωσε ο Αθλητικός Όμιλος Θήρας
Ο Αθλητικός Όμιλος Θήρας διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία ένα πασχαλινό τουρνουά βόλεϊ για όλα τα παιδιά των ακαδημιών του, γεμίζοντας το γήπεδο με ενθουσιασμό, χαρά και… πολλή δράση!
Τα παιδιά έπαιξαν, χάρηκαν, γέλασαν και μοιράστηκαν μοναδικές στιγμές μέσα από το αγαπημένο τους άθλημα.
Στο τέλος της ημέρας, προσφέραμε σε όλα τα παιδιά σοκολατένια αυγά και πασχαλινά γλυκίσματα, κλείνοντας γλυκά αυτή την όμορφη διοργάνωση.
Ευχόμαστε σε όλους Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα, με υγεία, αγάπη και δημιουργικότητα.
Με εκτίμηση,
Αθλητικός Όμιλος Θήρας
«Με ψηλά το κεφάλι» αποχαιρέτησε το όνειρο της πρόκρισης στα τελικά του πρωταθλήματος για 2η φορά στην ιστορία του ο Α.Ο. Θήρας
«Με ψηλά το κεφάλι» αποχαιρέτησε το όνειρο της πρόκρισης στα τελικά του πρωταθλήματος για 2η φορά στην ιστορία του ο Α.Ο. Θήρας, που πλέον θα διεκδικήσει την 3η θέση στη συνέχεια των πλέι όφ της Volley League γυναικών.
Η ομάδα μας, παρουσία περίπου 500 φίλων της στο ΔΑΠΠΟΣ Σαντορίνης προσπάθησε για το καλύτερο στον β’ ημιτελικό της σειράς των αγώνων για τις θέσεις 1-4, αλλά τελικά γνώρισε στα σημεία την ήττα με 3-0 (25-16, 25-23, 25-23) σετ από τον ΠΑΟΚ.
Πλέον οι αθλήτριες του Ματέο Φρέσκι θα κληθούν, βάσει της προκήρυξης της Volley League να αντιμετωπίσουν τον πρωταθλητή Παναθηναϊκό, σε αγώνες για τις θέσεις 3-4, όπου έχοντας εξασφαλίσει αμφότερες οι ομάδες την έξοδό τους στα Ευρωπαϊκά Κύπελλα της προσεχούς σεζόν, μοιάζουν πιο πολύ με… αγγαρεία.
«Παίξαμε το 2ο ματς μέσα σε 3 ημέρες απέναντι στην ομάδα που πέρασε στον τελικό. Σίγουρα μετά από ήττα είναι φυσιολογικά να υπάρχει στενοχώρια. Ωστόσο οφείλω να πω πως ο αντίπαλός μας έπαιξε καλά. Εμείς προσπαθήσαμε πολύ και όλα κρίθηκαν στις λεπτομέρειες στα τελειώματα των σετ. Το θέμα είναι πως χάσαμε την πιθανότητα να διεκδικήσουμε τον φετινό τίτλο. Θα πρέπει όμως να αναλογιστούμε πως ο Α.Ο. Θήρας επέστρεψε μετά από πολλά χρόνια ξανά στους ημιτελικούς του πρωταθλήματος, αλλά και τις πολλές δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Γιατί η μνήμη στον αθλητισμό είναι κοντή. Πετύχαμε πολλά πράγματα στη χρονιά και ευχή όλων μας ήταν να προχωρήσουμε και πέρα από τα ημιτελικά. Αν έκανα λοιπόν μία… μικρογραφία της σεζόν θα έλεγα ότι φέτος χάσαμε από Γαλατάσαραϊ, Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ….» δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα ο κ. Φρέσκι.
*Οι πόντοι του ΑΟ Θήρας προήλθαν από 4 άσσους, 38 επιθέσεις, 7 μπλοκ και 13 λάθη αντιπάλων και του ΠΑΟΚ προήλθαν από 4 άσσους, 44 επιθέσεις, 8 μπλοκ και 19 λάθη αντιπάλων.
Α.Ο. ΘΗΡΑΣ (Ματέο Φρέσκι): Μπέτσεβα 0 (0/5 επ., 50% υπ. – 0% άριστες), Μιχάλιεβιτς 6 (6/30 επ.), Μόσερ 17 (13/35 επ., 2 άσοι, 2 μπλοκ, 55% υπ. – 24% άριστες), Δημητριάδη 5 (3/13 επ., 2 μπλοκ), Χριστοδούλου 5 (3/7 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Παπαγεωργίου 5 (3/7 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ) / Ξηντάρα (λ, 71% υπ. – 21% άριστες), Σαουλίδου (λ), Αδαμοπούλου, Μπιέρια 11 (9/27 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 53% υπ.-12% άριστες).
Το σημαντικότερο παιχνίδι των πλέι οφ της φετινής Volley League γυναικών, μέχρι το επόμενο, δίνει απόψε στη Σαντορίνη ο Α.Ο. Θήρας
Το σημαντικότερο παιχνίδι των πλέι οφ της φετινής Volley League γυναικών, μέχρι το επόμενο, δίνει σήμερα στη Σαντορίνη ο Α.Ο. Θήρας.
Η ομάδα μας υποδέχεται την Τετάρτη 9 Απριλίου στις 20:00 στο ΔΑΠΠΟΣ τον ΠΑΟΚ στον β’ ημιτελικό της σειράς, με τη νίκη να είναι «μονόδρομος» για τις αθλήτριες του Ματέο Φρέσκι.
Με «όπλο» την «πύρινη» έδρα και τον φανταστικό μας κόσμο, σε ρόλο 7ου παίκτη, ο Α.Ο Θήρας έχει αποδείξει πως είναι ικανός να κερδίσει κάθε αντίπαλο. Κι αν οι φιλοξενούμενοι είναι αήττητοι σε 3 μεταξύ μας φετινούς αγώνες, ήρθε η ώρα να πανηγυρίσουμε επιτέλους την πρώτη επιτυχία της σεζόν επί του ΠΑΟΚ, καθώς οι αθλήτριες μας είναι αποφασισμένες να μην είναι αυτό το τελευταίο παιχνίδι της χρονιάς και μάλιστα μπροστά στους φίλους τους.
Με ενδεχόμενο θετικό αποτέλεσμα αύριο, ο Α.Ο. Θήρας θα ισοφαρίσει σε 1-1 τη σειρά των ημιτελικών του πρωταθλήματος και θα μεταβεί την Κυριακή 13 Απριλίου στο κλειστό της Μίκρας (16.30) για να διεκδικήσει στον 3ο και τελευταίο ματς την πρόκριση στον τελικό της Volley League!
«Μετά το ματς στη Θεσσαλονίκη ο τρόπος σκέψη μας είναι επικεντρωμένος στο β’ ημιτελικό στη Σαντορίνη, με την αίσθηση ότι μπορούμε να κάνουμε ένα σπουδαίο παιχνίδι στο γήπεδο μας» δήλωσε αισιόδοξος ο Ιταλός τεχνικός Ματέο Φρέσκι.
Info Volley League Γυναικών – Ημιτελικά Τετάρτη 9 Απριλίου 2025 – Δεύτερος Αγώνας Γυμναστήριο ΔΑΠΠΟΣ Σαντορίνης, 20.00: Α.Ο. Θήρας – Π.Α.Ο.Κ. F&U (0-1 νίκες)
Διαιτητές: Μυλωνάκης, Παπαθανασίου, Παρατηρητής: Μαυρικίδης, Επόπτες: Δρόσος, Καπότης, Γραμματεία: Καρατζογλίδου.
Ήττα από τον ΠΑΟΚ γνώρισε στη Θεσσαλονίκη ο Α.Ο. Θήρας στον α’ ημιτελικό της σειράς των πλέι οφ της Volley League
Tην ήττα με 3-0 (25-23, 25-21, 25-20) σετ από τον ΠΑΟΚ γνώρισε στη Θεσσαλονίκη ο Α.Ο. Θήρας στον α’ ημιτελικό της σειράς των πλέι οφ της Volley League.
Το 2ο παιχνίδι θα γίνει στο ΔΑΠΠΟΣ Σαντορίνης την Τετάρτη 9 Απριλίου στις 20:00 .
Η ομάδα μας, ξεκίνησε πολύ δυνατά το παιχνίδι στη Μίκρα, κυριάρχησε στο μπλοκ κατάφερε να «χτίσει» μία σημαντική διάφορά πόντων, αλλά στη συνέχεια τα πολλά λάθη έβαλαν ξανά τη γηπεδούχο ομάδα στο παιχνίδι η οποία πιέζοντας με το σερβίς της έφτασε με πιο “καθαρό μυαλό” τελικά στη νίκη και το 1-0 στη σειρά.
Ασφαλώς η ήττα αυτή δε σημαίνει τίποτα, καθώς οι αθλήτριες του Ιταλού τεχνικού, Ματέο Φρέσκι, στο επόμενο ματς της σειράς, μπροστά στον υπέροχο κόσμο της Σαντορίνης έχουν την ευκαιρία με νίκη να ισοφαρίσουν τους ημιτελικούς και να διεκδικήσουν την πρόκριση σε 3ο παιχνίδι.
«Τα πλέι οφ δεν κρίνονται στο α’ παιχνίδι αλλά σε μία σειρά αγώνων, από τους οποίους μαθαίνουμε. Απόψε κάναμε κάτι καλό στο γήπεδο, θα έπρεπε να είμαστε πιο επιθετικοί, κυνικοί στο τέλος των σετ. Η η σειρά συνεχίζεται στη Σαντορίνη και θα πρέπει να σκεφτούμε αυτό το ματς» δήλωσε ο κ. Φρέσκι.
Από την πλευρά της κεντρική μας Αθηνά Δημητριάδη, μία από τις 3 αθλήτριες με 11 πόντους στον ημιτελικό, δήλωσε: ««Πιστεύω ότι το ματς κρίθηκε στις λεπτομέρειες και το σερβίς. Στεναχωρηθήκαμε αλλά έχουμε ακόμη χαμόγελο, γιατί έχουμε μία ακόμη ευκαιρία μπροστά στον κόσμο μας, θα βελτιώσουμε τις λεπτομέρειες και εύχομαι να παίξουμε καλύτερα και να κερδίσουμε.
Ο ΠΑΟΚ μας δυσκόλεψε με τα καλά του σερβίς, έχασε πάρα πολύ λίγα, ενώ εμείς χάσαμε πολλά και εκεί κρίθηκε το ματς. Πρέπει φυσικά να κρατάμε τον ρυθμό όταν είμαστε μπροστά και να μην χάνουμε το σετ στους τελευταίους πόντους».
Διακύμανση: 1ο σετ: 3-8, 11-16, 16-21, 25-23 2ο σετ: 8-4, 16-15, 21-19, 25-21 3ο σετ: 8-6, 16-13, 21-17, 25-20 *Οι πόντοι του ΠΑΟΚ προήλθαν από 9 άσσους, 41 επιθέσεις, 4 μπλοκ και 21 λάθη αντιπάλων και του ΑΟ Θήρας προήλθαν από 3 άσσους, 35 επιθέσεις, 12 μπλοκ και 14 λάθη αντιπάλων.
O Α.Ο. Θήρας βρίσκεται ξανά αύριο μπροστά σε μία ακόμη μεγάλη πρόκληση της ιστορίας του
Έπειτα από τη σεζόν 2018-2019, καθώς μεσολάβησαν και δυο αγωνιστικές περίοδοι με τη διακοπή του πρωταθλήματος, λόγω COVID-19, ο Α.Ο. Θήρας βρίσκεται ξανά αύριο μπροστά σε μία ακόμη μεγάλη πρόκληση της ιστορίας του.
Η προσπάθεια της ομάδας μας για πρόκριση στον τελικό της κορυφαίας κατηγορίας του ελληνικού γυναικείου βόλεϊ αρχίζει την Κυριακή 6 Απριλίου, από τη Θεσσαλονίκη, όπου στον Α’ αγώνα των ημιτελικών της Volley League αντιμετωπίζει στη Μίκρα τον ΠΑΟΚ F&U.
Το ματς θα ξεκινήσει στις 19:00 και θα μεταδοθεί τηλεοπτικά από την ΕΡΤ2.
Στη σειρά των ημιτελικών, όπου η ομάδα της Θεσσαλονίκης έχει το πλεονέκτημα έδρας, η πρόκριση στον τελικό κρίνεται στις δύο νίκες. Η αποστολή του Α.Ο. Θήρας που αναχώρησε σήμερα Σάββατο 5/4 με ανεβασμένη ψυχολογία και διάθεση για τη «Νύμφη του Βορρά» φιλοδοξεί να πανηγυρίσει την πρώτη της νίκη σε 3 φετινές αναμετρήσεις κόντρα στον και να κάνει το α’ σημαντικό βήμα για την πρόκριση στο μεγάλο ραντεβού του τελικού πρωταθλήματος.
“Είμαστε έτοιμοι να παίξουμε σε αυτή την τελική καμπή του πρωταθλήματος. Όλο το επιτελείο, οι αθλήτριες της ομάδας και ο σύλλογος αξίζουν να παίξουν αυτό το μέρος της σεζόν με όλες τις δυνάμεις που διαθέτουμε. Μετά από αυτό το μεγάλο ταξίδι, όλοι πρέπει να εμπιστευτούμε τον τρόπο με τον οποίο δουλεύουμε” δήλωσε αισιόδοξος ο Ιταλός τεχνικός μας, Ματέο Φρέσκι.
Info Volley League Γυναικών – Ημιτελικά Κυριακή 6 Απριλίου 2025 – Πρώτος Αγώνας Γυμναστήριο Μίκρας, 19.00 (ΕΡΤ): Π.Α.Ο.Κ. F&U – Α.Ο. Θήρας
Διαιτητές: Παπακοσμάς, Τσιούλα, Παρατηρητής διαιτησίας: Μιχελινάκης, Παρατηρητής αγώνα: Γεωργιάδης Εμμ., Επόπτες: Βασδέκης, Μακρίδης, Γραμματεία: Πασπαλά.
Διεξαγωγή αγώνων play off 2-3. ΠΑΟΚ – ΑΟ ΘΗΡΑΣ την Κυριακή στις 19:00 live απο την ert2
Α.Ο. Θήρας : Μια μικρή αλλά ουσιαστική κίνηση από την ομάδα μας!
Τις ευχαριστίες του σε έναν απο τους υποστηρικές του εκφράζει ο Α.Ο. Θήρας με την ακόλουθη ανακοίνωση :
Είχαμε τη χαρά να επισκεφθούμε την επιχείρηση Αργυρονησος και να φωτογραφηθούμε μαζί με τον κύριο Βασίλη Καραντζιά, έναν άνθρωπο που βρίσκεται σταθερά δίπλα μας τα τελευταία χρόνια και στηρίζει έμπρακτα την προσπάθειά μας.
Η συμβολή του είναι πολύτιμη όχι μόνο για την ομάδα μας, αλλά συνολικά για την ανάπτυξη του αθλητισμού στο νησί μας.
Η στήριξη επιχειρήσεων όπως η Αργυρονησος και ανθρώπων όπως ο κύριος Καραντζιάς δίνει ώθηση στον ερασιτεχνικό αθλητισμό, στις ακαδημίες και στα νέα παιδιά που παλεύουν καθημερινά για να εξελιχθούν μέσα από το ομαδικό πνεύμα, τη δουλειά και τις αξίες του αθλητισμού.
Αυτή η σχέση εμπιστοσύνης και συνεργασίας με την τοπική κοινωνία είναι για εμάς εξίσου σημαντική με τα αποτελέσματα στον αγωνιστικό χώρο.
Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Βασίλη Καραντζιά για την πολύτιμη στήριξή του και ελπίζουμε το παράδειγμά του να βρει μιμητές και από άλλους επιχειρηματίες που αγαπούν τον αθλητισμό και πιστεύουν στη δύναμή του να διαμορφώνει καλύτερους ανθρώπους και υγιείς κοινωνίες.
Συνεχίζουμε μαζί!
Οι ακαδημίες του Α.Ο. Θήρας έδωσαν δυναμικά το «παρών» στους αγώνες του Πρωταθλήματος Κυκλάδων
Οι ακαδημίες του Α.Ο. Θήρας έδωσαν δυναμικά το «παρών» στους αγώνες του Πρωταθλήματος 2024-2025 της Ζ’ Περιφέρειας το Σαββατοκύριακο 29-30 Μαρτίου, με τις παρακάτω αναμετρήσεις και αποτελέσματα:
Σάββατο 29/03/25
• Κ16: Α.Ο. Θήρας – ΑΜΕΣ «Νηρέας» | 3-0 (25-15, 25-13, 25-14)
• Κ18: Α.Ο. Θήρας – Α.Σ. Απόλλων Νάξου | 0-3 (20-25, 21-25, 22-25)
Κυριακή 30/03/25
• Κ18: Α.Ο. Θήρας – ΑΜΕΣ «Νηρέας» | 3-0 (25-15, 25-10, 25-13)
• Κ16: Α.Ο. Θήρας – Α.Σ. Απόλλων Νάξου | 2-3 (26-24, 26-28, 16-25, 27-25, 12-15)
Όλα τα κορίτσια έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και πάλεψαν με ψυχή, δείχνοντας πάθος, αγωνιστικότητα και αγάπη για το άθλημα. Συγχαρητήρια σε όλες για την προσπάθεια και την παρουσία τους στο γήπεδο!
Έπειτα από τρία χρόνια ο Α.Ο. Θήρας ξανά στα ημιτελικά του πρωταθλήματος!
Η ομάδα μας, όπως και στον α’ προημιτελικό του ΔΑΠΠΟΣ, αν και βρέθηκε πίσω στο σκορ από την Θέτιδα Βούλας, κατάφερε με αντεπίθεση διαρκείας να κυριαρχήσει σε όλους τους τομείς και με τη 2η νίκη 3-1 (25-21, 25-14, 25-23, 25-20) σετ να «σφραγίσει» πανηγυρικά την πρόκρισή της στην 4άδα της Volley League γυναικών. Στα ημιτελικά η ομάδα μας θα αντιμετωπίσει τον ΠΑΟΚ, με μειονέκτημα έδρας, στις 2 νίκες, για μια θέση στον τελικό.
Για τον Α.Ο. Θήρας, που πέρυσι είχε αποκλειστεί από την 4άδα στα πλέι οφ με τη Θέτιδα, η σημερινή πρόκριση είχε το χαρακτήρα “άτυπης ρεβάνς”, ενώ ο Ματέο Φρέσκι, χαρακτήρισε την πρόκριση ως «σημαντικό βήμα»: «Αυτό το ματς ήταν σαν “επανάληψη” της περσινής σεζόν. Για αυτό ήταν για μας πολύ σημαντικό αυτό το βήμα! Καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν είμαστε στις 3 κορυφαίες ομάδες του πρωταθλήματος και μας άξιζε να προκριθούμε στα ημιτελικά. Αξίζουν όμως συγχαρητήρια και στη Θέτιδα γιατί έδωσε όλη της ενέργεια και προσπάθησε μέχρι τον τελευταίο πόντο. Τώρα στα ημιτελικά θα βάλουμε τα δυνατά μας για να φτάσουμε όσο πιο μακριά γίνεται…» δήλωσε ικανοποιημένος ο κ. Φρέσκι.
Διακύμανσή:
1ο σετ: 8-3, 16-11, 21-15, 25-21
2ο σετ: 4-8, 11-16, 13-21, 14-25
3ο σετ: 5-8, 16-14, 21-18, 23-25
4ο σετ: 8-6, 13-16, 17-21, 20-25
*Οι πόντοι της Θέτιδας προήλθαν από 8 άσσους, 34 επιθέσεις, 7 μπλοκ και 31 λάθη αντιπάλων και του ΑΟ Θήρας προήλθαν από 10 άσσους, 56 επιθέσεις, 14 μπλοκ και 17 λάθη αντιπάλων.
Α.Ο. ΘΗΡΑΣ (Μ. Φρέσκι): Μπέτσεβα 15 (10/25 επ., 4 άσσοι, 1 μπλοκ, 44% υπ.), Μιχάλιεβιτς 15 (12/38 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Μόσερ 22 (19/45 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ, 33% υπ. – 5% άριστες), Δημητριάδη 9 (4/13 επ., 2 άσοι, 3 μπλοκ), Χριστοδούλου 7 (1/5 επ., 2 άσσοι, 4 μπλοκ), Παπαγεωργίου 12 (10/21 επ., 2 μπλοκ) / Ξηντάρα (λ, 46% υπ. – 24% άριστες), Σαουλίδου (λ).
Το κυνήγι της πρόκρισης συνεχίζεται για τον Α.Ο. Θήρας που σήμερα στις 19.30 στην Αθήνα αντιμετωπίζει ξανα την Θέτιδα
Το κυνήγι της πρόκρισης στα ημιτελικά του πρωταθλήματος συνεχίζεται για τον Α.Ο. Θήρας, που σήμερα Κυριακή 30/3 φιλοξενείται στις 19.30 στο κλειστό «Γεώργιος Γεννηματάς» Βούλας από τον τοπικό ΑΣΠ Θέτις, στο πλαίσιο του 2ου προημιτελικού των πλέι οφ για τις θέσεις 1-8 της Volley League γυναικών.
Στόχος της ομάδας μας, της οποίας η αποστολή αναχωρεί πλήρης και αισιόδοξη το μεσημέρι του Σαββάτου για την Αθήνα, είναι μετά την επιτυχία με 3-1 σετ του α΄ αγώνα της σειράς στο ΔΑΠΠΟΣ Σαντορίνης, να ζευγαρώσει τις νίκες της και να «σφραγίσει» πανηγυρικά την πρόκριση στην 4άδα του πρωταθλήματος για 5η φορά στην ιστορία του συλλόγου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε 3 φετινές αναμετρήσεις με την ομάδα της Βούλας οι αθλήτριες του Ιταλού τεχνικού Ματέο Φρέσκι είναι αήττητες.
«Η ομάδα έρχεται σήμερα στην Αθήνα και είναι έτοιμη με πολλή συγκέντρωση και ενέργεια να παίξει όσο το δυνατόν πιο ποιοτικά» δήλωσε ενόψει της αναμέτρησης ο κ. Φρέσκι.
Info Volley League Γυναικών – Προημιτελικά – Δεύτερος Αγώνας Κυριακή 30 Μαρτίου 2025 Γυμναστήριο «Γεώργιος Γεννηματάς» Βούλα, 19.30: Α.Σ.Π. Θέτις – Α.Ο. Θήρας
Το Σ/Κ 29-30/3, οι ομάδες μας Κ16 και Κ18 αγωνίζονται εντός έδρας και σας θέλουν δίπλα τους!
Η διοίκηση του Α.Ο. Θήρας καλεί όλους τους φίλους του συλλόγου να στηρίξουμε τις μικρές αθλήτριές μας στις κρίσιμες αναμετρήσεις του πρωταθλήματος Ζ’ Περιφέρειας 2024-2025!
Το Σαββατοκύριακο 29-30 Μαρτίου, οι ομάδες μας Κ16 και Κ18 αγωνίζονται εντός έδρας και σας θέλουν δίπλα τους!
Σάββατο 29/03/2025
Κ16: Α.Ο. ΘΗΡΑΣ – ΑΜΕΣ “ΝΗΡΕΑΣ” | 16:30
Κ18: Α.Ο. ΘΗΡΑΣ – Α.Σ. ΑΠΟΛΛΩΝ ΝΑΞΟΥ | 18:30
Κυριακή 30/03/2025
Κ18: Α.Ο. ΘΗΡΑΣ – ΑΜΕΣ “ΝΗΡΕΑΣ” | 10:00
Κ16: Α.Ο. ΘΗΡΑΣ – Α.Σ. ΑΠΟΛΛΩΝ ΝΑΞΟΥ | 12:00
Με την παρουσία και το χειροκρότημά μας, δίνουμε στις αθλήτριές μας τη δύναμη να παλέψουν για τη νίκη!
Σας περιμένουμε όλους στο γήπεδο!
Α.Ο. ΘΗΡΑΣ ![]()
Το πρώτο από τα δύο βήματα που απαιτούνται για την πρόκριση στα ημιτελικά έκανε απόψε στη Σαντορίνη ο Α.Ο. Θήρας
Το πρώτο από τα δύο βήματα που απαιτούνται για την πρόκριση στα ημιτελικά έκανε απόψε στο ΔΑΠΠΟΣ Σαντορίνης ο Α.Ο. Θήρας, που επέστρεψε με εντυπωσιακό τρόπο στις επιτυχίες.
Η ομάδα μας, έπειτα από ένα συναρπαστικό ματς με πολλές εναλλαγές σε σκορ και συναισθήματα, αν και έχανε με 0-1 σετ από τη μαχητική Θέτιδας Βούλας, κατάφερε να ανεβάσει την απόδοσή του και με μία ασταμάτητη Μόσερ (26π) κυριάρχησε σε όλους τους τομείς και πέτυχε με 3-1 (20-25, 25-12, 25-22, 25-20) την ολική ανατροπή της στο ματς που άνοιξε την αυλαία της σειράς των προημιτελικών των πλέι οφ της Volley League γυναικών.
Πλέον στόχος των αθλητριών του Ιταλού τεχνικού, Ματέο Φρέσκι που εκμεταλλεύτηκαν με το πλεονέκτημα έδρας και έκαναν το 1-0 στις νίκες είναι με ανεβασμένη ψυχολογία να πάνε την Κυριακή 30/3 (19.00) στη Βούλα και να «σφραγίσουν» με μια ακόμη επιτυχία στο 2ο παιχνίδι της σειράς την πρόκριση στην 4άδα του πρωταθλήματος.
«Δεν ξεκινήσαμε καλά το παιχνίδι και γενικά δεν βγάλαμε την ποιότητα που έχουμε ως ομάδα. Στο δεύτερο σετ ισοφαρίσαμε με 25-12 κάτι που σημαίνει πως βρήκαμε την αυτοπεποίθησή μας στο γήπεδο. Πιστέψαμε στους εαυτούς μας, κάτι που πρέπει να κάνουμε σε κάθε στιγμή. Είμαστε καλή ομάδα, αλλά θα πρέπει να το αποδεικνύουμε καθημερινά. Προσωπικά ήταν κρίμα που είδα χωρίς ενέργεια την ομάδα. Ο σύλλογος, η ομάδα και άπαντες αξίζουν το καλύτερο. Δεν υπήρξε θέμα τακτικής, όλα τεχνικά πήγαν καλά, το μόνο θέμα που υπήρχε είναι ότι μπήκαμε χωρίς αυτοπεποίθηση στο ματς. Για τον αγώνα της Κυριακής κρατάω μόνο την τελική νίκη και ότι πρέπει να παίξουμε ακόμη καλύτερα» δήλωσε ο Ιταλός τεχνικός μας, Ματέο Φρέσκι.
Οι πόντοι του Α.Ο. Θήρας προήλθαν από 9 άσσους, 49 επιθέσεις, 14 μπλοκ και 23 λάθη αντιπάλων και της Θέτιδας Βούλας προήλθαν από 3 άσσους, 45 επιθέσεις, 8 μπλοκ και 23 λάθη αντιπάλων.
Α.Ο. ΘΗΡΑΣ (Ματέο Φρέσκι): Μπέτσεβα 8 (5/20 επ., 2 άσοι, 1 μπλοκ, 44% υπ. – 6% άριστες), Μιχάλιεβιτς 11 (7/33 επ., 1 άσος, 3 μπλοκ), Μόσερ 26 (18/38 επ., 3 άσοι, 5 μπλοκ, 58% υπ. – 19% άριστες), Χριστοδούλου 2 (1/6 επ., 1 άσος), Δημητριάδη 12 (8/14 επ., 2 άσοι, 2 μπλοκ), Παπαγεωργίου 13 (10/14 επ., 3 μπλοκ) / Ξηντάρα (λ, 69% υπ. – 27% άριστες), Σαουλίδου (λ).
Ξανά στη μάχη της Volley league με την πρεμιέρα των play-off σήμερα στην έδρα του ο ΑΟ Θήρας έναντι της Θέτιδας 26.03.2025, 08:18
Μετά την επιστροφή σε Final-4 Κυπέλλου γυναικών και την 6η παρουσία του στη γιορτή του αθλήματος της Κοζάνης, ο Α.Ο. Θήρας ρίχνεται ξανά στη μάχη της διάκρισης της Volley league με την πρεμιέρα των play-off 1-8, με πλεονέκτημα έδρας.
Στο πλαίσιο της πρεμιέρας των προημιτελικών, η ομάδα μας, που τερμάτισε στην 3η θέση της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος, υποδέχεται την Τετάρτη 26 Μαρτίου στις 19.00 τον 6ο της regular season ΑΣΠ Θέτις Βούλας στο ΔΑΠΠΟΣ Σαντορίνης.
Ο Α.Ο. Θήρας που θα βρεθεί αντιμέτωπος για 2η συνεχόμενη χρονιά με τη Θέτιδα, φιλοδοξεί να κάνει το α’ βήμα μπροστά στον κόσμο του και να μεταβεί στο β΄μάτς της Βούλας να «σφραγίσει» την πρόκρισή του στα ημιτελικά.
Η ομάδα με την επιστροφή της στο νησί, ξεκίνησε προετοιμασία για το παιχνίδι με τον Ιταλό τεχνικό Ματέο Φρέσκι να δηλώνει ότι «το Κύπελλο ανήκει στο παρελθόν και πλέον η ομάδα είναι έτοιμη και προσηλωμένη στο να παλέψουμε το επόμενο παιχνίδι, εδώ στη Σαντορίνη βάζοντας ενέργεια και ποιότητα στο παιχνίδι μας, ώστε να φθάσουμε στη νίκη”.
Στη πρώτη φάση των play off, οι ομάδες θα αγωνιστούν μεταξύ τους μέχρι να συμπληρώσουν δύο (2) νίκες, ενώ το ίδιο ισχύει και για τους ημιτελικούς.
Ιnfo Volley League Γυναικών – Προημιτελικά – Πρώτος Αγώνας Τετάρτη 26 Μαρτίου 2025 Γυμναστήριο Κλειστό Σαντορίνης, 19.00: Α.Ο. Θήρας – Α.Σ.Π. Θέτις
Διαιτητές: Βουδούρης, Ράντσιου, Παρατηρητής: Πολίτης, Επόπτες: Τουκτούκας, Κοκορομύτη, Γραμματεία: Καρατζογλίδου.
Τον αγώνα μπορείτε να δείτε ζωντανά εδω : https://www.youtube.com/watch?v=HF-cS5Q9g1A
Με 17 παρουσίες αθλητριών του Α.Ο. Θήρας σε λίστες κορυφαίων 22 συνολικά αγωνιστικών της Volley League γυναικών ολοκληρώθηκε ο θεσμός της «Best Team»
Με 17 παρουσίες αθλητριών του Α.Ο. Θήρας σε λίστες κορυφαίων 22 συνολικά αγωνιστικών της Volley League γυναικών ολοκληρώθηκε ο θεσμός της «Best Team» της κανονικής περιόδου του πρωταθλήματος.
Τελευταία διάκριση κορυφαίας για την ομάδα μας ήταν στο πλαίσιο της 21ης αγωνιστικής η επιτυχία της Αμερικανίδας ακραίας, Τζένιφερ Μόσερ.
Η 24χρονη άσος μας που φιγουράρει επίσης στο Τop 5 3 στατιστικών κατηγοριών του πρωταθλήματος, με τους 15πόντους που σημείωσε στον εκτός έδρας θρίαμβο με 3-0 σετ (25-22, 25-15, 25-18) επί του Α.Ο. Λαμίας 2013, οδήγησε την ομάδα μας στους 50 βαθμούς, «κλειδώνοντας» έτσι πρόωρα την 3η θέση της κατάταξης.
Αυτή ήταν η 5η φετινή ατομική διάκριση για τη νεαρή Αμερικανίδα άσο του Α.Ο. Θήρας που παράλληλα κατέχει και τον μοναδικό τίτλο ΚΥΑΝΑ MVP, που κατέκτησε για την ομάδα μας την 5η αγωνιστική.
Αναλυτικά οι φετινές αναδείξεις των αθλητριών του Ιταλού τεχνικού μας, Ματέο Φρέσκι στην «Best Team» της κανονικής περιόδου του πρωταθλήματος: 5 διακρίσεις: Τζένιφερ Μόσερ (ΗΠΑ) – (4η αγ., 5η αγ., 11η αγ., 14η αγ., 21η), 3 διακρίσεις: Μαρκέλλα Παπαγεωργίου (2η αγ., 4η αγ., 16η αγ.), Εβίτα Ξηντάρα (8η αγ., 11η αγ., 13η αγ.) 2 διακρίσεις Αθηνά Δημητριάδη (8η αγ., 19η αγ.), Αντρέα Μιχάλιεβιτς (Κροατία) – (3η αγ., 16η αγ.), 1 διάκριση: Στέλλα Χριστοδούλου (9η αγ.), Έλενα Μπέτσεβα (Βουλγαρία) – (17η αγ.).
Την Τετάρτη 26/3, όλοι στο γήπεδο! Στο σημαντικό αγώνα που δίνει ο Α.Ο. Θήρας έναντι της Θέτιδας
Φίλοι του Α.Ο. Θήρας, αυτή την Τετάρτη 26 Μαρτίου στις 19:00, η ομάδα μας δίνει έναν πολύ σημαντικό αγώνα απέναντι στη Θέτιδα Βούλας!
Θέλουμε όλους εσάς στο πλευρό μας, να γεμίσουμε το γήπεδο και να στηρίξουμε τα κορίτσια μας με τη φωνή και το πάθος μας!
Αυτή την Τετάρτη, δεν λείπει κανείς!
Ελάτε να δώσουμε μαζί τη μάχη και να σπρώξουμε την ομάδα μας στη νίκη!
Σας περιμένουμε στο γήπεδο!
Η Διοίκηση του Α.Ο. Θήρας
Μαχόμενος ολοκλήρωσε τις φετινές του εκπληκτικές εμφανίσεις στη διοργάνωση του Κυπέλλου Ελλάδας ο Α.Ο. Θήρας
Μαχόμενος ολοκλήρωσε τις φετινές του εκπληκτικές εμφανίσεις στη διοργάνωση του Κυπέλλου Ελλάδας ο Α.Ο. Θήρας, καθώς η επιστροφή της ομάδας μας σε φάιναλ φορ, δε συνοδεύτηκε δυστυχώς στη «γιορτή» της Κοζάνης με πρόκριση στον τελικό.
Στον β’ ημιτελικό του κλειστού «Β. Φλέγκας» στην Λευκόβρυση το «καμάρι της Σαντορίνης» με τη συμπαράσταση περίπου 100 φίλων του, ξεκίνησε εντυπωσιακά το παιχνίδι και με 20-15 βρέθηκε μια ανάσα από την κατάκτηση του 1ου σετ. Ένα σετ, η απώλεια του οποίου στις λεπτομέρειες, όπως φάνηκε στοίχισε τη συνέχεια και την πρόκριση, καθώς η ομάδα μας δεν άντεξε στην πίεση του κατόχου του τίτλου Ολυμπιακού, που με πιο καθαρό μυαλό και εμπειρία κατάφερε να φτάσει με 3-0 (25-23, 25-14, 25-18) στη νίκη – πρόκριση.
Πλέον η προσπάθεια διάκρισης της ομάδας μας, επικεντρώνεται στα πλέι οφ του πρωταθλήματος, όπου ο Α.Ο. Θήρας ξεκινάει από την 3η θέση και φιλοδοξεί να φτάσει ακόμη πιο ψηλά.
«Ήταν ένα παιχνίδι που περιμέναμε ότι θα ήταν δύσκολο και εμείς παίξαμε καλά» δήλωσε αρχικά ο Ιταλός προπονητής Ματέο Φρέσκι και συνέχισε: «Αντέξαμε σε αρκετά σημεία την πίεση του Ολυμπιακού, ειδικά στο πρώτο σετ αλλά όταν το χάσαμε, πέσαμε ψυχολογικά. Αυτό πρέπει να καταφέρουμε να διορθώσουμε, να μπορούμε να επιστρέφουμε όταν βρισκόμαστε πίσω στο σκορ. Τώρα ρίχνουμε το βάρος μας στα πλέι οφ και πρέπει να διορθώσουμε τα λάθη μας».
Α.Ο. ΘΗΡΑΣ (Ματέο Φρέσκι): Μπέτσεβα 4 (4/15 επ., 43% υπ. – 13% άριστες), Μιχάλιεβιτς 9 (7/27 επ., 2 μπλοκ), Μόσερ 12 (10/30 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 52% υπ. – 14% άριστες), Δημητριάδη 5 (5/11 επ.), Χριστοδούλου 4 (1/4 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Παπαγεωργίου 4 (4/6 επ.) / Ξηντάρα (λ, 44% υπ. – 6% άριστες), Σαουλίδου (λ), Αδαμοπούλου, Μπιέρια.
«Παρών» για μια ακόμη φορά στις 4 κορυφαίες ομάδες του Κυπέλλου Ελλάδας και πανέτοιμος να διεκδικήσει τον πρώτο τίτλο της ιστορίας του ο Α.Ο. Θήρας
«Παρών» για μια ακόμη φορά στις 4 κορυφαίες ομάδες του Κυπέλλου Ελλάδας και πανέτοιμος να διεκδικήσει τον πρώτο τίτλο της ιστορίας του είναι ο Α.Ο. Θήρας στη γιορτή του βόλεϊ της Κοζάνης.
Η αποστολή της ομάδας μας που από χθες βράδυ βρίσκεται πλήρης και με την ψυχολογία στα ύψη στην Κοζάνη, κοντράρεται την Παρασκευή 21/3 στις 20.00 με τον Κυπελλούχο Ολυμπιακό στο κλειστό «Β. Φλέγκας» της Λευκόβρυσης στον β’ ημιτελικό του Φάιναλ – 4 Κυπέλλου Ελλάδας γυναικών LOCΟ.
Στην καθιερωμένη επίσημη συνέντευξη Τύπου της διοργάνωσης, που φιλοξενήθηκε την Πέμπτη 20/3 στο επιβλητικό κτήριο της ιστορικής Κοβεντάρειου Δημοτικής Βιβλιοθήκης Κοζάνης και άνοιξε με τις ευχές των συνδιοργανωτών του Φάιναλ – 4 για καλή επιτυχία, τόσο ο Ιταλός προπονητής μας, Ματέο Φρέσκι, όσο και η αρχηγός μας Στέλλα Χριστοδούλου, πολυνίκης του θεσμού με 8 «κούπες», όσες είχε και η αείμνηστη Ρούξι Ντουμιτρέσκου, δεν έκρυψαν τις προθέσεις τους για διάκριση.
« Ήρθαμε μέχρι εδώ και τώρα θα αντιμετωπίσουμε τις καλύτερες ομάδες του πρωταθλήματος σε νοκ-άουτ αγώνες, όταν φτάνεις εδώ όμως ο στόχος είναι ένας, το κύπελλο» δήλωσε ο κ. Φρέσκι που παράλληλα ευχαρίστησε τους διοργανωτές για τη φιλοξενία.
Τις ευχαριστίες της αντίστοιχα στο Δήμο Κοζάνης εξέφρασε και η Στέλλα Χριστοδούλου και ευχήθηκε ο κόσμος να γεμίσει το γήπεδο και να ευχαριστηθεί μία γιορτή του βόλεϊ:
«Σίγουρα θα γίνουν πολύ σκληρά παιχνίδια για να αναδειχθεί ο κυπελλούχος, εύχομαι να δούμε ωραίο βόλεϊ στους ημιτελικούς και τον τελικό. Είμαι περήφανη για το παρελθόν στο κύπελλο, αλλά είμαι εδώ για το τώρα και το παρόν. Έχω μάθει να παλεύω και αυτό θα κάνω και τώρα. Σίγουρα δεν είμαστε το φαβορί, αλλά η Σαντορίνη είναι μία ομάδα που μπορεί να παίξει καλό βόλεϊ και καμία ομάδα δεν μπορεί να την υποτιμήσει».
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία η ομάδα μας, που σε λίγη ώρα θα προπονηθεί για πρώτη φορά στο κλειστό «στολίδι» της Λευκόβρυσης, αναμένεται να έχει στην αυριανή προσπάθεια πρόκρισης στον τελικό την ενθουσιώδη στήριξή από 80-100 φίλες και φίλους της.
Το πρόγραμμα του Φάιναλ-4
Ημιτελικοί – Παρασκευή 21 Μαρτίου 2025
17.00, EΡΤSPORTS-2: Α.Σ.Π. Θέτις – Γ.Σ. Πανιώνιος
20.00, EΡΤSPORTS-2: Α.Ο. Θήρας – Ολυμπιακός Σ.Φ.Π.
Σάββατο 22 Μαρτίου 2025 19.00, (ΕΡΤ-2): Τελικός



Σε τακτική Γενική Συνέλευση καλεί τα μέλη του ο Α.Ο. Θήρας, την Πέμπτη 20/11 στις 11.00









